Nee joh ze worden gedwongen om in dat huis te gaan zittenquote:
die zitten daar puur ter promotie van zichzelfquote:
Ok, jij doneert dus voor de collectant...quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het is heel eenvoudig. Iemand die bij mij aan de deur komt doet er moeite voor. Een paar idioten die zich laten opsluiten in een glazen huis doen er weinig moeite voor en willen daar nog geld voor hebben ook. Laat ze hun eigen salaris maar doneren.
Jij beweert dat iets pas een echt goed doel is, dat ze er moeite voor moeten doen en bij jou aan de deur moeten komenquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee joh ze worden gedwongen om in dat huis te gaan zitten
Dat heeft niets met het goede doel op zich te maken, al heb ik wel bezwaar tegen het storten van geld in de bodemloze put die Afrika heet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Jij beweert dat iets pas een echt goed doel is, dat ze er moeite voor moeten doen en bij jou aan de deur moeten komen
Nee ik doneer voor het goede doel, ik zeg alleen dat dat goede doel meer moeite doet door mensen langs de deur te sturen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:47 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ok, jij doneert dus voor de collectant...
Ik denk dat het het Rode Kruis meer 'moeite' kost om samen met 3fm een dergelijke actie als Serious Request op poten te zetten dan wanneer ze een aantal mensen een collectebus in de handen duwen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:26 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee ik doneer voor het goede doel, ik zeg alleen dat dat goede doel meer moeite doet door mensen langs de deur te sturen.
Moeite en geld, dat geld hadden ze beter aan het Goede Doel kunnen geven. Dat huis staat daar ook niet gratis.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:02 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik denk dat het het Rode Kruis meer 'moeite' kost om samen met 3fm een dergelijke actie als Serious Request op poten te zetten dan wanneer ze een aantal mensen een collectebus in de handen duwen.
Dream onquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:14 schreef The_Verve het volgende:
Dat huis staat daar wel gratis lijkt me. Liefdadigheid...
Ha ha met die grap heb je mijn hele zondag goed gemaaktquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:32 schreef MutZ het volgende:
Iedereen die momenteel daar aan het werk is achter de schermen doet dat volledig vrijwillig, alle kosten worden door sponsors gedragen, dus het geld wat binnen komt, gaat ook werkelijk naar het Rode Kruis
quote:Op zondag 23 december 2007 15:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ha ha met die grap heb je mijn hele zondag goed gemaakt
Zonde van het geld, het zal mij benieuwen hoeveel daarvan er daadwerkelijk beland waar het wezen moet. Ik gok op maximaal 1 %quote:
Gelukkig.quote:Op maandag 24 december 2007 22:20 schreef F04 het volgende:
alweer afgelopen
Ik las vandaag al in de krant dat ze nu al hebben bevestigd dat het volgend jaar weer gebeurt, en dat er al iets van 5 steden zijn die dat huis wel een plek willen geven. Houd die onzin dan nooit op?quote:Op woensdag 26 december 2007 10:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Gelukkig.
Alleen nu moeten we nog maaaaaanden erna dat geleuter op de radio aanhoren over die geweldige ervaring die onze nederige dj's hebben meegemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |