Ben het niet vaak oneens met andere wat OTH betreft maar vandaag een matige ep?
Ik wil niet zo ver gaan om te zeggen dat het een van de beste tot nu toe was maar het was echt wel top notch vandaag.. de perfecte integratie van de nieuwe cast.
Eerste paar afleveringen leerde we de nieuwe cast kennen en werden er wat storylines uitgezet waarin ze betrokken werden, maar waar de oude cast nog altijd de overand had. Vandaag was de eerste keer hele scenes werden gedragen door o.a. de nieuwe mensen!! Ik vond het echt prachtig om te zien hoe vrijwel iedereen een perfect uitgewerkt karakter heeft en prima in de storylines hun rol gaan vervullen.
haha zo.. dat voor wat het 'technische' gedeelte betreft

right off the bat I have to say.. die barkeeper is echt schitterend bezig!! Toen ik las dat er een barkeeper in de serie zou komen was ik er absoluut niet blij mee.. maar hoe ze het nu doen dat BROOKE degene is die achter hem aanloopt en niet andersom is super.. ook dat droge commentaar wat die gast altijd op het geflirt van Brooke geeft..
Brooke: I don’t want to brag but half the people in the club is wearing my designs..
Tony: I don’t want to brag either but everybody in the club is drinking my drinks!

Millie past er ook heel leuk in wat mij betreft.. ze zag er trouwens echt wel goed uit he in Tric!! Ik zou er bijna een zwak voor krijgen

dat spelletje wat ze deed in plaats van rock ,paper, scissors.. briljant! Leuk dat Mouth zijn 'relatie' verbreekt terwijl hij weet dat dat het einde van zijn baan betekend!!
"Are you seeing someone? .. .. .. Darling that was rhetorical!"

Met Lindsay kan het nog beide kanten op vind ik.. ik vind het tot nu toe allemaal nog wel leuk.
Dat moment waar Lucas vroegof ze niet eens met Peyton wilde gaan praten:
"Well I don’t like you either.. there I said something"

en daarna als Lucas en Nathan aan de bar zitten.. Why are women so screwed up?
Let me guess, Peyton?
How did you know?
She gives you a drink with a cheque in it
De oneliners enzo waren echt geweldig vandaag _o-
Nog ff snel eentje om het af te leren: Haley tegen Mia: "People fail sometimes.. look at Peyton"

Best ruig trouwens dat Quinten opkwam voor Nathan en Federline neer sloeg haha, al zal het voor Q. zelf puur zijn geweest zodat ie een relletje kon verorzaken.. maar toch “You got my back, I got yours”
Goed van Nathan dat hij het licht uit deed.. zoals in mijn vorige post al verduidelijkd.. ik moet dat wijf niet en storywide vind ik het ook beetje irritant worden nu, waar ze als nany overal mee weg kan komen ondanks haar uiterlijk..
zo.. bijna aan het einde gekomen.. van wat volgens mij mijn langste post ooit is over OTH

wat nog maarus benadrukt dat ik het een schitterende ep vond!!
Van Lucas snap ik nu dus echt niks meer.. k begrijp wel dat hij inzit dat de enige kans om Peyton te vergeten is om zich 100% aan Lindsay over te geven en het op deze manier doet maar hij is inmiddels oud genoeg lijkt me om te beseffen dat als hij 5 minuten geleden nog met Peyton staat te zoenen een huwelijk met Lindsay mss we niet aankan op dit moment.. of beter gezegd ooit!!
Kan niet wachten op volgende week!!