Haha touchequote:Op donderdag 13 december 2007 10:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Blijkt maar weer, jullie hebben soms ECHT niets te doen
Nee joh, ben nog thuis, ben pas vanaf 12:00 op m'n werk. En weer tot 22:30, zit weer in m'n eentje..quote:
Koffiepauze Werkoverleg zeker?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:34 schreef lynda het volgende:
Dit is huisartsenpraktijk naam en naam. Tussen tien en half 12 zijn wij niet bereikbaar.
Voor spoedgevallen bel dit
Voor herhalingsrecept druk 2
Grrrrrrrr!
wie zegt datquote:Op donderdag 13 december 2007 10:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Blijkt maar weer, jullie hebben soms ECHT niets te doen
Here we go againquote:Op donderdag 13 december 2007 10:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee joh, ben nog thuis, ben pas vanaf 12:00 op m'n werk. En weer tot 22:30, zit weer in m'n eentje..
Dat wordt weer een 'productief' dagje
Msn smilies! Argh!!quote:
Nog een uurtje, en dan pauzequote:Op donderdag 13 december 2007 10:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Bleh, ik heb honger, ik ga maar eens wat eten denk ik..
Wat gaat het worden?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Bleh, ik heb honger, ik ga maar eens wat eten denk ik..
de cijfersquote:Op donderdag 13 december 2007 10:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wie zegt dat![]()
(msn emoticons werken hier niet)
doet me denken aan de muziek van charlie lowness die ik vanmorgen horodequote:
Lownoise?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doet me denken aan de muziek van charlie lowness die ik vanmorgen horode
cijfers kunnen gelogen zijnquote:
jaja vergeef mequote:
Niks hoor :$quote:
Misschien ja, loop m'n history maar naquote:Op donderdag 13 december 2007 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
cijfers kunnen gelogen zijn
misschien wel heeeel veel over werk gepost
Weet ikquote:Op donderdag 13 december 2007 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doet me denken aan de muziek van charlie lowness die ik vanmorgen horode
nee 1.5 uurquote:Op donderdag 13 december 2007 10:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog een uurtje, en dan pauze
stroomkabel in tilburg ...quote:Op donderdag 13 december 2007 10:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Misschien ja, loop m'n history maar na
die dreunt lekker door in de autoquote:Op donderdag 13 december 2007 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weet ikDaarom die zin ook, voor de 'kenners'
wel opletten hequote:Op donderdag 13 december 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!! ow de boze smiley is hier de blozende
Net PM't die kerel me net dat ie wel interesse in m'n auto heeft... Het loont dus toch om een advertentie in je sig te zetten en maar een beetje doelloos overal te postenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stroomkabel in tilburg ...
jammer dat ik die gister niet zag
heb er nog wel aantal in de auto liggen
quote:Op donderdag 13 december 2007 10:43 schreef Crazy-M het volgende:
sneller type dan systeem kan denken is ook niet handig merk ik nu
Fok smilies zitten bij mij ook in msnquote:Op donderdag 13 december 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!! ow de boze smiley is hier de blozende
Dan pas? Minder...quote:
Ik moet die cd vanavond maar weer even opzoeken, moet morgen een stukje rijden... rijswijkquote:Op donderdag 13 december 2007 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die dreunt lekker door in de auto
Zo iets ja..quote:Op donderdag 13 december 2007 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Koffiepauze Werkoverleg zeker?
Baas van bedrijf A is dat toch?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Zo iets ja..
Hehe me baas is coolHadden iets besteld bij een bedrijf en nog steeds niet binnen.. nu mag ik ze bellen om duidelijk te maken dat we ze vandaag binnen willen hebben anders mogen ze het in hun reet steken
![]()
Ze belt zo terug![]()
EN de baas schopt me zo naar de apotheek cq drogist voor troep omdat hij mij er bij wil hebben vanavond
dacht aan fotos te zien reeshof in tilburg ...quote:Op donderdag 13 december 2007 10:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Net PM't die kerel me net dat ie wel interesse in m'n auto heeft... Het loont dus toch om een advertentie in je sig te zetten en maar een beetje doelloos overal te posten
Yeahquote:Op donderdag 13 december 2007 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Baas van bedrijf A is dat toch?
doe datquote:Op donderdag 13 december 2007 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik moet die cd vanavond maar weer even opzoeken, moet morgen een stukje rijden... rijswijk
mja type fouten die ik pas later ziequote:
Nee ok, ik dacht al, huh dat kan niet over Baas B gaanquote:Op donderdag 13 december 2007 10:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Yeah
Over B zal ik dat never zeggen
waarom vraag je het dan nogquote:Op donderdag 13 december 2007 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ok, ik dacht al, huh dat kan niet over Baas B gaan
Kan alleen geen MP3 cd's meer afspelen in mijn auto, dat is wel jammerquote:Op donderdag 13 december 2007 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe dat
ik gewoon zelf muziek gedownload en van alles op cd gezet.
ook well leuk
luister je eerst Charlie, en dan in 1 keer goeiemoggel lied
Om maar even aan te geven hoever het verschil is in kwaliteit
'ff checken'quote:
mja ik ook alleen maar muziek cdsquote:Op donderdag 13 december 2007 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan alleen geen MP3 cd's meer afspelen in mijn auto, dat is wel jammer
doen we het hier ook nog evenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:55 schreef Dylanesque het volgende:
dit wordt geen recordhoogte in mijn postaantal vandaagmensen blijven me maar lastigvallen hier
hehe de reclamequote:
Hmm dat is wel jammer, het is zo stil zonder je dichtkunstenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:55 schreef Dylanesque het volgende:
dit wordt geen recordhoogte in mijn postaantal vandaagmensen blijven me maar lastigvallen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |