quote:Op donderdag 13 december 2007 01:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zo, lieve mensen. Dat dus.
quote:Zojuist door Michiel (jaja, Veenstra! Veenstra!) via de telefoon vanuit de auto on-air geroepen: Domien Verschuuren gaat samen met Annemieke Schollaardt de zaterdagavond en donderdagnacht doen op 3FM.
Persbericht volgt vanmiddag na 16 uur.
Tot nu toe bekend:
- Vrijdag 22 - 1 uur MoveYourAss
- Zaterdag van 20 tot 23 uur Domien & Annemieke
- Dinsdag 22 - 1 vooralsnog onbekend
- Donderdag 1 - 4 uur Domien & Annemieke
- Woensdag 1 - 4 uur is onbekend of het doorgaat of niet.
Mja, ze moeten het volgens mij al ongeveer 2 maanden voor zich houden.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:26 schreef Kolomo het volgende:
Je had er natuurlijk ook een mooie spanningsboog van kunnen maken met een bekendmaking aan het eind van het programma... geweldig dat je het er al binnen iets van een kwartier uitmiktZat hoog waarschijnlijk
Proficiat!
Volgens mij wilde hij het nieuws nog liever vertellen, dan dat wij dat wilden weten.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:26 schreef Kolomo het volgende:
Je had er natuurlijk ook een mooie spanningsboog van kunnen maken met een bekendmaking aan het eind van het programma... geweldig dat je het er al binnen iets van een kwartier uitmiktZat hoog waarschijnlijk
Proficiat!
Zoiets ja, ik kan me er alles bij voorstellenquote:Op donderdag 13 december 2007 01:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij het nieuws nog liever vertellen, dan dat wij dat wilden weten.
Ik denk dat zulke telefoongesprekken net iets leuker zijn als de mensen niet met een chagrijnige en slaperige kop wakkergebeld worden.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:29 schreef Sirolf het volgende:
De Voxpro wordt erg veel gebruikt op dit moment.
quote:Op donderdag 13 december 2007 01:54 schreef Sirolf het volgende:
Goed, tijd om te gaan slapen. Moet er om 8 uur weer uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |