donequote:Op donderdag 13 december 2007 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja denk het wel
quote voor op:
Waar tussen 12:00 en 13:00 minimaal gepost wordt
Ah joh, ff rustig aan naar m'n werk rijden, koffie drinken, roken, laptop opstarten etc, tja, dat heeft nou eenmaal z'n tijd nodigquote:
Wat voor sigaretten rook jij zeg?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:15 schreef DeToXiC het volgende:
ik ga maar... ga ik een sigaretje roken... tot over een klein uurtje
waar ergens staan ze dan ?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, ff rustig aan naar m'n werk rijden, koffie drinken, roken, laptop opstarten etc, tja, dat heeft nou eenmaal z'n tijd nodig
DIe lolbroeken van de NSB KLPD hebben er ook weer zin in vandaag, heb ze al 3 keer zien controleren op snelheid, en heb ook al 2 auto aan de kant zien staan met zo'n schrijvende smeerlap ernaast
Blij dat ik vandaag geen haast had
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:19 schreef draculettetje het volgende:
ow ja lunch!
Heb net mn reintegratie begeleider gesproken en we hebben afgesproken om voor mijn eind gesprek in januari een potje te gaan tennissen op de wii!
echt geweldig
nu eten en dan slapen en dan bakken
Haha zoiets is altijd leuk natuurlijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:19 schreef draculettetje het volgende:
ow ja lunch!
Heb net mn reintegratie begeleider gesproken en we hebben afgesproken om voor mijn eind gesprek in januari een potje te gaan tennissen op de wii!
echt geweldig
nu eten en dan slapen en dan bakken
dankquote:Op donderdag 13 december 2007 12:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mooi is dat
eet smakelijk en fijne dag
quote:Op donderdag 13 december 2007 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok scrok al
net of in 1 keer iedereen IETS te doen heeft ....
troost,quote:Op donderdag 13 december 2007 12:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja echt niet!
Tis geen feest (was het maar zo moet nog ruim 4 uur .... )
Doe dat, wel zo gezellig hequote:Op donderdag 13 december 2007 12:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank
ik zou onder het bakken vast wel eens langs komen!
Waarin gemaakt?quote:
zou gelijk ander werk gezocht hebben ...quote:Op donderdag 13 december 2007 12:24 schreef Crazy-M het volgende:
ja er zijn er wel ... maar valt tegen
(hier in de kantoorruimte dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |