ierlandquote:Op woensdag 12 december 2007 23:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet geheel. Iers (*O*) bloed aanwezig...
Kleuterstoplicht?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begint met de letter K en eindigt met de letter T...![]()
[..]
AF heb ik niet gehoord, maar heb niet alle platen gehoord.
Ik mis hem geloof ik....quote:Op woensdag 12 december 2007 23:59 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding,link]
En daar is Kate Nash weer... [afbeelding]
Iets met streams.... en iets met 3voor12 ... en iets met het journaal dat ze daar niet uitzendenquote:Op donderdag 13 december 2007 00:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Is dit die jaar mix....
[..]
Ik mis hem geloof ik....
Ohdie, ja die ging niet werken bij mij vandaag... Niet gezien dus....quote:Op donderdag 13 december 2007 00:06 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Iets met streams.... en iets met 3voor12 ... en iets met het journaal dat ze daar niet uitzenden [afbeelding]
UPC zond vorig jaar alleen de laatste 2 dagen via het preview-kanaal uit...quote:Op donderdag 13 december 2007 00:24 schreef Marc63 het volgende:
UPC zou vorig jaar ook Serious Request op het etalagekanaal uitzenden. Alleen niet overal. Natuurlijk viel ik (toen ik bij mn ouders was) buiten de boot.
Volgens mij is dit geen Sandstorm hoor, ze hebben het steeds over ene DJ Sanderman (nee, nóóit van gehoord).quote:Op donderdag 13 december 2007 00:31 schreef Marc63 het volgende:
Tis natuurlijk wel DJ Sandstom, he. Zijn mixen zitten niet voor niets wekelijks in het beste programma op de Nederlandse radio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |