Naar buiten hoef je ook nietquote:Op maandag 17 december 2007 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
verveel me. ben alweer uitvergaderd voor vandaag.
Wij moeten in een week naar een ander computersysteem,quote:Op maandag 17 december 2007 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
verveel me. ben alweer uitvergaderd voor vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verschillende mensen, verschillende wensen.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2007 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wij moeten in een week naar een ander computersysteem,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verschillende mensen, verschillende wensen.![]()
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Indeed.quote:
Correct.quote:Op maandag 17 december 2007 19:20 schreef koffiekoekje het volgende:
De scooter
Bazzieks patta's
Dit moet wel het verkeerde topic zijn
Vergeet je remschijf-slot er niet af te halenquote:Op maandag 17 december 2007 18:15 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga wel zien, eerst even de accu bijladen, ding had een tijdje stilgestaan.![]()
[ afbeelding ]
En nu eerst afwassen en het Triumph achterwiel gereed maken.
Petjesquote:Op maandag 17 december 2007 19:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n scooter gassiezo'n petje
quote:Op maandag 17 december 2007 19:38 schreef koffiekoekje het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooo.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |