Ik had het over een verstrooide professorquote:Op woensdag 19 december 2007 15:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hielenlikker.
WB heeft net het wiel van de Triumph met een nieuw bandje er op afhgehaald.
De lunchpauze duurde 'iets' langer
Johquote:
Toch wel van de gelegenheid gebruik gemaakt en aangegeven dat je nu gerechtelijke stappen gaat ondernemenquote:Op woensdag 19 december 2007 15:19 schreef Rib-i het volgende:
Zojuist gebeurd:
tbv een commercial een Corvette Z06 voor een paar dagen geleend. Omdat de auto vandaag terug moest werd er een oproep gedaan om de auto terug te brengen. In eerste instantie zou één van de directieleden het doen maar toen de auto op de parkeerplaats al stond te burnen werd gevraagd of iemand anders de auto heelhuids bij de eigenaar wilde bezorgen
* Rib-i was uitgesloten van deelname op basis van huidskleur/ras/geloof
hehehehehehquote:Op woensdag 19 december 2007 15:19 schreef Rib-i het volgende:
Zojuist gebeurd:
tbv een commercial een Corvette Z06 voor een paar dagen geleend. Omdat de auto vandaag terug moest werd er een oproep gedaan om de auto terug te brengen. In eerste instantie zou één van de directieleden het doen maar toen de auto op de parkeerplaats al stond te burnen werd gevraagd of iemand anders de auto heelhuids bij de eigenaar wilde bezorgen
* Rib-i was uitgesloten van deelname op basis van huidskleur/ras/geloof
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wij allemaal toch
Ik heb zelf ook op Nyenrode gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:19 schreef Rib-i het volgende:
Zojuist gebeurd:
* Rib-i was uitgesloten van deelname op basis van huidskleur/ras/geloof![]()
Morgen laatste dagje voor de vakantie... ook wel van 9 tot 5
maar dan mogen we daarna ook wel weer aan het bier
![]()
Kreeg daar gisteren vreemd genoeg per foto geen grotere aantallen besteld dan tien.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:02 schreef koffiekoekje het volgende:
Alleen foto's
Hema fotoservice plugin van enkele kb's![]()
![]()
En uploaden vanuit Windows
quote:
True, waar er zoveel opties waren.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik had het over een verstrooide professor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:58 schreef Worldbeater het volgende:
Derbi GP1 lawaai bij het optrekken!![]()
Voorwaar machtig spul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:worldbeater1 (52 minutes ago)
my GP1 makes 130 without the v-ring![]()
tering - zelfs ik rij nog sneller door het mulle zand.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:05 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Fantastische bash, heel crossend MF valt over Ty500.
![]()
Ik geef hem groot gelijk, op een 125 cc zou ik nooit stappen, en een 250 gaat ook niet vooruit.
En hier rijdt de beste man.
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:08 schreef Rib-i het volgende:
Het Bestuur van FOK MC wenst u ook van alles
[ afbeelding ]
Niet geheel serieus.quote:
:^quote:
Door een bepaalde agent heb ik het vertrouwen in de mensheid verloren.quote:Vandaag een aangifte opgenomen van WB's tweelingbroer. Zowel qua uiterlijk als gedrag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het er morgen niet ff opstaan?quote:Helaas...
Jammer genoeg hebben we de GP-1 250 Euro2 4T nog niet op onze site. Het is echter wel de bedoeling dat we ook voor dit model onderdelen gaan leveren.
Wij hebben hem medio spring 2008 op de site. Dat duurt misschien nog even maar dan heeft EasyParts.nl wel ieder onderdeel online! Van voorwielas tot achterspatbord en van zadel tot bodemplaat![]()
Jaaa, leuk manquote:Op woensdag 19 december 2007 22:08 schreef Rib-i het volgende:
Het Bestuur van FOK MC wenst u ook van alles
[ afbeelding ]
neee, ik was net terug van een verjaardagquote:Op donderdag 20 december 2007 00:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar al gedanst.![]()
![]()
Wat ben jij laat op .. aan de MSN verslaafd?![]()
![]()
Teveel smilies natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:50 schreef bvvt het volgende:
neee, ik was net terug van een verjaardag
IRL
Ik MSN niet zo veel - wel altijd online
Ik weet tenslotte toch niet wat M.A.R.S. isquote:Op donderdag 20 december 2007 08:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Teveel smilies natuurlijk.![]()
Morning DH.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |