Nice!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Michael Ausiello van TV Guide heeft een update:
[..]
Er waren 12 eps gemaakt totdat de staking begon (van de 22 gepland). Daar komen er nu nog 5 of 6 bij dus seizoen 5 zal 17 of 18 afleveringen wordenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Was het niet al 100% zeker dat S5 maar 12eps had dan? Want in dat geval kan ik die 5/6additional episodes in april/mei niet echt plaatsen?!
Ahzoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er waren 12 eps gemaakt totdat de staking begon (van de 22 gepland). Daar komen er nu nog 5 of 6 bij dus seizoen 5 zal 17 of 18 afleveringen worden
OTH lijkt in dat opzicht veel op bvb Dawsons Creek (is het ook niet van dezelfde makers of schrijvers ofzo?).quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:54 schreef Desperadoz het volgende:
Nu hopen op goede kijkcijvers zodat er een seizoen 6 kan komen. Ik blijf er toch bij dat het einde van seizoen 4 perfect was..alle verhaallijnen waren goed en klaar maar nu is seizoen 5 best goed gebleken en hoop ik op een seizoen 6.
Dawson's Creek vond ik bij seizoen 5 juist erg achteruit gaan. Seizoen 6 heb ik nog niet gekeken, heb hem klaarliggen in dvd maar moet hem nog even kijken. OTH vind ik tot nu toe al wel op seizoen 1 en 2 niveau, seizoen 3 en 4 waren tot nu toe de besten gewoon nog.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:42 schreef Saviola het volgende:
[..]
OTH lijkt in dat opzicht veel op bvb Dawsons Creek (is het ook niet van dezelfde makers of schrijvers ofzo?).
Daar had je ook 4 seizoenen wat zich afspeelde in hetzelfde dorpje, met een heel mooi einde aan seizoen 4. Vanaf seizoen 5 ging iedereen naar college toen, en werd het ook een heel andere serie. Veel volwassener enzo.. het was anders dan de vorige jaren, maar -net als OTH- was het wel nog steeds mooi.
aaaarh fuck this.. tis woensdag!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:42 schreef Desperadoz het volgende:
Bij het einde van de episode ( In da club ) loopt peyton naar lucas en dan doet lindsay open en die zegt dat lucas haar gevraagd heeft en ze heeft de ring om. Zag er niet uit als droom.. een vraagje trouwens : Wanneer is de nieuwe episode ? Gewoon volgende week ? want ik zie er geen uitzendatum voor
Me too.. wat een stomme kut!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben ik de enige die die irritante hoerige nanny uit het beeld wilde sleuren en der hard op der muil wilde rammen?![]()
Verders ben ik niet gewelddadig hoor![]()
Ik wou eerlijk gezegd keihard in iets anders rammenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben ik de enige die die irritante hoerige nanny uit het beeld wilde sleuren en der hard op der muil wilde rammen?
Hij was inderdaad logeren bij oompje Skillz.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat me net in valt he.. als iedereen in Tric was, wie paste er dan op Jamie??
Of hebben ze dat verteld?
Skills?
Hahaha dat zijn ook altijd leuke momenten als Skills niet weet hoe hij op de vragen die Jamie heeft moet reagerenquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij was inderdaad logeren bij oompje Skillz.
quote:OTHfans.com is the first to confirm that One Tree Hill will be getting 6 more episodes and will go back to filming soon!
After speaking to several sources, it is confirmed that OTH will get 6 more episodes. Sources also say that they will start filming again on March 3rd.
Now that does mean there will be about a 1-month break in the airing of OTH... with episodes returning on April 14th.
Whatever. VM is bril-jant!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:01 schreef Evecreate het volgende:
Veronica mars heeft niet echt een eind waar je van zegt dit is het einde, meer het stop gewoon.
Op zich wel een leuke serie, maar er zijn betere.
ja ik vind het alleen te lang draadig verder goedquote:Op zondag 17 februari 2008 09:55 schreef SphronX het volgende:
Heb nu 2 afleveringen gezien, en tot nu toe boeide die wel.
maar goed....
Ben je ook lekker vroeg meequote:Op maandag 18 februari 2008 00:06 schreef bar_rel het volgende:
oh in de terugblik, nu begrijp ik waarom Carrie naaktzwom omdat Haley het zei!
quote:Since the news release of OTH picking up 6 more episodes and returning to air on Monday, April 14th... there are a lot of questions about it being aired on Mondays.
The truth is that OTH will be moving to Mondays at 9pm. Hopes are to boost OTH ratings even more with "Gossip Girl" as the lead-in.
gmtaquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:15 schreef bar_rel het volgende:
Maar toch vind ik Peyton het leukst, met haar leef je op de een of andere manier echt mee!
Ook wel eens mooiquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:37 schreef John316 het volgende:
Carrie is zooo mooi, ik zou het ook lastig krijgen als ik Nathan wasVerder een nogal gare aflevering en helaas geen leuke cliffhanger ofzo
Hmmz, vind haar ook niet echt op Barton lijken... qua figuur vind ik Lindsay trouwens perfect.. heerlijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij bedoeld Mischa Barton.. Nou daar vind ik Lindsay in de verste verte niet op lijken
Sowieso oogt ze wat "dikker" naast peyton en Brooke.. Alhoewel ik Peyton nog steeds eng dun vind maarja..
quote:The CW announced early pickups of six series today. Returning dramas include the buzz-worthy freshman hit GOSSIP GIRL and ONE TREE HILL, returning for a sixth season. These three series are the top-ranked shows on television with a concentration of women 18-34 viewers.
ANTMquote:Op maandag 3 maart 2008 23:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed nieuws!
Maar ze hebben het over 3 series. In de quote worden Gossip Girl en OTH genoemd, welke nog meer dan?
Volgens mij herkende hij haar meteen en noemde hij haar naam zelfs voordat Brooke dat deed dus dan moet hij haar wel ergens van kennen. Hij vraagt later Brooke ook waar zij Rachel van kent als of hij haar al lang kent.quote:Wat ik verder opmerkte, ben ik de enige die het gevoel had dat de bartender Rachel al kende/een of andere band met haar heeft?
Volgens mij ging het zo:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:16 schreef Sc0tTy het volgende:
Nope Hoedjes, hij vroeg eerst aan Brooke of zij Rachel kende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |