Ja he? Ik moest wel op muziekles. Hoorde bij mijn opvoedingquote:
Whehehehehe notquote:Op donderdag 13 december 2007 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
zeven?
Nou ja, da is wel zo natuurlijk. Ik vind dat kids van nu maar eenzijdig worden opgevoed met al die computergames en tv. Waar is de tijd dat we landjekaap, elastieken, tollen, hink stap sprong en tikkertje dedenquote:Op donderdag 13 december 2007 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja he? Ik moest wel op muziekles. Hoorde bij mijn opvoeding
Sweet dreams Hidihoquote:
Ik kreeg daar nog een leuke van in de mail Dat gaat niet werken om te versturen hier .. Een power pointquote:Op donderdag 13 december 2007 02:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, da is wel zo natuurlijk. Ik vind dat kids van nu maar eenzijdig worden opgevoed met al die computergames en tv. Waar is de tijd dat we landjekaap, elastieken, tollen, hink stap sprong en tikkertje deden
Sorry ik was al weer weg. Ik ben helemaal verslaafd aan het quizzen op de site van de VPRO.quote:
Ik doe alles uit .. See yaquote:Op donderdag 13 december 2007 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het sneu om je alleen te laten muisje.....maar ik ga het toch ook echt weer proberen....
Doe jij het licht uit?
Heb verdomme net alles uitgedaanquote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
ligt iedereen nog op één oor ofzo?
Mogge.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
ligt iedereen nog op één oor ofzo?
Armpjes en beentjes eraf trekken.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou dan gaan Gert en ik wel even in de poppenhoek ofzo. [ afbeelding ]
Aber nein, Frau über kerststal opzichtert.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:19 schreef debuurvrouw het volgende:
lijkt me prima! en niet vechten onder het ruziemaken hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |