Goh....op tv leken jullie NOG dikker....
1x is nog leuk
2x minder
maar dit gaat toch echt wel tot onder het 0-punt.
Let maar dat bart zijn vriendjes daar stonden te zingen was alvast een waarschuwing. Dit staan nu ook bij V. op de loonlijst.
Ik zeg maar zo, wil je zinvol geweld. Zorg dat je dan op 18 november bij de bewaking werkt mag je op die 'studenten' gaan rossen en je krijgt nog betaald ook!!
quote:
Er is nogal wat commentaar op het messageboard verschenen, over drank gebruik en met name over het feit dat we hooligens zijn.
1 WIJ ZIJN GEEN HOOLIGENS!!! Eerst waren alleen wij hooligens en nu beschuldigen ze alle studenten!!!, (wel erg makkelijk). Nu beweren er mensen dat er hooligens komen. Maar die vinden zo'n actie niet leuk en hebben het ook niet zo op studenten. Wij denken dat het dus wel mee valt.
2 MOGEN WIJ NIET FEESTEN??? Bijna alle mensen die zo fel reageren op feestende studenten zijn het vroeger ook geweest, of hebben zo'n laag niveau dat ze NIET KUNNEN STUDEREN!!
1 DAT NOEMT ZICH STUDENT en kan niet eens het woord hooligAn juist spellen. Leert de jeugd tegenwoordig geen engels meer???
2 FEESTJE?? Een bestorming van een huis noem ik geen feestje. Da's puur vandalisme!
Wat denk je er zelf van? Hoe zullen de BB-bewoners hier bijvoorbeeld op reageren?
De tekst doet mij een beetje denken aan een folder die hier in leiden is verspreid van de neo nazi studenten toestand. Veel nadruk op feesten en hoe fijn het is om als rechtgeaarde nederlandse hoogblonde student bla bla bla.
Kortom, dit is een actie van een stel scholieren of andere dwazen cq. onbenullen die graag een beetje stoer willen doen en de student uithangen. Ik geloof dat wij na de discussie hierover van een dag of 10 geleden het wel eens met elkaar kunnen zijn dat dit absoluut geen studenten zijn.
Mochten jullie onvehroopt wel studenten zijn : "Dit is een waanzinnig misse actie, jullie zijn de ergste soort knorren die er zijn. laat je niet in Leiden zien, want ik zooi je door de leestafel en steek je das in de fik naast de Uil !! Een leidsche bek is te goed voor jullie soort treurige nichten actie"
Maar hoe je het ook ziet, je kunt dit inderdaad absoluut niet zien als een feestje.
Willen ze er werkelijk een feestje van maken ga bij het hek staan als er weer iemand uit moet. Was bij sabine toch een behoorlijke opkomst als je het zo zag.
Als je het al interresant vind om jezelf JoyRider te noemen dan ben je duidelijk niet slim genoeg om te weten dat dit soort actie dom en ondoordacht zijn.
Ik hoop altijd als ik dit soort actie's weer voorbij hoor/zie komen in het forum dat die losers die dit verzinnen misschien tot inkeer komen als ze lezen wat de mensen ervan vinden die er wel over nadenken.
quote:
op 10-24-1999 om 03:11 PM schreef Ted het volgende:
Zet gewoon het leger in, dan kunnen ze alvast oefenen voor het 'voetbalfeestje' van volgend jaar en ondertussen ff naar Bart schreeuwen
die hebben stiekum de infanterie al op verkenning gestuurd afgelopen donderdag
Ik werk op een universiteit (ik schep eten op) en voel me toch wel heel erg geneigd om er vergif door te mengen.
Dit soort Studenten zijn in mijn ogen de laagste klasse nederlanders die er zijn. Ze zijn degene die later de politiek in gaan en "machtige posities" zullen bekleden binnen bedrijven, zij zijn ons Neerlandsch Trots!
Bleeeh, ja feesten, bier kopen, snuiven en god weet wat nog meer en dan klagen over te weinig geld. Ja, luister rand-apen, moet je het maar gebruiken waar het voor nodig is! en niet voor jullie drank/drugs/godweetwatnogmeerniet-verslavingen.
Dit slaat op de studenten die deze actie willen organiseren....natuurlijk
Maar om even terug te komen op de originele topic, echt een duffe actie, wat bereik je er nu mee? Wat is de lol er van?
Welk belangrijk persoon heeft jullie gevraagd om daar dat huis te gaan bestromen? Hebben jullie niets beters te doen....studeren misschien ipv feesten?
*Zucht*
Deze actie is gewoon te triest om woorden eraan vuil te maken, en toch doe ik het.
klinkt als een hate-reply tegen studenten, maar ik weet (hoop, smeek bid) dat er nog degelijke studenten bestaan. Studenten die als parasieten gedijen op rationalisme....(positieve parasieten....mutualisme)
quote:
op 10-24-1999 om 08:42 PM schreef squeeky het volgende:
die hebben stiekum de infanterie al op verkenning gestuurd afgelopen donderdag
quote:
op 10-24-1999 om 08:43 PM schreef Cairon het volgende:
Getverderrie
Studenten.Ik werk op een universiteit (ik schep eten op) en voel me toch wel heel erg geneigd om er vergif door te mengen.
Dit soort Studenten zijn in mijn ogen de laagste klasse nederlanders die er zijn. Ze zijn degene die later de politiek in gaan en "machtige posities" zullen bekleden binnen bedrijven, zij zijn ons Neerlandsch Trots!
Bleeeh, ja feesten, bier kopen, snuiven en god weet wat nog meer en dan klagen over te weinig geld. Ja, luister rand-apen, moet je het maar gebruiken waar het voor nodig is! en niet voor jullie drank/drugs/godweetwatnogmeerniet-verslavingen.
Dit slaat op de studenten die deze actie willen organiseren....natuurlijkMaar om even terug te komen op de originele topic, echt een duffe actie, wat bereik je er nu mee? Wat is de lol er van?
Welk belangrijk persoon heeft jullie gevraagd om daar dat huis te gaan bestromen? Hebben jullie niets beters te doen....studeren misschien ipv feesten?
*Zucht*
Deze actie is gewoon te triest om woorden eraan vuil te maken, en toch doe ik het.klinkt als een hate-reply tegen studenten, maar ik weet (hoop, smeek bid) dat er nog degelijke studenten bestaan. Studenten die als parasieten gedijen op rationalisme....(positieve parasieten....mutualisme)
Wat is een degelijke student ?? Wat is een degelijke schoolverlater ?? kom squeeky, jij zal toch ookwel inzien bij het bekijken van de bestormingspage dat dit GEEN universitaire studenten zijn ?? Dit zijn mannetjes van de LTS die stu-fi krijgen en zich dus de naam "student"aan moeten meten. Tegenwoordig heeft iedere "zichzelf respecterende"
MTS een studentenvereniging. Kunnen die fijn nog eens lekker wat excessen veroorzaken.
Ik hoop bid en smeek dan ook dat er nog scholieren/schoolverlaters zijn met twee werkende hersenhelften, die door de generation next patat walm heen kijken en genuanceerd kunnen denken. Hoop gloort bij jou, maar je bent er nog alng niet.
Laten we nu eens voor eens en altijd duidelijk proberen te krijgen wat dit voor idioten zijn, en vooral waar ze vandaan komen. Als dit een VOO provocatie is dan is die wel zo seniel opgezet dat ik dat bijna niet kan geloven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |