quote:the CW’s One Tree Hill (Viewers: #5, 3.05 million; A18-49: #5, 1.4/ 4). Worth noting for One Tree Hill was growth out of the encore telecast of lead-in Reaper of 1.51 million viewers and a considerable 133 percent in the demo.
Is wel jammer idd dat het zo zwaar omlaag is maar het gemiddelde over de laatste 2seizoenen is 2.85!quote:
Dat zou ik ook een leuke ontwikkeling vinden, helemaal niet aangedachtquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:59 schreef Tazmaniac het volgende:
En ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat Mouth uiteindelijk terecht komt bij dat meisje dat Brooke in de winkel aan het helpen is maar hij zit nu gewoon met een groot probleem omdat z'n 'vriendin' hem nu een prachtige job aanbiedt. Maar die twee zijn gewoon voor elkaar gemaakt wat mij betreft!!!
I'dd erg goed script, vond het ook tof dat ze nu met Hailey samen gaat werken, kan me niet echt herrineren dat hun ooit iets samen hebben gedaanquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:59 schreef Tazmaniac het volgende:
(ja kweet dat het lijkt alsof ik Peyton nu helemaal ophemel maar ik vond haar script en de manier waarop ze dat naar buiten bracht echt óntzettend goed vandaag!!)
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik dat meisje zag. Zij een beetje nerdy, Mouth nogal nerdy.. match made in heavenquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:59 schreef Tazmaniac het volgende:
En ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat Mouth uiteindelijk terecht komt bij dat meisje dat Brooke in de winkel aan het helpen is maar hij zit nu gewoon met een groot probleem omdat z'n 'vriendin' hem nu een prachtige job aanbiedt. Maar die twee zijn gewoon voor elkaar gemaakt wat mij betreft!!!
Hij zal er og wel op terugkomen hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:45 schreef Purky het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik dat meisje zag. Zij een beetje nerdy, Mouth nogal nerdy.. match made in heavenBeetje jammer hoe die het aanpakt om omhoog te komen in z'n baan maar he, hij verdient ook wel eens wat dan alleen de good-guy spelen
Hij heeft nog geen ja gezegd toch? Volgens mij gaat hij juist lopen huilen dat hij een eerlijke kans wil en niet op deze manier. Lijkt me echt iets voor hem, ipv gewoon die baan te pakken. ( speculatie uiteraard )quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:45 schreef Purky het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik dat meisje zag. Zij een beetje nerdy, Mouth nogal nerdy.. match made in heavenBeetje jammer hoe die het aanpakt om omhoog te komen in z'n baan maar he, hij verdient ook wel eens wat dan alleen de good-guy spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Hoedjes op 26-01-2008 22:36:16 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit wordt weer een mooie aflevering!!I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:25 schreef Hoedjes het volgende:
OTH S05E05 Promo
http://www.youtube.com/watch?v=--Cs1_Z52v4
Precies wat ik dacht jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:31 schreef Sc0tTy het volgende:
"This is gonna get interesting" Geniaal einde
hehe dat viel mij ook al gelijk op.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:27 schreef Mikani het volgende:
Mooi zo'n flashback, zien we toch wat er zo'n beetje de afgelopen jaren is gebeurd!
Maar die apple-phone van Lucas klopt niet echt, die was toen nog niet eens op de markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |