Een hele pagina over Sabine in de Telegraaf afgelopen Zaterdag, maar als deze info al niet waar is wat moeten we dan met het artikel ??
WC-papier ?
Groeten
Rob uit
Alkmaar-zuid
eldo@multiweb.nl
[en paar uur later: verrek nou zie ik de link wél staan. Im moet vanochtend nog niet helemaal wakker zijn geweest, bedankt Tanja]
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 24 Oktober 1999).]
Informatie uit de telegraaf blijkt niet waar te zijn?????
En ik beschouw deze krant nog wel als het meest integere dagblad dat er bestaat.
Ze hadden tenslotte ook de eerste foto's van Maxima....
we weten toch allemaal dat uit amsterdam nog geen goeie hond komt
hehehe
maar zij hebben mona
Als je in het artikel op de gekleurde woorden ex-vriende had geklikt, krijg je het artikel voor de neus. Het leek mij om je het gehele telegraafverhaal toe te doen komen. De woorden ex-vriendje zie je cursief redelijk bovenaan het artikel rechts.
Alleen misschien hetvolgende:
Wat nu, Sabine? "Ik heb een leuke aanbieding van RTL 4 gekregen om dagelijks het Big Brother Journaal in RTL Live te presenteren. En ik heb mijn eigen werk als freelance styliste."
Ik dacht dat ze als styliste aan de gang zou gaan bij RTL, niet als presentatrice!
quote:
op 10-24-1999 om 01:23 PM schreef Kozzmic het volgende:
Wat is nu precies de grote leugen in het artikel? Zoveel nieuws staat er toch niet in....
Het betreft het gedeelte over de EX van Sabine dat blijkt dus verzonnen te zijn, dat verhaal over de klanten van cafe Hopper dus
Dat had ik ook in de topic gezet
Weet er trouwens iemand wat freelance styliste inhoudt ?? moet je daar voor studeren of kan iedereen dat worden ?
groet,
Rob
quote:
op 10-24-1999 om 03:29 PM schreef R@b het volgende:
Weet er trouwens iemand wat freelance styliste inhoudt ??
Ik denk dat ze wel eens een vriendin helpt met make-up...
De vraag is heeft de telegraaf Sabine hiervoor geïnterviewd of niet (ik had exact hetzelfde verhaal kunnen schrijven na mijn media observaties van de laatste 3 dagen -zonder- Sabine daarvoor lastig te moeten vallen).
En is dat ex-vriendje bericht dan wel waar? En wat is er sowieso allemaal waar en onwaar? Daar kun je lekker paranoïa van raken. Het houdt velen op dit forum al bezig. Ik wil de dingen graag zien voor wat ze zijn, maar dan moet je onwaarheden meteen kunnen doorzien. Moeilijk moeilijk, ik ben de slimste niet.
Sabine, kom gewoon even op Internet in het FOK!forum vertellen hoe het zit. We verzinnen er wel wat op om er achter te komen dat jij het echt was. Lekker vanuit het comfort van je eigen kamer. Geen dikke vette fotografen die je achterna zitten en die zeggen dat Maxima makkelijker is te fotograferen.
Wat ik er niet voor zou geven als Sabine, Martin, Rolf X, Daphne, Tara zich hier zouden melden en zo af en toe eens van zich zouden laten horen. Tip voor deze mensen: Mail eerst Danny direct, en verzin met hem een methode om je te authentificeren (wow langste woord van me van vandaag - en het staat niet eens in het groene boekje)
Wij zijn het niet van die benaming van Auping van... Ik vind dat hersenloos gescheld alleen maar walgelijk. Hier de kans om keihard terug te slaan, Sabine. Het cafe is voorlopig toch off-limits voor je, tenzij je eens wilt meemaken wat Michael Jackson en Madonna al jaren hebben.
--------------------
JayBee richt zich direct tot Sabine maar weet wel beter
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 24 Oktober 1999).]
thx voor het mp3tje
goed werk zo kan iedereen die toevalig niet wakker was toch horen wat er gebeurd
keep up the good work
kijk dit is nou info waar ik vroeger ooit voor ben begonnen met Internet
ik was al bang dat het er niet meer was maar je moet het gewoon weten te vinden
Vooral die MP3 was gewoon gaaf
weer bedankt,je hebt al eerder mp3-tjes gemaakt voor dit forum!!!
Heel fijn dat je dat doet,ik werk met drie diensten en kan dus niet altijd alles volgen,heel fijn dat jij deze info op dit forum zet.
Blijf ik toch goed op de hoogte van alles.
Goed werk
Gelukkig lukt het downloaden beter nu ik het bij mijn eigen provider op een homepage kan zetten. Pas sinds een week krijg ik daar 10 MB ter beschikking (was 2MB daar kon ik dus niks mee en was aangewezen op geocities etc.)
En wat betreft de laatste reactie van NOES
"wie zegt dat die vent in de radio uitzending niet liegt??"
Als Giel Beelen dat niet controleert is dat zijn zaak, maar het klonk overtuigend..toch??
Groet,
Rob uit
Alkmaar - zuid
(geen verwijt naar jou, Tanjalies, maar de Telegraaf verbrandt wsch. zijn sporen.)
Dat komt omdat het artikel op de vandaag-pagina stond. Als je naar het archief gaat en daar Big Brother intikt, krijg je als resultaat zo'n 42 artikelen, met ondermeer: "Ex-viendje Sabine gelooft niet dat tv-romance vervolg krijgt".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |