abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 oktober 1999 @ 11:25:00 #26
215 misterDre
Paint it black!
pi_207086
Bianca & Karin zijn met het ontbijt bezig!
Voor 7 personen (dit om geruchten over het vertrek van Bart te ontzenuwen)
  zondag 24 oktober 1999 @ 12:43:00 #27
910 Barbie
Graduated Fool
pi_207087
12.41

Bart wandelt door de keuken, niets aan de hand dus, tenzij het oude beelden zijn, maar dat geloof ik niet zo.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_207088
Dat kan Barbie, maar dan is het "vermogen" van de zendermicrofoons zo groot dat met behulpe van een prof. ontvanger je waarschijnlijk zelfs buiten "zicht" kunt gaan staan. Dit is echter wel vreemd... De ontvangers van V. staan zo dichtbij (geluids regie) dat "hoogvermogen" helemaal niet nodig is. Je Kunt deze zenders schakelen (meestal
10 Milliwatt en 100 milliwatt). Vergeet de
technische termen maar weer gelijk, maar zoals je begrijpt heeft het met bereik te maken. In dit geval moeten de batterijen (accu's??) wel erg vaak vervangen worden. Meer dan een paar uur doen ze het ZEKER niet op 1 set batterijen / accu's. Ben benieuwd hoe V. dit oplost. Misschien staat er een stapel accu's in de dagboekkamer. Heeft iemand heer al eens wat over gehoord of gezien?? Toch vervelend als "hummie" moet ingrijpen als het net spannend wordt omdat er geen geluid meer is....
When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
  zondag 24 oktober 1999 @ 13:39:00 #29
215 misterDre
Paint it black!
pi_207089
quote:
op 10-24-1999 om 01:26 PM schreef John het volgende:
Dat kan Barbie, maar dan is het "vermogen" van de zendermicrofoons zo groot dat met behulpe van een prof. ontvanger je waarschijnlijk zelfs buiten "zicht" kunt gaan staan. Dit is echter wel vreemd... De ontvangers van V. staan zo dichtbij (geluids regie) dat "hoogvermogen" helemaal niet nodig is. Je Kunt deze zenders schakelen (meestal
10 Milliwatt en 100 milliwatt). Vergeet de
technische termen maar weer gelijk, maar zoals je begrijpt heeft het met bereik te maken. In dit geval moeten de batterijen (accu's??) wel erg vaak vervangen worden. Meer dan een paar uur doen ze het ZEKER niet op 1 set batterijen / accu's. Ben benieuwd hoe V. dit oplost. Misschien staat er een stapel accu's in de dagboekkamer. Heeft iemand heer al eens wat over gehoord of gezien?? Toch vervelend als "hummie" moet ingrijpen als het net spannend wordt omdat er geen geluid meer is....

Ik heb op de streams op willekeurige tijden gezien en/of gehoord dat de batterijen gewisseld moesten worden, de bewoners worden ook naar de dagboekkamer geroepen als er iets mis is met het geluid zoals gisteren bij Bart dit was te zien op de stream

pi_207090
Er wordt vaak drie keer per dag van accu gewisseld. Dat wil zeggen, bij het opstaan in de middag en soms in de avond. Dit hangt af van het tijdstip waarop ze zijn opgestaan. Ze zullen wel met drie komplete accusets werken. Wellicht met meer ter besparing van de sets. Bekent is natuurlijk dat de geluidsboys het liefst de zaak op de hoogste instelbare sterkte willen. Bovendien vraag ik mij serieus af of ze daar binnen aandeze zaken denken. Binnen de produktie bestaat zeker niet de wetenschap van schakelbare sterktes. Nu wel.
pi_207091
13.41 u landerige zondagmiddag. De vrouwen zitten op de bank te lezen. Er staan drie streams op de tuin gericht, waar niks gebeurd. Mannen zijn niet in zicht.

Ik heb het idee dat er nieuwe scheidslijn op gaat treden nu: mannen aan de ene kant, vrouwen aan de andere kant. Om het evenwicht te herstellen zal er de volgende keer een man uitmoeten. Ik denk dat Bianca al gekozen heeft, zij hoopt haar kat over twee weken alsnog te krijgen.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_207092
Hunter,

Ik kan je gedachte over Bianca goed volgen. Zij probeert de laatste dagen nog veel meer op de voorgrond te treden dan ze al deed. Zijn het wanhoops pogingen om meer macht te krijgen. Macht waarvan ze het gevoel heeft dat die haar tot het einde brengen, of om te voorkomen dat ze een te groot gezichts verlies lijdt als ze weggestemd wordt.

pi_207093
Bart en Mona zitten te kaarten op de bank en Karin en Bianca zitten te lezen. Verder twee keer de tuin.
pi_207094
quote:
op 10-24-1999 om 01:55 PM schreef tanjalies het volgende:

Ik kan je gedachte over Bianca goed volgen. Zij probeert de laatste dagen nog veel meer op de voorgrond te treden dan ze al deed. Zijn het wanhoops pogingen om meer macht te krijgen. Macht waarvan ze het gevoel heeft dat die haar tot het einde brengen, of om te voorkomen dat ze een te groot gezichts verlies lijdt als ze weggestemd wordt.

Hé, dat dacht ik helemaal niet! Ik dacht er eigenlijk alleen aan dat Bart door zijn vto over de kat automatisch al een stem voor de volgendnominatie van Bianca krijgt. Van mij mogen Bianca en karin bij de laatste drie! Maar ik ben bang dat de male bonding nu zijn werk aan het doen is en dat we op het eind met drie mannen zitten.

PS Zit jij nu (ook) al de hele ochtend achter de computer? Get a life!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_207095
Ja Tanalies en dat is nog niet alles. De door het NOB gebruikte frequenties (voor zender- microfoons) zijn bekend. Wat denk je als 1 of andere "onverlaat" op deze frequenties inbreekt. Voor iemand met een beetje kennis van HF-techniek een klusje van hooguit 10 minuten (met wat simpele meetapparatuur)...
When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
  zondag 24 oktober 1999 @ 14:37:00 #36
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_207096
14:39

Ruud en Willem voetballen in de tuin.
De rest zit in de huiskamer, weinig actie

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_207097
MMMMM DE BEELDEN ZIJN UOD OP SENNEL 2 DIE HEB IK VRIJDAG NACHT AL GE ZIET HIER KLOPT IETS NIET?
BB
pi_207098
Volgens mij is het in het BB huis echt zondag. Zo'n dag van lekker niks doen. Ze zijn wat aan het Kaarten en Willem en Ruud zitten wat te praten. Zelfs de Camera man ging zich een beetje vervelen en liet de camera even over het hek kijken Hier kon je toch wel een x aantal "ramp" toeristen zien Ik blijf de Streams in de gaten houden maar volgens mij word het een SAAI dag
verwijderd door fa......
pi_207099
Zeg Blue,

Ik begrijp uit een andere topic dat je van mening bent, dat je nogal wat onterecht kommentaar krijgt. Als je nu eens begint met het weglaten van kapitalen in je tekst. En ophoud met het schrijven van volstrekte onzin, denk ik dat er ook voor jouw hier op de side wel een plaats is.

pi_207100
OKE IK ZAL MIJ BEST DOEN.
MAAR DE BEELDEN DIE IK NET OP CHANNEL TWEE HEB GEZIEN HEB IK OOK AL VRIJDAG NACHT AL GEZIEN ECHT WAAR . OF ZE ZIJN NU WEER AAN HET KAARTEN EN ZIT IEDEREEN OP DE ZELFDE PLAATS RAAR MAAR WAAR. :O
BB
pi_207101
15:31 Stream 1 de tuin. Aan de lichtintensteit te zien is het daar ongeveer net zo bewolkt als in Delft.
15:31 Karin zit iets te lezen in de zithoek.
Mona rekt zich (zoals een kat dat kan) uit over de zitting van de bank.
15:33 Mona staat op en loopt weg uit de zithoek.
Stream 4 komt binnen: Aan de keukentafel: Ruud in blote bast, Willem en Bianca. Willem en Ruud in gesprek, Bianca bezig met iets waarvan het lijkt alsof het concentratie kost.
15:24 Stream 1: Bart zit gehurkt buiten. Ik heb geen flauw idee wat ie doet want mijn streams streamen niet echt lekker.

PS I like you style, netXer tanjalies en John

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 24 Oktober 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_207102
Bart was aan de kassen bezig, het gesprek van Willem en Ruud ging over voetbal denk ik, totdat Bianca haar nagels showde, want Bianca was haar nagels aan het lakken blijkbaar.

http://www.casema.net/~ht120/Nagels.jpg

En als mensen weer eens gaan kaarten kan het heel goed dat ze weer op dezelfde plekken gaan zitten. Ik denk dat Veronca het makkelijker zal vinden streams uit te zetten of op testbeeld, in plaats van herhalingen te tonen. Waarmee ze de toorn van hun internet publiek op de hals zouden halen.

Ps, welkom blue. Geloof me als ik zeg dat allemaal hoofdletters op mensen die vaak op internet communiceren overkomen alsof je aan het schreeuwen bent.

pi_207103
Beste Blue,

Ik zie en lees dat je het niet begrijpt. Vermoedelijk is het je nog jonge leeftijd die dit met zich mee brengt. Laat ik je de volgende raad geven. Vraag aan je moeder het prozakpilletje wat je kennelijk vergeten bent in te nemen, pak vervolgens ofwel je mooiste pop dan wel je trapauto en leef je uit met je leeftijdsgenoten. Een alternatief spel is het nu verboden doktertje spelen, een leerzaam spel uit oude tijden, vraag je moeder de spelregels en nodig naar keuze een vriendje of vriendinnetje uit voor dit spel. Deze keuzevrijheid zie ik in het licht van de moderne tijd. Immers homo of lesbisch zijn is geen taboe meer.

Sorry voor de ruimte die dit bericht in neemt, maar het moest er even uit.

pi_207104
15:49 men verzamelt zich aan de keukentafel het geluid is te versnipperd (STREAM! demmit! STREAM!) om te volgen waar het over gaat. Bart is nog in de tuin bezig.

15:50 Bart wordt uit de tuin geroepen.
15:51 Men vraagt 'wat wil jij er op?' aan Rudolph
15:52 Men vraagt 'wat wil jij er op' aan Willem 'Jam' zegt Willem 'gewoon jam'
15:53 het gesprek ging door ... Maurice zegt 'dat is oud nieuws' en Maurice zegt 'slijmbal' op de bewering van Ruud dat iemand een toffe peer is.
15:54 Ondertussen aan de keukentafel: met de rug naar de camera boven in de hoek: Mona, daaraast Karin aan de kant waar je met je rug naar de zithoek zit (lange zijde van de keuken tafel) Karin zit tevens naast Ruud. Willem zit tegenover Ruud.
15:55 Mona gaat aan de aanrecht een 'pakkie kaajs' halen.
Maurice is in de keuken druk bezig.
Bart is nog steeds afwezig. Als ie weg wilde had ie dat makkelijk kunnen doen. Als dat klimmen waar is (ik geloofde het niet) dan was dat aandacht trekken of een of andere andere actie om een reactie mee te verkrijgen.
15:57 Maurice is aan het hoofdeinde met gezicht naar de camera op de keukentafel gaan zitten en men eet. Ik kan niet verstaan waar ze het over hebbem. Men praat zacht en mijn vingers kletteren over mijn toetsenbord. Dank je wel FOK! forum, ik kan steeds beter blind typen. Als ik naar mijn toetsen kijk gaat het ook nog steeds sneller en sneller en sneller.
15:58 Bianca is aan het rommelen in de keuken waar is Mona?

pi_207105
quote:
op 10-24-1999 om 03:49 PM schreef tanjalies het volgende:

Sorry voor de ruimte die dit bericht in neemt, maar het moest er even uit.

Off topic, maar ik heb me helemaal bescheurd van het lachen! Dankjewel tanjalies!

Achter iedere grote broer staat een zusje.

pi_207106
Van JayBee - 24 Oktober 1999 @ 15:59. (102)
"Bart is nog steeds afwezig. Als ie weg wilde had ie dat makkelijk kunnen doen. Als dat klimmen waar is (ik geloofde het niet) dan was dat aandacht trekken of een of andere andere actie om een reactie mee te verkrijgen."

De bal was toch over het hek en hij wou hem gaan halen?

zondag 24 oktober 1999 @ 17:22:00 #47
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_207107
17:15 - 17.17
Willem is in gesprek met maurice waarover versta ik niet.
Binaca is therapeutisch op de muur aan het schilderen.
Ruud lag een seconde terug nog op de bank en staat nu bij Bianca om haar werk te analyseren: "Het zijn net de veren van een pauw."

Karin zit op de bank, Mona ben ik kwijt.

fake a dream
pi_207108
Oh ... dank je Jesper. Ik zag alleen maar posts hier op FOK! en dacht what the FOK?

17:51
Stream 1 Maurice en Bart en bed (ieder in hun eigen bed) in gesprek zonder audio op de stream. Dankjewel Hummie.

Stream 2 de keukendeur en het terras, het ziet er frisjes uit buiten.
Stream 3 het blauwe kunstwerk van Bianca.

17:52 Ah, Bianca is nog bezig.

17:53 staat mijn BBspy op mute? Nee. Ik heb -geen- audio op alledrie de zichtbare streams.

15:54 Maurice staat op uit bed, en loopt weg van Bart.

17:54 Ruud in de keuken, opent een blik tomaten. Hij is gekleed in zijn blauwe korte broek en een donkerkleurig t-shirt.

Stream 3 & 4 de zithoek: Bart en Bianca.

Niks geen audio (ligt het aan mij?

pi_207109
Bart gaat rond 21.30 naar zijn bed hij zondert zich af van de groep,volgens mij gaat hij eerdaags echt vertrekken.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

zondag 24 oktober 1999 @ 21:34:00 #50
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_207110
Ik zie dat er net gepost is wat ik ook al dacht, bart ligt op bed, voelt hij zich nog steed klote?
Bianca is bijna de hele dag al in de weer met Willem en Ruud, goede gesprekken en zo. Nu zijn ze een spel aan het spelen, iets met kaarten.Maurice doet ook mee.

MOna is op de slaapkamer bij bart, goh wat hangt dat mens toch aan die jongen.
Karin zit nog op de bank te lezen? Een half uurtje terug nog wel.

fake a dream
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')