abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 24 oktober 1999 @ 04:33:00 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207175
Heb zojuist Showbiz overig omgedoopt tot Literatuur en meer. Wil je praten over boeken, schrijvers, toneel of theater, dan kun je daar terecht.
Phileine kwam al met het plan, en in eerste instantie was mijn bedoeling dat het onder showbiz overig zou vallen, maar om de een of andere reden komen daar nauwelijks mensen (net als op de rest van het forum eigenlijk ) Vandaar deze naamsverandering.

Ook het forum 'seksualiteit' is toegevoegd. Had er een aantal mensen over gehoord al en speelde al een tijdje met de gedachte, maar... ach, lees motivatie in het seksualiteit forum...

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_207176
Leuk Danny, literatuur! We wilden het al opperen, maar Phileine was ons voor (kan ook niet anders, met zo'n naam).
Een schizofreen is nooit alleen
  FOK!fossiel zondag 24 oktober 1999 @ 11:36:00 #3
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_207177
* RemCow is een beetje teleurgesteld in de Fok!forummers.. Zitten alleen zowat in het BB gedeelte.. .

Maargoed.. Goed id Danny

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  zondag 24 oktober 1999 @ 14:20:00 #4
711 dr Evil
Very very évillll
pi_207178
Kewl.... alleen nu nog een GSM forum...
"Why make zillions if we can make ... billions?!"

zondag 24 oktober 1999 @ 21:17:00 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_207179
Nog een idee voor een Forum:
Taalvernieuwing 2000

Met z'n allen de nieuwe vocabulaire voor het nieuwe millenium samenstellen. Is goed voor de vindingrijkheid

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_207180
Showbiz? Nah, laat maar...

Sexualiteit? Niet te veel over praten. gewoon doen!

Literatuur? Ik ga snel eens kijken. Was zo naïef te denken dat computers en literatuur niet samen gaan...

dinsdag 26 oktober 1999 @ 13:42:00 #7
976 John S.
Oud, maar fit
pi_207181
Taalvernieuwing..da's nog eens een goed idee. Daar wil ik ook wel aan meedoen. Ik weet niet of ik erg vernieuwend ben kwa taal (in deze posting in ieder geval niet), maar 't is wel leuk om te lezen denk ik..
Komt tijd, komt hoofdpijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')