Volgens mij heeft ie niet in het ziekenhuis gelegen, maar dat was nog wel zijn automutilatie periodequote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:55 schreef picodealion het volgende:
Even wat vragen voor de oudere fans, wie kan mij wat vertellen wat er gebeurde op Pinkpop 1997 (hij sneed zichzelf en kwam in het ziekenhuis terecht ofzo, volgens de geruchten) en het moddergevecht op Dynamo 1996?
Oh, en hebben jullie de redesign van MansonWiki gezien? Meningen welkom,.
Stond in de myactive lijstquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:46 schreef picodealion het volgende:
Nice, ik wist dat jij daarbij was maar ik wist niet of je hier nog rondhing. Bedankt voor de verheldinging in elk geval,.
Overigens heb je me jaren geleden beloofd dat je die setlist en foto's in zou scannen,. Zie je daar ooit nog een kans toe?
Live heb ik t ook wel gehad. De 1e x dat ik 'm zag was t supertof (maar dat was denk ik meer omdat ik zo graag erheen wou, al jaren lang, en toen was ik er eindelijk), maar daarna was het echt bagger...quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:51 schreef Desunoto het volgende:
Komt er een nieuw album dit jaar? Of volgend jaar?
In de studio vind ik hem meestal wel goed, maar live hoef ik hem niet te zien.
Oke dan mag je me meenemen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:50 schreef picodealion het volgende:
Ik ga er wel heen deze keer, met een beetje mazzel kan ik backstage komen.
ZIEK!quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:14 schreef picodealion het volgende:
Nieuwe video ter promotie van zijn nieuwe album, gemaakt in samenwerking met Shia LaBeouf:
http://www.mansonwiki.com/wiki/Born_Villain
Das al jaren zoquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hij begint op Nicolas Cage te lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |