abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56253549
Ik vond het een wat mindere aflevering, geen OTH-kriebels, maar wel het kijken waard!

Lucas is erg z'n best aan het doen om Peyton maar niet weer leuk te gaan vinden, maar hij laat zichzelf kennen. Lindsey is gewoon 2nd best, Peyton kwam bij zijn signing niet opdagen, en daar was Lindsey, steun en toeverlaat. Ben benieuwd of Lucas nu gaat kiezen voor Lindsey waar hij al even een relatie mee heeft of dat hij toch weer voor Peyton kiest, zijn 1e liefde.

Nathan heeft z'n haren geknipt (had wat mij betreft nog wel korter gemogen !), ben benieuwd hoe hij Quinten wil aanpakken, wat een irritante arrogante gast . Hailey die het talent opduikeld in het bandje, daar nu de tijd voor heeft omdat er een nanny is, maar hierdoor minder met Jaimy is.

Brooke, wat een kreng van een moeder zeg .

Er moeten een hoop keuzes worden gemaakt, genoeg verhaal voor nieuwe afleveringen dus .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  woensdag 23 januari 2008 @ 21:09:23 #152
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_56260526
"beatiful things die in One Tree Hill"
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_56263060
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:06:45 ]
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:58:35 #154
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_56265354
quote:
the CW’s One Tree Hill (Viewers: #5, 3.05 million; A18-49: #5, 1.4/ 4). Worth noting for One Tree Hill was growth out of the encore telecast of lead-in Reaper of 1.51 million viewers and a considerable 133 percent in the demo.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 24 januari 2008 @ 00:46:59 #155
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56266143
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Is wel jammer idd dat het zo zwaar omlaag is maar het gemiddelde over de laatste 2seizoenen is 2.85!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 24 januari 2008 @ 00:59:56 #156
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56266340
Ik ben het met jullie eens dat de aflevering idd anders was dan anders maar ik vond hem zeker niet slecht ofzo!! Er zaten weer een hoop schitterende dingen in:

"so are you bringing back the mullet or what!

En ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat Mouth uiteindelijk terecht komt bij dat meisje dat Brooke in de winkel aan het helpen is maar hij zit nu gewoon met een groot probleem omdat z'n 'vriendin' hem nu een prachtige job aanbiedt. Maar die twee zijn gewoon voor elkaar gemaakt wat mij betreft!!!

En dan Lucas.. wat doe je man!! "He's not good enough for you!" Haha ik kan het me wel voorstellen hoor.. iets wat ik zelf ook precies zo zou doen (niet dat ik elke dag keuze heb uit dat soort vrouwen) maar jullie begrijpen wel wat ik wil zeggen he..

En dan net als je je afvraagt van: Wat gaat Peyton erop terug zeggen, komt ze met een directe rechtse hoek!!

"I don't want you saying things like that Lucas, that's not fair to me!!

Leuk ook dat ze besluiten om meteen een liedje van MIa te gebruiken als 'background' muziek tijdens een boel scenes!!!

Ohja en dan nog ff dit: Peyton is goed goed bezig!! Die "Okay.. i'm sorry, is this weird? Because it feels really weird!" was echt super

(ja kweet dat het lijkt alsof ik Peyton nu helemaal ophemel maar ik vond haar script en de manier waarop ze dat naar buiten bracht echt óntzettend goed vandaag!!)

Kortom.. ik heb heel erg genoten van deze 'slightly different than normal episode'
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  donderdag 24 januari 2008 @ 01:07:19 #157
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_56266433
Ik vond het een beetje matige ep eerlijk gezegd, het begin was echt geniaal met Skills, ik lag helemaal dubbel Ik denk dat dat ook mijn verwachtingen een beetje omhoog had geschroeft.

Die moeder van Brooke is echt een kreng ik denk toch dat die een hoop roet in het eten gaat gooien.

Ik vind netzoals tommeh al zij, Mouth een beetje een huilerd, eerst zeggen dat ie et stopt en dan alstie ziet dat ie betere baan krijgt, gaat ie toch door. Ik denk ook dat dit nog een staartje krijgt.

Eindelijk Nathan's haren er af !! Dat werd echt tijd en ik vind het ook leuk voor Hailey dat zij nu weer de muziek in kan duiken ook al gaat dat ten koste van haar tijd met Jamie.

Ik hoop trouwens ook dat we die K-Fed niet meer zien wat een irritant mannetje is dat zeg, super slecht in acteren ook

Wat Mikani zij over Lucas en Lindsay, ik denk dat dat voorlopig wel goed blijft hoor, maar dat ze dit bijv rond season final kunnen gebruiken om S05 op te krikken ( die opmerking van Lucas was trouwens echt heel erg raar )
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_56272837
Puike aflevering!!!

K Fed !

Die trut van een moeder van Brooke !

Maar oh wat zag Lucas er lekker uit
Correct en tevens juist...
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:57:47 #159
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_56274704
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 00:59 schreef Tazmaniac het volgende:
En ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat Mouth uiteindelijk terecht komt bij dat meisje dat Brooke in de winkel aan het helpen is maar hij zit nu gewoon met een groot probleem omdat z'n 'vriendin' hem nu een prachtige job aanbiedt. Maar die twee zijn gewoon voor elkaar gemaakt wat mij betreft!!!
Dat zou ik ook een leuke ontwikkeling vinden, helemaal niet aangedacht
quote:
(ja kweet dat het lijkt alsof ik Peyton nu helemaal ophemel maar ik vond haar script en de manier waarop ze dat naar buiten bracht echt óntzettend goed vandaag!!)
I'dd erg goed script, vond het ook tof dat ze nu met Hailey samen gaat werken, kan me niet echt herrineren dat hun ooit iets samen hebben gedaan
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_56278232
Vond t wel een mooie aflevering. Anders dan de vorige 3..maar toch. Die moeder van Brooke is echt irritant net als die baas van Mouth..
pi_56289569
quote:
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik dat meisje zag. Zij een beetje nerdy, Mouth nogal nerdy.. match made in heaven Beetje jammer hoe die het aanpakt om omhoog te komen in z'n baan maar he, hij verdient ook wel eens wat dan alleen de good-guy spelen
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:48:05 #162
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56289629
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:45 schreef Purky het volgende:

[..]

Dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik dat meisje zag. Zij een beetje nerdy, Mouth nogal nerdy.. match made in heaven Beetje jammer hoe die het aanpakt om omhoog te komen in z'n baan maar he, hij verdient ook wel eens wat dan alleen de good-guy spelen
Hij zal er og wel op terugkomen hoor
pi_56289796
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:45 schreef Purky het volgende:

[..]

Hij heeft nog geen ja gezegd toch? Volgens mij gaat hij juist lopen huilen dat hij een eerlijke kans wil en niet op deze manier. Lijkt me echt iets voor hem, ipv gewoon die baan te pakken. ( speculatie uiteraard )
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:25:34 #164
125253 Hoedjes
Who are you, looking at me?
pi_56329121
OTH S05E05 Promo

http://www.youtube.com/watch?v=--Cs1_Z52v4

OTH S05E05 Spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Hoedjes op 26-01-2008 22:36:16 ]
Sophia is liev | Sophia deeltje 2, 3 | 248x Veronica Mars HQ's
pi_56336203
Stukjes uit aflevering 5, even onder spoilers zodat niet iemand er perongeluk op klikt als je ze niet wilt zien!:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wordt weer een mooie aflevering!!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_56338951
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:25 schreef Hoedjes het volgende:
OTH S05E05 Promo

http://www.youtube.com/watch?v=--Cs1_Z52v4
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:39:27 #167
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56411166
Een flashback indeed!! En eerlijk is eerlijk, er zaten weer toffe scenes in maar at times very cheesy!!

Vet dat Lucas een aanzoek heeft gedaan.. maar wat kut voor hem dat Peyton andere plannen had!!
En dat bambooboompje kwam dus oorspronkelijk van Lucas!! als cadeautje voor Lindsey toen ze hun samenwerking begonnen!!!

Kan me trouwens niet voorstellen dat Lucas nu al bij Lindsay weg zal gaan vanwege zijn gevoelens voor Peyton.. denk dat dat nog wel een hele tijd gaat duren voordat er een soort van showdown komt!!

Toch een sjieke ep
pi_56412962
Ohh heerlijke aflevering.. Hebben ze wel slim gedaan met die 4 jaar skippen. Als je dan ff geen verhaal heb, ga je gewoon ff terug in de tijd Goed voor later ook wel denk ik....

Zo mooi ook dat "aanzoek" op Brooke Alles gratis

Ja, tot nu toe een goed siezoen
O+ BlaBlub O+
pi_56418841
Mooi zo'n flashback, zien we toch wat er zo'n beetje de afgelopen jaren is gebeurd!

Maar die apple-phone van Lucas klopt niet echt, die was toen nog niet eens op de markt .
  woensdag 30 januari 2008 @ 22:44:04 #170
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_56421509
Leuke aflevering, met een paar héérlijke Brucas momenten

Het is trouwens nu al duidelijk dat die hele toestand tussen Lucas en Peyton gaat gerokken worden tot de laatste afleveringen
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
  donderdag 31 januari 2008 @ 00:31:35 #171
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_56424331
"This is gonna get interesting" Geniaal einde Kan niet wachten op de volgende ep

Echt tof om te zien hoe Lucas coach is geworden en ook zijn eerste boek gepubliceerd gaat krijgen. Wel goeie twist dat dit precies op de dag is dat Lucas en Peyton uit elkaar gaan.

Whittey!! Wat was ik blij om hem te zien, altijd een van mijn favo characters gespeeld en eigenlijk. De enigste volgens mij waar nog niet over was gepraat in de serie. Ik denk ook dat hij nog vaker terug zal komen in flashbacks en wss dood is gegaan. Ik meen me te herrineren dat hij ziek was ? Schiet me niet als ik het fout heb

Leuke goof trouwens, de iPhone zoals Mikani al zei viel me gelijk op, dat die toen nog helemaal niet uit was.

Die flashback in de flashback van Lucas en Peyton bij de state championchip was ook weer heerlijk om te zien. Dat blijft toch de beste aflevering van de serie.

Ik denk trouwens dat Linsay de ring gaat vinden en denkt dat die voor haar is. Ook zie ik Lucas meer naar Peyton trekken alhoewel ik Linsay toch ook echt een toffe meid vind. Ik hoop haar toch wat vaker te zien, maar dan zonder Lucas, om te kijken hoe ze is.

Sterk van Brooke trouwens dat ze toen niet voor Lucas is gegaan.

Voor de rest echt weer een top ep
pi_56452473
Wel leuke aflevering!!

Brooke zag er leuk uit aan het einde! Maar lucas was toch echt weer het lekkerst in de hotelkamer !

Is denk ook wel de laatste keer dat we Whitey zien..

Die promo van volgende week beloofd ook weer veel
Correct en tevens juist...
pi_56468879
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:31 schreef Sc0tTy het volgende:
"This is gonna get interesting" Geniaal einde
Precies wat ik dacht ja

Vond het ook wel een leuke aflevering, zo'n flashbackje naar enkele jaren terug.. een paar goede momenten (championship met hun college team) en wat mindere zoals met Peyton en Luke..

@ blueangel, gerokken vind ik zo'n moeilijk woord.. ik vind het net goed dat ze er hun tijd voor gaan nemen, nu krijg je in elke aflevering van die toffe momenten met een hint naar wat er kan/zal gaan gebeuren.. vb die ontmoeting tussen Peyton en Lindsay, in de vorige aflevering Lindsay die Peyton zegt dat ze met Lucas naar die opening moet gaan, nu Brooke die subtiel even Lucas uitvraagt.. leuk

Nog een linkje naar de promo van volgende week: http://youtube.com/watch?v=dpmRIvLY_rk
  woensdag 6 februari 2008 @ 11:28:44 #174
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56558000
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 21:27 schreef Mikani het volgende:
Mooi zo'n flashback, zien we toch wat er zo'n beetje de afgelopen jaren is gebeurd!

Maar die apple-phone van Lucas klopt niet echt, die was toen nog niet eens op de markt .
hehe dat viel mij ook al gelijk op.
Vond ik eigenlijk een beetje jammer maar goed...

Verder wel goeie aflevering. Nu weet je hoe het allemaal in elkaar zit. Toch een rare manier om zo aan het einde te komen met die relatie. Vond het een beetje dramaloos gespeeld.

Wat ik ook wel apart vind is dat Lucas dus een college team is gaan coachen en dat hij nu terug komt naar Tree Hill voor een high School team. Dat is toch een stapje terug.
En de kus tussen Brooke en Lucas

Een moment waarvan ik denk dat het onderschat wordt en niet zo heel erg opviel; Toen ze elkaar net ontmoet hadden vroeg Lindsay of de personages Lucas en Peyton echt.... Voordat ze de zin kon afmaken kapte Lucas dit al af met een "nee".
Wat er precies in het boek staat weet ik ook niet maar ik denk dat de relatie tussen Lucas en Peyton redelijk duidelijk beschreven staat.
Als Lindsay er achter komt dat het dus wel waar is wat er in het boek staat. Dan kan dit nog best wel eens gevolgen hebben voor die relatie. Misschien een detail om uiteindelijk de relatie te beeindigen.
Het lijkt me wel duidelijk dat de relatie tussen Lindsay en Lucas uiteindelijk op houdt door zijn gevoelens voor Peyton.

Het is wel typisch amerikaans. Weer zo veel mogelijk de nadruk leggen op liefde, wat het belangrijkste moet zijn in het leven. Ongeacht wat je wilt doen. Ik word daar altijd een beetje moe van. Maar ja, het is natuurlijk wel een belangrijke drijfveer van zo'n serie
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_56561535
Die nieuwe aflevering begon al goed zeg..

Weer een duidelijk thema deze ep waar dromen een beetje centraal leek te staan.. althans, bij de meeste hoofdpersonages toch..

Die nanny heeft wel duidelijke plannen met Nathan zeg; op't eind in dat zwembad Probeer daar maar eens aan te weerstaan Ook die dubbelzinnige opmerking tegen Lindsay die ze maakte..

Die ma van Brooke was ook weer goed bezig.. in die studio, tegen Brooke, tegen Peyton.. begrijp niet dat niemand dat mens eens goed bitchslapped

Die grote ruzie tussen Peyton en Lucas zag ik wel een beetje aankomen.. je had de vorige aflevering al die opmerking van Peyton tegen Lucas toen die zei dat die gast niet goed genoeg was voor haar.. en nu dat hele gedoe met Lindsay in die studio en met Brooke d'r ma.. tsja.. als ze ooit nog weer samen zouden komen zoals iedereen wss wel denkt is er nog een lange weg af te leggen..

En die negert lijkt ook het licht te hebben gezien..

Goeie ep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')