quote:Op donderdag 20 december 2007 19:57 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Zo deze ook maar weer even aangesloten
Doe mij die ook maar, das goed voor de keelquote:Op donderdag 20 december 2007 19:57 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:57 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Wanneer je maagzuur erbij omhoog komt niet meerquote:Op donderdag 20 december 2007 20:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Doe mij die ook maar, das goed voor de keel
In dat geval moet je 2 van die zakken hebbenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:17 schreef Geerd het volgende:
Het is voor me keel!!!!!
sterkquote:Op donderdag 20 december 2007 20:19 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7uSlqI1AVUk
Zonder de grolschjes was het niet beter geweest hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 20:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Waren maar 4 biertjes
Wat ik Amstel trouwens goor als je daarvoor 3 grolsch flesjes op hebt
Dan merk je het iig een heel stuk minder, nu is het verschil zo duidelijk... maar echt lekker is het idd nooitquote:Op donderdag 20 december 2007 20:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zonder de grolschjes was het niet beter geweest hoor
Klopt viel mij laats ook op, kwam uit de kroeg. Eten in een restaurant, biertje dr bij Amstel, was echt bedroevendquote:Op donderdag 20 december 2007 20:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dan merk je het iig een heel stuk minder, nu is het verschil zo duidelijk... maar echt lekker is het idd nooit
zoveel haar heb jij niet eens!?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:11 schreef BazzieK het volgende:
Ik kan er maar niet aan wennen dat mensen op straat foto's maken van de politie.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:11 schreef BazzieK het volgende:
Ik kan er maar niet aan wennen dat mensen op straat foto's maken van de politie.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |