Heeft iemand hier ook iets over gehoord?
Is het niet slim om een topic Roddel en achterklap te openen. Dan kunnen we alle "betrouwbare" informatie in een overzichtelijke topic vergaren.
Doegidag!!!!
quote:
op 10-24-1999 om 06:44 AM schreef tanjalies het volgende:
Gelukkig heb ik er niets over gehoord. Als ik er aan denk hoe dat zou hebben plaatsgevonden komen er beelden van wel erge vieze dierensex bij mij boven. Een beeld dat ik na dat ik daar bij toeval ooit iets van heb gezien, mij nog jaren op onverwachte momenten heeft doen wakker schrikken uit mijn slaap. Laat het niet waar zijn, en laat deze topic zo snel als mogenlijk onder aan de lijst komen. Het gegeven dat mijn buren een marmot hebben die Bianca heet, maakt het zoals je zal begrijpen alleen maar erger.
Omdat ik even op geen ander bericht weet te reageren, pest ik jou met dit bericht, zodat het topic weer bovenaan staat. Maar ik wil ook wel weten of dit nu waar is.......
En dientengevolge, ik neem je meteen serieus met je vraag en de stelling dat het gebeurd zou kunnen zijn. Ik weet alleen het antwoord er niet op. Ik denk alleen aan Gertruud en Bibi. (Van Bianca weet ik de details even niet - ben ook niet zo'n Bianca fan).
Ik bekeek de streams op vrijdagnacht. Ik weet wel dat er die nacht toen Bart alleen achterbleef en Shakespeare las (dat was vrijdagnacht - toen later in de nacht er mensen op het dak bezig waren met reparatiewerkzaamheden) er bij het welterusten zeggen van Bianca gesproken is (woorden zijn geweest ..?) over wie waar in bed lag en over de plaatsing van Karin en Ruud van dat moment. Helaas streamt mijn geluid niet zo lekker, en het is moeilijk te volgen soms. Je weet waar nooit waar Maurice toen lag.
We weten allemaal hoe van het een het ander kan komen, dat ze allemaal aanhankelijk zijn, dat Bianca over haar toeren was vanwege het 'wegstemmen' (niet zozeer van Sabine denk ik). We weten dat Ruud niet de meest verlegen persoon is. (Klopt dat nou wat ik van de week eens hier op 't forum las dat Ruud Mona bij de borsten vatte toen ze eens over hem heen rollebolde).
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 24 Oktober 1999).]
Weet Ruus wel wat hij wil?????
Mona,Bianca.......
Dalijk begint ie nog een orgie met alle dames
zou wel interessante tv opleveren lijkt me
Hoezo dokter?
Van Bianca is het al vanaf het begin duidelijk? Ik zou echt vrezen voor mijn leven , als ik met zo'n labiel in een huis zou worden opgesloten. Totaal instabiel en dus levensgevaarlijk.
Met Ruud gaat het volgens mij ook niet goed. De eerste weken was hij misschien een populaire gast, maar dat was meer om dat de rest zichzelf niet durfde te zijn en dachten dat Ruud dat wel was. Ruud is meer dan de anderen gesteld op zijn rust, en begint dat nu lelijk te missen.
Bovendien hangen zijn ballen ondertussen op zijn knieen, en dat loopt niet gemakkelijk.
Wat is er dan gebeurd?
Niet veel lijkt me. Ruud is heus niet zo desperaat dat ie Bianca neemt (excuzes-le-mot). Simpelweg, omdat niemand weet welke uitwerking dat op loose canon Bianca heeft (ook al ligt ze vrijwillig in dat bed). De inrichting waar ze na BB terecht komt zal er nog een zware kluif aan hebben.
En Ruud durft dat risico niet te nemen. Hij zou eerder met Mona willen vozen. Maar ook dat zal hij niet doen. Ook al wordt het steed s meer een vieze oude man.
PS. moeten we de bewoners niet waarschuwen (via tennisballen of zo) voor Bianca. They are in real danger!
quote:
op 10-24-1999 om 06:44 AM schreef tanjalies het volgende:
Gelukkig heb ik er niets over gehoord. Als ik er aan denk hoe dat zou hebben plaatsgevonden komen er beelden van wel erge vieze dierensex bij mij boven. Een beeld dat ik na dat ik daar bij toeval ooit iets van heb gezien, mij nog jaren op onverwachte momenten heeft doen wakker schrikken uit mijn slaap. Laat het niet waar zijn, en laat deze topic zo snel als mogenlijk onder aan de lijst komen. Het gegeven dat mijn buren een marmot hebben die Bianca heet, maakt het zoals je zal begrijpen alleen maar erger.
*LOL!*
En hierbij deze topic wederom bovenaan....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |