abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55246031
Pft,

Als ik een foto bewerkt en daarna weer opslaat wordt hij niet meer herkend als jpg, als dan bijvoorbeeld probeert te uploaden bij fotoboek of andere upload medium dan krijg ik melding dat ik een jpg plaatje moet gebruiken terwijl ik een jpg probeert te uploaden.

Heeft iemand mischien een idee waar dit aan kan liggen?
Because they will last that long.
pi_55246090
quote:
Op donderdag 13 december 2007 15:21 schreef Pascal86 het volgende:
Pft,

Als ik een foto bewerkt en daarna weer opslaat wordt hij niet meer herkend als jpgeg, als dan bijvoorbeeld probeert te uploaden bij fotoboek of andere upload medium dan krijg ik melding dat ik een jpeg plaatje moet gebruiken terwijl ik een jpg probeert te uploaden.

Heeft iemand mischien een idee waar dit aan kan liggen?
De extensie? Of was dat een typfout?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_55246122
quote:
Op donderdag 13 december 2007 15:23 schreef Litpho het volgende:

[..]

De extensie? Of was dat een typfout?
typefoutje ff gefixxed.
pi_55246200
Ik had dat gister ook.

Plaatjes van mijzelf gemaakt met de PlaystationEye voor de PS3, ik upload ze naar Fok! Fotoboek, en daarna ook naar Hyves. Op Hyves krijg ik bij een plaatje de melding dat het geen jpg is, terwijl ik diezelfde wel kon uploaden op Fok!

Heb dus de Fok! versie maar gebruikt op Hyves. Ik had de foto niet bewerkt. Wel bekeken met ACDSee maar meer ook niet
pi_55246219
Sla je 'm op als .jpg?
Heb je "extensies weglaten voor bekende bestandstypes" uitstaan? (in dat geval komt er *.jpg.jpg en daar kunnen websites van over hun nek gaan).
Met welk programma bewerk je ze?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_55246233
Kennelijk sla je ze niet op als jpg. Misschien wel de extensie, maar niet de content..
Why do they call themselves the human race?
Do they think someone's going to win?
pi_55246398
ik bewerk ze met photo impact en de extensie komt er achter maar is niet dubbel.

pi_55247002
je kan jpg bestanden ook als jpg progressive opslaan. Sommige webapplicaties kunnen hier niet (goed) mee overweg. Ik heb gevallen gezien waar flash bijvoorbeeld heel veel moeite had met een progressive jpg.
Hoezo dat mag niet ?!
pi_55247300
Als ik hem via paint opslaat doet hij het ook niet
  donderdag 13 december 2007 @ 18:25:25 #10
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_55250836
Plaats de file eens ergens online
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')