quote:
-XX-, laat volgende keer je groupies thuisquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:30 schreef MetalSonic het volgende:
[ afbeelding ]
allemachies net op tijd![]()
:D:D HAXORZ HOAX
Ruim ze uit het veld met cillit gang bang!!!!1quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
-XX-, laat volgende keer je groupies thuis![]()
Dat valt op dit moment niet te bevestigenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:50 schreef Geerd het volgende:
Loop je weer gras te kouwen?
Tjeh, boeiend?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:28 schreef devillin het volgende:
Hoi hoi![]()
Ik heb in oktober mijn motorrijbewijs gehaald.
Ik heb een zwarte Honda VFR 800 v-tec abs van 2003 waar ik jammer genoeg nog niet zoveel op heb gereden want het werd al aardig snel behoorlijk koud en nat.
Pcies op tijd geslaagd dus want ik moet er niet aan denken nu te moeten lessen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tjeh, boeiend?![]()
![]()
[..]
Tjeh, boeiend?![]()
![]()
Ah u is untermesch vrouw. WelkomFoto's van de bike toevallig? Zonder kleren mag ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkomquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:45 schreef devillin het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriend heeft dezelfde in zilver maar dat is vast boeiend enzo...
Ik heb dat afdekkapje van het zadel gehaald en er komt volgende week een kofferset op, zijkoffers en topkoffer.
Inmiddels uit de achterbak van de auto gehaald. Ik wacht tot ie pootjes krijgt en op mijn accu kruiptquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe is het met je acculader, inmiddels doorgebrand![]()
Mooie motorquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:45 schreef devillin het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriend heeft dezelfde in zilver maar dat is vast boeiend enzo...
Ik heb dat afdekkapje van het zadel gehaald en er komt volgende week een kofferset op, zijkoffers en topkoffer.
Zeer slecht, gaat absoluut niet samen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:50 schreef devillin het volgende:
Wat is de verhouding man-vrouw eigenlijk hier bij FOK!MC?
Goed manquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Inmiddels uit de achterbak van de auto gehaald. Ik wacht tot ie pootjes krijgt en op mijn accu kruipt
grijnz...quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zeer slecht, gaat absoluut niet samen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed manIk wacht ook tot mijn pakkingen aangegroeid zijn en de boel weer netjes afsluiten
Uhmm....quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:50 schreef devillin het volgende:
Wat is de verhouding man-vrouw eigenlijk hier bij FOK!MC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |