heb ik ook nog op dvd liggen :pquote:Op donderdag 13 december 2007 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
Kijkt ondertussen maar '300'
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Altijd goed, dan ga ik binnenkort maar eens m'n eerste dichtbundel uitbrengen.
Blijft een leuke filmquote:Op donderdag 13 december 2007 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ik ook nog op dvd liggen :p
ken ik nie, zeker weer zoiets wat ik eigenlijk moet zien...quote:Op donderdag 13 december 2007 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
Kijkt ondertussen maar '300'
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Blijft een leuke film![]()
Maar mensen, ik ga jullie allen wederom verlaten, mijn dag zit erop
moet hem nog wel kijkenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zekerquote:Op donderdag 13 december 2007 14:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ken ik nie, zeker weer zoiets wat ik eigenlijk moet zien...
auf wiederholen belloquote:Op donderdag 13 december 2007 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
M@zzel , tot morgen , of vanavond natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ik ga dadelijk richting huisquote:Op donderdag 13 december 2007 14:53 schreef Sgele het volgende:
gaat ff luchie scheppen buiten..airco kapot hier
krijgen wij ook een vergoeding ?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Altijd goed, dan ga ik binnenkort maar eens m'n eerste dichtbundel uitbrengen.
wij krijgen hem gratisquote:Op donderdag 13 december 2007 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
krijgen wij ook een vergoeding ?
Eervolle vermelding ook goed? Met dank aan de luiaards die dag in dag uit betaald krijgen voor het met elkaar praten over onnodige triviale onderwerpen en trots zijn op het aantal weggegooide posts tijdens werktijd?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
krijgen wij ook een vergoeding ?
Is dat net zoiets als de Fleshlight?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die zijn op
* WhiteLightning mompelt iets met Auto Suck Masturbator
hahaquote:Op donderdag 13 december 2007 15:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Eervolle vermelding ook goed? Met dank aan de luiaards die dag in dag uit betaald krijgen voor het met elkaar praten over onnodige triviale onderwerpen en trots zijn op het aantal weggegooide posts tijdens werktijd?
Alsof ik mezelf beschrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |