quote:
op 10-24-1999 om 10:19 PM schreef Schanulleke het volgende:
Mocht je binnenkort verlegen zitten om weer wat webspace, ik plaats graag iets voor je. Hou me op de hoogte, en nogmaals DANK!
Dito! ('t me tenslotte ook gelukt om m'n plaatje te FTP'en ).
Bart probeert erbij te horen door af en toe ook dialect te praten.
Ruud kwam net ook even kijken (in zijn blote pens). Plus Karin en iemand die ik niet goed kon zien. Ruud is nu weer back.
Wat een kut geluid!
Maar ik post even voor de laatste minuten van 24/10:
Stream 3 en 4: Bart aan de keukentafel, Mona staat erbij. Mona loopt richting aanrecht.
Bart vervolgens alleen met op de achtergrond Mona aan het woord. Bart zit naar het schijnt alleen een kaartspel te spelen.
Stream 1: het van buiten naar binnen gefilmd, wel gezellig.
Stream 3: Het schoolbord wordt leeggeveegd, extreme close-up.
Oh nee, verdomd, Mona en Bart zitten samen te kaarten aan de keukentafel.
Het is nu nul honderd uur (in militaire Bart-tijd). We 'moeten' naar een andere topic. Wauw, Middernacht zondag-op-maandag:
Bart steekt zijn sjekkie aan, gefilmd vanaf buiten. Wat een regie!
, Schanulleke, zo'n bedankje doet goed! Dus ... Dank je voor jullie bijdrage,
Schanulleke &
Stippel (ik hou jullie denk ik aan jullie vriendelijke aanbod, want ik moest vanmiddag al keuzes maken wat betreft mijn ruimte),
tanjalies (ik von je off-topic ook geweldig, hopen dat we blue vriendelijk iets hebben bijgebracht},
Jesper (was het de voetbal of escape from Alcatraz?) &
Hunter (keep on watching for us).
En, het lijkt me dat ik bij deze in navolging van MrNatural ga treden. Dank jullie voor jullie bijdragen; Loekie, Kimmie, el torro, Seestar, netXer, jooltje, smallsister, Skibby, BAF, misterDre, Barbie, John, sombie, Zuurtje, Flex, en niet te vergeten, blue [i](mag je pad naar wijsheid bezaaid zijn met veel geluk)
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 25 Oktober 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |