Vriesvak? Dat had mijn oma nog, een jaar of 10 geleden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Het koelt sneller af als je de fles even in het vriesvak legt.
Ik heb hier ook zo'n lui mens.quote:Mensen die te dom lui zijn om een lege Cola fles uit hun
VOor mensen die niks willen drinken@!!!111eionz!11quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:06 schreef Adelante het volgende:
wie zet er nou lege flessen/pakken/potten in de koelkast?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:17 schreef Gamer_V het volgende:
GTST kijker!
de meeste grote koelkasten worden nog steeds met een vriesvak uitgevoerd hoor. Neemt niet weg dat je daarnaast nog een extra diepvries kan zetten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vriesvak? Dat had mijn oma nog, een jaar of 10 geleden.
Nu heeft niemand dat meer, iedereen heeft een aparte diepvries. Zo niet -> sloeber.
Iemand vertelde in een presentatie dat coca cola geld betaald zou hebben aan gtst, zodat er cola bij de ontbijttafel gezet zou worden, omdat ze wilden laten zien dat hun product overal bij past.quote:
En dan te lui zijn om 4 lege flessen eruit te halen en 1 volle erin te leggenquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:20 schreef Athmozz het volgende:
[..]
de meeste grote koelkasten worden nog steeds met een vriesvak uitgevoerd hoor. Neemt niet weg dat je daarnaast nog een extra diepvries kan zetten.
Leg dan gewoon een flesje of 4 in de koelkast, als er 1tje leeg is dan heb je nog 3 volle over.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
VOor mensen die niks willen drinken@!!!111eionz!11![]()
Telkens je sixpack's direct in de koelkast leggen als je ze gekocht hebt, dan kom je hoogstens zonder cola te zitten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:39 schreef Crazykill het volgende:
[..]
En dan te lui zijn om 4 lege flessen eruit te halen en 1 volle erin te leggen
goede combinatie hoor.quote:
Ik was eigenlijk eerder maar moest nog een afbeelding zoekenquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:52 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ijsblokjes erin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |