abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 oktober 1999 @ 22:19:00 #51
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207111
Het spelletje kaart duurt voort, Ruud ligt met een boek (ja, inderdaad Ruud met een boek) op de bank. Bart ligt al in Bed, onduidelijk is of hij slaapt. Men zit duidelijk verlegen om een nieuwe weekopdracht.
Verder wil ik vanaf deze plek JayBee even bedanken voor al zijn heerlijke inzendingen. Bianca die haar nagels showt, geweldig is het. Mocht ik laatst al live meegenieten van je razende verslag van twee dwaze dakbedekkers, en dan nu dit weer. Mocht je binnenkort verlegen zitten om weer wat webspace, ik plaats graag iets voor je. Hou me op de hoogte, en nogmaals DANK!
Life is what you make it.
pi_207112
quote:
op 10-24-1999 om 10:19 PM schreef Schanulleke het volgende:
Mocht je binnenkort verlegen zitten om weer wat webspace, ik plaats graag iets voor je. Hou me op de hoogte, en nogmaals DANK!

Dito! ('t me tenslotte ook gelukt om m'n plaatje te FTP'en ).

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_207113
23.05: Mona zit op de bank te lezen. Maurice is net naar bed gegaan.
23.08: Mona en Ruud (?) zitten aan de keuken te praten en Bart staat aan het aanrecht (iets te eten te maken, neem ik aan). Ze hebben het over nagels (?, ik vind ze zo mompelen vaak). Nu krijg ik drie keer de de deur van buiten te zien en 1 keer de woonkamer, dus ik kan het gesprek niet meer volgen (kon ik eigenlijk toch al niet dus echt heel veel maakt het niet uit )
  zondag 24 oktober 1999 @ 23:27:00 #54
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207114
Willem heeft een tijdje zitten opscheppen over vechtpartijen, op school ( met een leraar meende ik te verstaan), en in het uitgaansleven. Zo komt ie niet over, gek hè. Maar, laten we hopen dat die agressiviteit ook nog even naar boven komt in de komende weken, dat geeft weer spectaculaire ontwikkelingen, en spektakel en geweld, daar ben ik dol op. Verder zitten Bart, Willem en ik geloof Mona weer te kaarten. Willem vertoont wat kunstjes met schudden.
Life is what you make it.
  zondag 24 oktober 1999 @ 23:37:00 #55
910 Barbie
Graduated Fool
pi_207115
Stream 1 en 2 zijn weer dezelfde. Wel mooi oranje, er wordt van buiten naar binnen gefilmd. Oh, 3 doet nu ook lekker mee!
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_207116
23.39: Mona, Bart en Ruud zijn bezig met het deeg voor het brood. Ik kan het bijna niet geloven maar volgens mij zei Bart dat hij vond dat Mona mooie benen heeft. Ruud wordt erbij geroepen. Het is denk ik erg grappig want ze lachen allemaal.
Ze hebben het over dat Mona twee weken later het huis ingekomen en dat ze zo goed haar best doet. Mona wil weten hoe de anderen reageerden toen ze hoorden dat zij zou komen. Ze hebben weer veel LOL.
pi_207117
Ze staan nu brood te bakken (Willem, Mona en Bart).
Ruud praat constant Fries en probeert volgens mij Mona te versieren. Maakt ook vieze en flauwe opmerkingen om daarna te slijmen bij Mona. Allemaal heel kinderachtig: dingen zeggen die Mona niet kan verstaan enzo. Maar ze vindt het prachtig...

Bart probeert erbij te horen door af en toe ook dialect te praten.

Ruud kwam net ook even kijken (in zijn blote pens). Plus Karin en iemand die ik niet goed kon zien. Ruud is nu weer back.

Wat een kut geluid!

pi_207118
Wie heeft de audio met een cassetterecorder opgenomen? En wie spreekt er Fries om het te vertalen?

Maar ik post even voor de laatste minuten van 24/10:

Stream 3 en 4: Bart aan de keukentafel, Mona staat erbij. Mona loopt richting aanrecht.
Bart vervolgens alleen met op de achtergrond Mona aan het woord. Bart zit naar het schijnt alleen een kaartspel te spelen.

Stream 1: het van buiten naar binnen gefilmd, wel gezellig.
Stream 3: Het schoolbord wordt leeggeveegd, extreme close-up.

Oh nee, verdomd, Mona en Bart zitten samen te kaarten aan de keukentafel.

Het is nu nul honderd uur (in militaire Bart-tijd). We 'moeten' naar een andere topic. Wauw, Middernacht zondag-op-maandag:
Bart steekt zijn sjekkie aan, gefilmd vanaf buiten. Wat een regie!

, Schanulleke, zo'n bedankje doet goed! Dus ... Dank je voor jullie bijdrage,
Schanulleke &
Stippel (ik hou jullie denk ik aan jullie vriendelijke aanbod, want ik moest vanmiddag al keuzes maken wat betreft mijn ruimte),
tanjalies (ik von je off-topic ook geweldig, hopen dat we blue vriendelijk iets hebben bijgebracht},
Jesper (was het de voetbal of escape from Alcatraz?) &
Hunter (keep on watching for us).

En, het lijkt me dat ik bij deze in navolging van MrNatural ga treden. Dank jullie voor jullie bijdragen; Loekie, Kimmie, el torro, Seestar, netXer, jooltje, smallsister, Skibby, BAF, misterDre, Barbie, John, sombie, Zuurtje, Flex, en niet te vergeten, blue [i](mag je pad naar wijsheid bezaaid zijn met veel geluk)

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 25 Oktober 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')