Tsooo echt wel weer een dijk van een aflevering hoor

. Ik vond het wel erg vervelend dat je veel dingen al aan zag komen

Nathan in de douche zag ik dus al helemaal aankomen. Ik snap wel dat Hailey daar boos over is maar, hoord ze Nathan niet schreeuwen dat die Karry er uit moest ? Ook die ruzie op het eind vond ik een beetje te, zeker dat Jammie in het water valt ( wat ik ook van mijlen ver zag aan komen ). En dat Hailey dan zegt dat we wil scheiden, ik verwachte toen juist dat ze Nathan ging omhelzen oid.
Die barkeeper

. Ik vind hem echt mee-ster-lijk! Eerst Rachel redden en die dealer ff aanpakken. En dan nog koel blijven ook. Ja hij mag van mij echt met B-Davis trouwen

Btw wat is de naam van die knakker eigenlijk (in de serie dan

)?
Ik lees gelukkig nooit de spoilers en zag ( gelukkig

) niet aankomen dat Rachel daar op de grond zou liggen. Toen Brooke haar naam noemde, dacht ik huh, dat komt me bekend voor, maar het kwartje viel bij mij ook niet toen ik haar zag in bed, kvond er anders uitzien , dikker(?) en zonder make-up volgens mij. Pas toen ik d'r stem hoorde wist ik het. Vind het aan de ene kant wel fijn dat ze terug is maar aan de andere kant....
En dan Dan..... gvd echt een kut cliffhanger

Kan daar echt geen week op wachten, maar ik denk dat ze om het verhaal nog spannender/beter te maken hem toch vrij laten, zeker nu die ruzie tussen Nathan en Hailey er is kan dat voor heel wat afleveringen zorgen.
Ik vond het wel raar dat we eigenlijk Lindsay niet zagen, verwachte toch wel dat Lucas tegen haar zou vertellen.
Mia en Peyton vond ik eigenlijk niet zo boeiend en die scene die ze op hadden gezegt ( wist ik ook al dat et nep was

) vond ik maar beetje raar. Mia kon toch ook gewoon zeggen van , nee ik blijf bij Peyton's record label en klaar. Waarom die nep drama, is toch nergens voor nodig ?
Dat van Quinten ben ik nog nie over uit of ik dat nou leuk vind of niet, vraag me iig wel af hoe dat gaat lopen.
Lucas had et er over dat ze over een paar weken gaan trouwen, maar waar zijn al die wedding plans ?? Als ik een beetje in de toekomst denk, gok ik er op dat de trouwerij in de season final is en dat zoals Tazmaniac al zei Dan de trouwerij komt crashen.
Btw Tazmaniac, logisch dat het niet meer de oude OTH is alleen al omdat het 4 jaar verder is en Karin er niet meer is(

) Kheb er zelf ook een iets ander gevoel bij, maarjah ik vind wel dat ze het toch zeer goed handelen. Ik had het eigenlijk slechter verwacht dit seizoen
Pfue ik ga me bed in en over Brooke & Peyton dromen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?