Niks mee mee inderdaad, vind hem alleen voor mezelf niet echt lekkerquote:Op donderdag 13 december 2007 15:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb laatst die nieuwe van boss gekocht.
Chille geur
doe maar duur, maar ik wil er eigenlijk ook een paar extraquote:Op donderdag 13 december 2007 16:01 schreef eer-ik het volgende:
Ook nog burberry brit, JP Gaultier le male en Boss Bottled staan
JPG is altijd lekker maar 2jaar geleden liep iedereen ermee. Wel een voordeel dat vrouwen hem geweldig blijven vindenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:01 schreef eer-ik het volgende:
Ook nog burberry brit, JP Gaultier le male en Boss Bottled staan
Ik heb er op dit moment ook wel 4 staan. Is er net 1tje opquote:Op donderdag 13 december 2007 16:02 schreef HansU het volgende:
[..]
doe maar duur, maar ik wil er eigenlijk ook een paar extra
schijt aan dat iedereen er mee loopt.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:02 schreef jackson het volgende:
[..]
JPG is altijd lekker maar 2jaar geleden liep iedereen ermee. Wel een voordeel dat vrouwen hem geweldig blijven vinden
opgespaardquote:Op donderdag 13 december 2007 16:02 schreef HansU het volgende:
[..]
doe maar duur, maar ik wil er eigenlijk ook een paar extra
Ook weer zo.... Toch is het niet verkeerd als je anders ruikt dan de rest van je collega'squote:Op donderdag 13 december 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
schijt aan dat iedereen er mee loopt.
Ik vind het een chill luchtje, dus koop het.
Daarom heb ik ook andere luchtjesquote:Op donderdag 13 december 2007 16:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Ook weer zo.... Toch is het niet verkeerd als je anders ruikt dan de rest van je collega's
Porsche is voor polenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:08 schreef jackson het volgende:
Die gasten van Edo weten je Porsche Carerra GT tot 770PK te brengen. De koningen bij Edo ook
Ik heb er nu 4 dan, had er 5 maar kwam erachter dat mijn DKNY ook bijna op is dus over 2 weken nog maar 3 luchtjes denk, of even een nieuwe kopenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook andere luchtjes
Ben niet weg van Porsche maar die 10 cilinder heeft het mooiste geluid van welke straatauto dan ook. Kippenvel als ik terug denk aan de keren dat ik hem hoordequote:
Voor kerst vragenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb er nu 4 dan, had er 5 maar kwam erachter dat mijn DKNY ook bijna op is dus over 2 weken nog maar 3 luchtjes denk, of even een nieuwe kopen
Wij doen eigenlijk nooit wat met kerst. Ik kan me ook elke dag met stront insmeren en dan afwachten of mensen mij een geurtje aanbiedenquote:
heb jij zo'n hele geile telefoonstem?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voor kerst vragen
Mn begeleider vroeg net of ik niet langer kon blijven ' want ik doe het zo goed aan de telefoon'.
Zo is dat jong... zo is datquote:Op donderdag 13 december 2007 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Stage SC is voor polen.
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:14 schreef HansU het volgende:
geile telefoonstem
Nee johquote:Op donderdag 13 december 2007 16:14 schreef HansU het volgende:
[..]
heb jij zo'n hele geile telefoonstem?
Was het lekkerquote:Op donderdag 13 december 2007 16:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem heeft nu Laura Biagiotti - Roma Uomo op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |