SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu komt er dus een vervolg.
Hier alvast de plot outline:
Chelios faces a Chinese mobster who has stolen his nearly indestructible heart and replaced it with a battery-powered ticker that requires regular jolts of electricity to keep working.
Hoe kan dit in godsnaam een goede film worden? Mede door de gespoilerde reden is dit toch niet meer serieus te nemen?
A.F.C. Ajax
En het stoort je niet dat de verhaallijn nu niet echt meer klopt?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Crank was ook al niet echt vernieuwend, maar wel supertof om naar te kijken. Bij Crank 2 zal dat niet veel anders zijn vermoed ik
Ik kijk er al naar uit!
De verhaallijn was in deel 1 nou ook niet echt het sterkste puntquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:20 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
En het stoort je niet dat de verhaallijn nu niet echt meer klopt?
En het klopt weerquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:20 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis maar even hoe je je fantasie gebruikt
O+ BlaBlub O+
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:45 schreef neggix het volgende:
[..]
En het klopt weerJa ik denk dat zijn hart niet het enige was dat kapot was als hij 1km naar beneden valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis maar even hoe je je fantasie gebruiktA.F.C. Ajax
Tjah dat is gewoon een kwestie van smaak.. bij dit soort films kan het hele verhaal me niet boeien zolang de actie er maar is en dat was er zeker bij deel 1, laten we hopen dat ze die actie ook weer in de 2e film zo goed kunne makenquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:20 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dan heb ik liever een Transporter 3quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:50 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Tjah dat is gewoon een kwestie van smaak.. bij dit soort films kan het hele verhaal me niet boeien zolang de actie er maar is en dat was er zeker bij deel 1, laten we hopen dat ze die actie ook weer in de 2e film zo goed kunne maken![]()
Statham
Boeie.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:20 schreef SoupNazi het volgende:
Ik kan die hele film niet meer serieus nemen. Dat zou hetzelfde zijn als Tony Montana die niet dood blijkt te zijn maar 25 jaar in coma heeft gelegen, volgend jaar ontwaakt en weer de straten van Miami onveilig maakt.quote:
Ja, het gaat zo wel veel minder als een documentaire aanvoelen hè?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:57 schreef SoupNazi het volgende:
Ik kan die hele film niet meer serieus nemen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, het gaat zo wel veel minder als een documentaire aanvoelen hè?
Goed plot.... ik zou het meteen opsturen naar Hollywoodquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:57 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik kan die hele film niet meer serieus nemen. Dat zou hetzelfde zijn als Tony Montana die niet dood blijkt te zijn maar 25 jaar in coma heeft gelegen, volgend jaar ontwaakt en weer de straten van Miami onveilig maakt.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was dit niet "based on a true story"?
Volgens mij heeft de echte Chelios eens bij Oprah op de sofa gezeten.
Die hadden ze beter achterwege kunnen laten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:01 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dan heb ik liever een Transporter 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |