abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57138455
Ah zeer goed nieuws, niet verwacht eigenlijk..
pi_57140140
Wooo

Net als mijn andere The Cw series
Correct en tevens juist...
  maandag 3 maart 2008 @ 23:47:20 #278
107005 Saviola
CM Legend
pi_57140454
Yess
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  maandag 3 maart 2008 @ 23:52:36 #279
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_57140586
Goed nieuws!
Maar ze hebben het over 3 series. In de quote worden Gossip Girl en OTH genoemd, welke nog meer dan?
Spoilers!
pi_57140601
Nice!!
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  maandag 3 maart 2008 @ 23:55:08 #281
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57140651
quote:
Op maandag 3 maart 2008 23:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed nieuws!
Maar ze hebben het over 3 series. In de quote worden Gossip Girl en OTH genoemd, welke nog meer dan?
ANTM ook Supernatural, Smallville en Everybody Hates Chris zijn volgend seizoen weer te zien
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 09:30:50 #282
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_57144171
w000t000t !!!!
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  dinsdag 4 maart 2008 @ 09:33:14 #283
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_57144220
One Tree Hill Gossip Girl Smallville Supernatural
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  dinsdag 4 maart 2008 @ 10:33:05 #284
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_57145147
Trouwens, ik vind die Lindsey wel een beetje oud lijken. Nu weet ik dat ze geen van allen echt 21/22 zijn maar ik vind haar gewoon niet zo passen bij Lucas.. (iig qua leeftijd ) Heb een beetje gezocht en ze heet Michaela McManus maar kan verder geen geboortedatum vinden..
Fuck the EBU
  dinsdag 4 maart 2008 @ 12:26:02 #285
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_57147231
Season 6 baby !
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
  dinsdag 4 maart 2008 @ 17:00:19 #286
125253 Hoedjes
Who are you, looking at me?
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:33:43 #287
107005 Saviola
CM Legend
pi_57174140
Sjeez wat een deprimerende aflevering..

Haley gaat toch wel net even te ver vind ik.. maja ze wordt gemanipuleerd door die nanny, Jamie die vanalles zegt over haar.. maar dan nog.. Nathan heeft in feite helemaal niets gedaan Dacht trouwens, in het begin in die douche, dat dat een droom was ofzo.. mmz

Trouwens, Haley heeft zelf nog in de omgekeerde situatie gezeten met dat hele Chris-verhaal enkele seizoenen terug.. toen had Nathan het ook moeilijk maar heeft haar een nieuwe kans gegeven. Beetje flauw dus om nu gelijk te willen scheiden ofzo.

Jammer dat we nu nog niet weten of Dan vrijkomt zeg.. pff

En Rachel vond het eigenlijk niet zo erg dat zij eruit was (althans dat dacht ik), en had ook eerst helemaal niet door dat het haar was.. nuja je hoort wel "Rachel" maar legde het verband nog niet meteen.. later dus wel.. en die gaat nu ook weer mee naar Tree Hill?

Ook wel benieuwd hoe het gaat aflopen met die Quiten.. wordt ie de held of anti-held ?

511 Promo
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_57179384
Wat een hel van een aflevering Dat Rachel terugkwam wist ik al wel maar in die situatie niet . Ik had haar dus ook niet verwacht toen ze daar lag.

Ik hoop niet dat Dan vrijkomt maar ergens ook weer wel..dan zijn er nog weer meer verhaallijnen mogelijk en hij speelt altijd wel goed zijn rol.

Haley en Nathan tja..Nathan weigerde niet om terug te kussen naar die nanny. Die douche d8 ik ook eerst dat het een droom was maar ik kan dan wel begrijpen van Haley dat ze denkt dat ze vreemdgingen, zou ik ook doen maar ik zou hem wel eerder geloven omdat je weet dat die nanny zo manipulatief is..en jamie met die harde woorden : I wish carrie was my mum. Dat is echt kwetsend om te horen dus ik begrijp Haley dan wel weer alhoewel Nathan dus eigenlijk weinig had gedaan en ze wel erg hard reageerde. Dat Jamie bijna verzoop op het einde had ik niet gedacht. En nu maar hopen dat Dan niet vrijkomt.

Die promo van volgende week is wel spannend, maar ik denk niet dat ze gaan scheiden, ik hoop het ook niet.
pi_57180568
Goeie aflevering Helemaal super. Lekker depri soms
Haley gaat idd wel erg ver zeg Jezus, vrouwen

Hopelijk komt Dan weer terug. Krijg je weer een beetje terrorisme in de serie.
Deze ep was ook wel weer heel anders dan de rest, Keer wat andere dingen dan alleen maar beetje gebekvecht over peyton en dat verloofde van Luke....
O+ BlaBlub O+
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:18:09 #290
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57182905
ouw hoer!! ik kan het niet anders zeggen.. weer geen echte goeie OTH episode hoor! Krijg echt het gevoel dat ze een hele andere kant uitgaan en I don't like it a f'n bit!! Denk dat eht overall wel nét wat beter was dan de vorige week maar dat hele gedoe met haley en ook nogus met Rachel die nu terug is..

Tuurlijk komt Dan vrij.. anders moeten ze hem nog 5jaar in de gevangenis houden en dat gaat absoluut niet werken.. guess who will be the wedding crasher at Luke's wedding.

en Haley.. doe ff normaal joh!! wat een domme reactie.. snap wel dat ze pissed off is dat zou ik ook zijn en dat het niet zomaar 1-2-3 weer goed is snap ik ook maar ik vond het veel te overdreven allemaal (zelfs voor in een serie).

Betere delen van de ep vond ik wederom de barkeeper, die voegt echt wat toe aan de serie vind ik!!
Stoere actie van hem ook om die dealer op z'n bek te slaan.. perfecte storyline wat mij betreft.

en dan denk je van het gaat toch nog 'mooi' eindigen omdat ze het super brachten.. Haley/Nathan ruzie, letten daardoor niet op Jamie en die valt int zwembed.. maar dan krijg je dan zo'n ongelofelijke BS reactie erachteraan van Haley.. neja ik ga maar stoppen met commentaar leveren..

kortom.. ik vond de episode van deze week lang niet goed genoeg
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_57186956
Vond hem weer oke, behalve de laatste 5 min. Haley ging idd wel erg over de top. Ben benieuwd hoe het afloopt (nou ja, ik heb alweer teveel spoilers gelezen ).

Moet ik ook meestoppen, spoilers kijken
Correct en tevens juist...
  donderdag 6 maart 2008 @ 03:13:57 #292
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_57189636
Tsooo echt wel weer een dijk van een aflevering hoor . Ik vond het wel erg vervelend dat je veel dingen al aan zag komen

Nathan in de douche zag ik dus al helemaal aankomen. Ik snap wel dat Hailey daar boos over is maar, hoord ze Nathan niet schreeuwen dat die Karry er uit moest ? Ook die ruzie op het eind vond ik een beetje te, zeker dat Jammie in het water valt ( wat ik ook van mijlen ver zag aan komen ). En dat Hailey dan zegt dat we wil scheiden, ik verwachte toen juist dat ze Nathan ging omhelzen oid.

Die barkeeper . Ik vind hem echt mee-ster-lijk! Eerst Rachel redden en die dealer ff aanpakken. En dan nog koel blijven ook. Ja hij mag van mij echt met B-Davis trouwen Btw wat is de naam van die knakker eigenlijk (in de serie dan )?

Ik lees gelukkig nooit de spoilers en zag ( gelukkig ) niet aankomen dat Rachel daar op de grond zou liggen. Toen Brooke haar naam noemde, dacht ik huh, dat komt me bekend voor, maar het kwartje viel bij mij ook niet toen ik haar zag in bed, kvond er anders uitzien , dikker(?) en zonder make-up volgens mij. Pas toen ik d'r stem hoorde wist ik het. Vind het aan de ene kant wel fijn dat ze terug is maar aan de andere kant....

En dan Dan..... gvd echt een kut cliffhanger Kan daar echt geen week op wachten, maar ik denk dat ze om het verhaal nog spannender/beter te maken hem toch vrij laten, zeker nu die ruzie tussen Nathan en Hailey er is kan dat voor heel wat afleveringen zorgen.
Ik vond het wel raar dat we eigenlijk Lindsay niet zagen, verwachte toch wel dat Lucas tegen haar zou vertellen.

Mia en Peyton vond ik eigenlijk niet zo boeiend en die scene die ze op hadden gezegt ( wist ik ook al dat et nep was ) vond ik maar beetje raar. Mia kon toch ook gewoon zeggen van , nee ik blijf bij Peyton's record label en klaar. Waarom die nep drama, is toch nergens voor nodig ?

Dat van Quinten ben ik nog nie over uit of ik dat nou leuk vind of niet, vraag me iig wel af hoe dat gaat lopen.

Lucas had et er over dat ze over een paar weken gaan trouwen, maar waar zijn al die wedding plans ?? Als ik een beetje in de toekomst denk, gok ik er op dat de trouwerij in de season final is en dat zoals Tazmaniac al zei Dan de trouwerij komt crashen.

Btw Tazmaniac, logisch dat het niet meer de oude OTH is alleen al omdat het 4 jaar verder is en Karin er niet meer is( ) Kheb er zelf ook een iets ander gevoel bij, maarjah ik vind wel dat ze het toch zeer goed handelen. Ik had het eigenlijk slechter verwacht dit seizoen

Pfue ik ga me bed in en over Brooke & Peyton dromen
  donderdag 6 maart 2008 @ 04:02:02 #293
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_57189716
Hmm een erg zware episode vandaag idd. Het hele Nathan en Haley gedoe was niet echt nodig, dat hebben we in seizoen 2 al gehad dus ik hoop dat die storyline nie te lang gerokken word. De situatie rond Dan daarentegen is veel interessanter, en zoals eerder gezegd lijkt het me idd vrij geloofwaardig dat Dan de wedding crasher wordt (met wat geluk ontvoerd hij die schijt lindsay)

Ik hoop dat B Davis zich niet in de problemen werkt met Rachel, maar mijn god wat zag ze er weer lief uit vandaag. Mooiste meid ooit !
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_57194517
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 50% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:06:46 ]
  donderdag 6 maart 2008 @ 13:04:48 #295
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_57195429
Uh er hing wel iets emotioneels, maar denk niet dat die bartender haar kende, denk dat zo moest van de regiseurs
pi_57197648
Ik had het gevoel ook wel alsof ze elkaar kenden.. Hij ging wel hard lopen slaan trouwens

Arme Haley.. Jamie die zegt die die haar haat en dat ie Carrie leuker vond enzo.. Vind 't maar zielig. Dacht aan het begin ook dat die douche scéne een droom was en het was gewoon té voorspelbaar dat het Carrie was. Wel grof hoe Hayley haar de badkamer uit smeet
Hopelijk komt het weer goed Maar ja, Dan komt vast en zeker vrij dus dat word nog meer drama he!
pi_57213752
wat een ronduit zwak stuk zeg van haley op het eind, soweiso heeft ze al geen leuke rol, maar zo wordt ze er bij mij niet populairder op. pffff ergeren.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 08:07:57 #298
125253 Hoedjes
Who are you, looking at me?
pi_57214752
quote:
Wat ik verder opmerkte, ben ik de enige die het gevoel had dat de bartender Rachel al kende/een of andere band met haar heeft?
Volgens mij herkende hij haar meteen en noemde hij haar naam zelfs voordat Brooke dat deed dus dan moet hij haar wel ergens van kennen. Hij vraagt later Brooke ook waar zij Rachel van kent als of hij haar al lang kent.
Sophia is liev | Sophia deeltje 2, 3 | 248x Veronica Mars HQ's
  vrijdag 7 maart 2008 @ 09:16:01 #299
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_57215466
Nope Hoedjes, hij vroeg eerst aan Brooke of zij Rachel kende
  vrijdag 7 maart 2008 @ 10:00:43 #300
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57216147
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 09:16 schreef Sc0tTy het volgende:
Nope Hoedjes, hij vroeg eerst aan Brooke of zij Rachel kende
Volgens mij ging het zo:

- Er ligt iemand op de grond, barkeeper draait haar met gezicht naar boven
- Brooke ziet wie het is en 'schreeuwt' RACHEL!!
- Waarop barkeeper zegt: "Rachel.. can you hear me?" (of iets dergelijks)

Dan eenmaal op de bank zittend vraagt barkeeper aan Brooke of en hoe ze elkaar kennen (zo ongeveer)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')