Zooooooooooo na een week met koorts op bed liggen was ik gister avond helder genoeg om eindelijk OTH te kunnen kijken
Ik zal geen samenvatting doen, Taz heeft al een hele goeie gedaan

Wel een paar puntjes
Allereerst , ik vind dat ze het zeer goed hebben gedaan, het gat van 4 jaar overbruggen, goede verhalen verzonnen, voor iedereen wat drama en geluk

Ik denk ook dat we de komende afleveringen daar nog veel uit zullen terugblikken.
De nieuwe vriendin van Lucas vind ik er goed bijpassen

ik hoop dat we haar beter leren kennen, dan kunnen we oordelen wie er beter is voor Lucas , zij of Peyton
Een "mislukte" Nathan had ik eigenlijk een beetje verwacht, vraag me niet waarom. Vonden jullie trouwens ook dat die baard er opgeplakt uitzag ?
Dat zoontje was echt geweldig ! Daar gaan we nog veel van lachen dit seizoen

Het enige wat ik eigelijk miste waren Karen , dat vond ik heel raar dat die er niet bij zat , ik vraag me ook af of die uberhaupt wel terug komt met d'r dochter, ze was toch een sterk persoon in de serie.
En ik miste ook de intro song ! Die zing ik altijd voluit mee
Ik vond ep 1 echt heel raar was geen echte OTH ep maar het was wel nodig, ep 2 heeft het goed gemaakt en ik zie ze ook liever als een geheel.
Hier laat ik het maar bij

Ik kijk er weer echt naar uit om mijn favo serie te zien en hier weer te bespreken
[ Bericht 4% gewijzigd door Sc0tTy op 12-01-2008 17:48:41 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?