abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55272735
Ik heb honger en zie een bakje Tapenade in de koelkast staan. Deze staat er al enkele weken. Op het bakje zelf staat geen houdbaarheidsdatum. Na hoeveel tijd bederft dit?
pi_55272833
Als hij geopend was hou ik meestal een week aan dat hij dan nog te eten (staat vaak ook op de verpakking zelf). Als hij nog niet geopend was dan de normale houdbaarheidsdatum van de verpakking (die bij jou dus ontbreekt begrijp ik...)
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_55272868
gewoon even kijken / ruiken / proeven. Als het er niet vreemd uitziet / smaakt / ruikt, kan je het eten!
pi_55272965
Neus zit dicht dus lastig ruiken. Hij was al wel geopend. Keer gebruikt tijdens het gourmetten.
pi_55273355
Als ie al enkele weken staat en je te verkouden bent om te ruiken dan zou ik het er niet op wagen... (tenzij je een stevige maag hebt )
pi_55276558
*tyft weg.

Maar weet je hoe lekker dat spul is..
pi_55276587
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
*tyft weg.

Maar weet je hoe lekker dat spul is..
Ik weet het!
Bij de Xenos is het betaalbaar en een tijdje terug was het bij de c1000 in de aanbieding, dus meteen wat potjes ingeslagen
  vrijdag 14 december 2007 @ 20:23:49 #8
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_55277449
Is het home made, of uit de winkel ?
Scheelt nogal nl.
Maar zo te lezen een aantal weken in de koelkast, dan zou ik het niet meer eten.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop