http://nl.youtube.com/watch?v=0APFEbgjuZI&feature=relatedquote:Op donderdag 13 december 2007 23:24 schreef Me_Wesley het volgende:![]()
ik zou geld betalen om zo'n commentator in Nederland te hebben
Alsof ze het spel wel begrijpen, maar alleen van papier.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:36 schreef tong_poh het volgende:
Probleem dat ik heb met Nederlandse commentators, is dat ze vaker de meest oneglooflijke bullshit vertellen. Het is net alsof ze het spel niet begrijpen. Veels te kritisch ook. Alsof voetbal zo makkelijk is.
Dat hoeft nog niet eens maar dan moeten ze niet doen alsof ze er wèl verstand van hebben.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alsof ze het spel wel begrijpen, maar alleen van papier.
Volgens mij is geen enkele commentator ooit zelf voetballer geweest.
Wat een heldquote:Op donderdag 13 december 2007 23:24 schreef Me_Wesley het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=k1WEuiT9IrE
Kennen jullie deze nog?
Van persie van persie van persieeee, la lalalalalala laaaa
En:
GOAAL! ROOEED! GOAAAAAAAAAAAAAL! LA LAAA LAAALALALALALLAA HEY ROED!![]()
ik zou geld betalen om zo'n commentator in Nederland te hebben
Hoe kan je Evert in godsnaam goed vinden... Als hij verslag geeft moet het geluid gewoon uit, anders kan ik de wedstrijd gewoon niet kijkenquote:
Geen formule1 zonder Olav. Das echt een goede commentatorquote:Op donderdag 13 december 2007 18:02 schreef Madine het volgende:
Olav Mol al het voetbal laten doen:
"Hoooooooooooooooooooooooooly shiiiiiiiiiiiiit neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee neeee neeeeeee... Nederland heeft de toss verloren sjonge jonge jonge"
Dat is precies het gevoel dat ik ook heb. Een goede voorzet belandt altijd 'per toeval' bij de spits terwijl de grootste klutsbal een briljante actie is.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alsof ze het spel wel begrijpen, maar alleen van papier.
Volgens mij is geen enkele commentator ooit zelf voetballer geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |