Aangezien ik her en der wel wat gewijzigd heb, bij deze het complete systeem:quote:Op maandag 17 december 2007 16:16 schreef JoMo0 het volgende:
tvp.
Coolquote:Op maandag 17 december 2007 16:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Aangezien ik her en der wel wat gewijzigd heb, bij deze het complete systeem:
http://www.hardware.info/nl-BE/usersys/cmpxYJ1ok2ad/view/
Die had ik al staan. Ik gebruikte hem op mijn Macbook 13.3", maar die vond ik wat te traag voor mijn activiteiten.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:36 schreef kraaksandaal het volgende:
Waar heb je die 24" TFT ineens vandaan?
Zo'n Macbook is leuk voor wat surfen enzo, wil je serieus hashen dan moet je toch wel 2x raptor in raid0 hebben.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die had ik al staan. Ik gebruikte hem op mijn Macbook 13.3", maar die vond ik wat te traag voor mijn activiteiten.
liever geen raid0 hoor, voor hashen tellen je accestimes naar je Harddisk, niet je doorvoersnelheid. Raid0 verhoogt je accestime, en zal daardoor dus iets trager zijn dan met single disks.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:48 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Zo'n Macbook is leuk voor wat surfen enzo, wil je serieus hashen dan moet je toch wel 2x raptor in raid0 hebben.
sst... ik wilde ff stoer doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:51 schreef Athmozz het volgende:
[..]
liever geen raid0 hoor, voor hashen tellen je accestimes naar je Harddisk, niet je doorvoersnelheid. Raid0 verhoogt je accestime, en zal daardoor dus iets trager zijn dan met single disks.
Ik had zelf ook 2 raptors in raid0 hangen, en heb er 1tje uit gehaald omdat het laden van programma's trager ging in raid0 dan als single disks. Nu staat mijn swapspace & windows op de ene disk & mijn progrs op de andere. Gaat lekker snel
Het is niet eens het hashen, alles dat boven normaal gebruik valt vond ik te traag gaan. Parren, unrarren, hashen, het overzetten van data.... dat gaat met een laptop hardeschijf en twee USB-hardeschijven enorm traag. En fatsoenlijk een beetje surfen / je mail checken terwjil je laptop hardeschijf puffend staat te hashen is ook niet ideaal.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:48 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Zo'n Macbook is leuk voor wat surfen enzo, wil je serieus hashen dan moet je toch wel 2x raptor in raid0 hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |