Het is toch maar heel kort geleden dat ze dat ook moest? Dan lijkt mij dat ze Brian niet helemaal vertrouwen.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:35 schreef Copycat het volgende:
Amanda moet nu met haar CP's naar achteren? Vertrouwen ze het niet, of zullen haar CP's worden aangevuld?
en dat alles onder het mom van; ik ben er nog niet aan toe.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:35 schreef Disana het volgende:
Lobasca, Sacha is de hond van vriendin Suus. Die is oud en op, maar ze wachten lekker nog een dagje met laten inslapen.
Hoorde laatst ook dat Jaap er ook een paar honderd had....persen ze samen de rest af.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:35 schreef blomst het volgende:
BriAN heeft denkt hij 610 cp's.
Hoe komt hij eraan.
Hij verstopt ze in een sok, Amanda mag er niet zo luid over praten, Lieke is ook beneden.
Dat is sinds een paar weken zo. In het verleden werden de ceepees dagelijks op een lijst geschreven en door José bij de FEBO afgegeven. Omdat Brian flink gestiekt moet worden qua punten doen ze het nu eens in de week, valt het niet zo op, snap je?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:35 schreef Copycat het volgende:
Amanda moet nu met haar CP's naar achteren? Vertrouwen ze het niet, of zullen haar CP's worden aangevuld?
Jaap heeft er rond de 900, maar dat kan wel kloppen, die doet er nooit wat mee.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hoorde laatst ook dat Jaap er ook een paar honderd had....persen ze samen de rest af.
Thanks, how sadquote:Op donderdag 13 december 2007 11:35 schreef Disana het volgende:
Lobasca, Sacha is de hond van vriendin Suus. Die is oud en op, maar ze wachten lekker nog een dagje met laten inslapen.
Cora komt toch regelmatig langsquote:Op donderdag 13 december 2007 11:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap heeft er rond de 900, maar dat kan wel kloppen, die doet er nooit wat mee.
Is op VOL de CP-politie nog actief ?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:42 schreef tuinfluiter het volgende:
(Wekelijks contactpunten natel-beurt)
Lieke : Ik mis punten.
Huub: Ik zag van de week al dat ik punten mis.
(Amanda moet naar de productie om de contactpunten te laten tellen,
dit was 1 december ook al nadat Lieke 40 of 80 contactpunten minder had,
verder heb ik daar niets meer over gehoord of gelezen wel dat
Huub tegen Lieke zei , dat ze dat wel samen zouden oplossen, ze kreeg wel punten van hem)
Brian: Niet laten zien, niemand , ga door de chill.
Amanda: Doe ze weer in de sok.
Brian: Nog harder, Lieke kan het horen, niet zeggen dat ze in de sok zitten.
Amanda: hoeveel heb je er?
Brian: 610.
Nope, alleen van Brian, kun jij het nog terugrekenen?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:55 schreef Darklight het volgende:
610 punten? Van hun beide samen? anders klopt er natuurliijk geen reet van
Samen toch.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:55 schreef Darklight het volgende:
Nee alleen Brian.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:55 schreef Darklight het volgende:
jippie...quote:Op donderdag 13 december 2007 11:58 schreef beequeen het volgende:
De kerstboompimpers zijn er. Reinier, Huub en Brit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |