Niet geheel. Iers (*O*) bloed aanwezig...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Moke!
Briljant! een van de verassingen van dit jaar en ze komen ook nog eens 'gewoon' uit Nederland. Gaaf!!
Had bijna geroepen dat het haast on-Nederlands goed is, maar dat klopt dus ook wel een beetje.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:34 schreef Litton-Lane het volgende:
Niet geheel. Iers (*O*) bloed aanwezig...
Die omschrijving heb ik al wel vaker gehoord.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:36 schreef -Hans- het volgende:
on-Nederlands goed
Jij was vorig jaar geweest of niet?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:39 schreef Sirolf het volgende:
Moke op de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie!
Verbaast mij eigenlijk niet echt.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:37 schreef Marc63 het volgende:
Die omschrijving heb ik al wel vaker gehoord.
Inderdaad, dat was ook het eerste IRL contact met Maricha.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij was vorig jaar geweest of niet?
Jij bent vast blij nu...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verbaast mij eigenlijk niet echt.
Make My Day !(hopelijk niet de geknipte versie. Het scratch gedeelte is namelijk erg tof maar zit niet in de geknipte versie)
Michiel had je al wel vaker ontmoet?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was ook het eerste IRL contact met Maricha.
Ja, ik ben ooit bij een Minigig met GEM geweest, met Rinse als producer. Het was toen echter al wel bekend dat hij weg zou gaan en er een opvolger zou komen.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel had je al wel vaker ontmoet?
Ik ookquote:Op woensdag 12 december 2007 23:37 schreef Hartox het volgende:
Damn.. Alleen maar goede muziek op 3voor12! [ afbeelding ] En ik wilde een half uur geleden al naar bed..
Dashboard is al in het eerste uur voorbij gekomen.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Muziek is zo fijn dat ik graag nog even wakker blijf.![]()
Zou Modest Mouse een beetje hoog staan? Leuk plaatje vind ik dat. Denk dat we de Editors nog wel even zullen horen, hoop ik..
Editors zal dan wel op 1 staan... wel vraag ik me af waar Arcade Fire dan gestaan heeft, iemand die eerder voorbij horen komen toevallig? Had die ook wel hoog verwacht...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Muziek is zo fijn dat ik graag nog even wakker blijf.![]()
Zou Modest Mouse (Dashboard) een beetje hoog staan? Leuk plaatje vind ik dat. Denk dat we de Editors nog wel even zullen horen, hoop ik..
Er is sowieso geen pijl op te trekken. De dag met de meeste posts tot nu toe is de dag dat we met een groep FOK!kers in de studio zaten.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:47 schreef Piles het volgende:
Ik ben een avondje weg, wordt er even een topic volgepost
Begint met de letter K en eindigt met de letter T...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:46 schreef Marc63 het volgende:
Dashboard is al in het eerste uur voorbij gekomen.
AF heb ik niet gehoord, maar heb niet alle platen gehoord.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:47 schreef Kolomo het volgende:
Editors zal dan wel op 1 staan... wel vraag ik me af waar Arcade Fire dan gestaan heeft, iemand die eerder voorbij horen komen toevallig? Had die ook wel hoog verwacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |