't Is verdomd lastig in één huis, ja. Maar Huub kan ook even proberen om zo min mogelijk aandacht te geven. Hoe meer ie aandringt, hoe meer ze hem af zal stoten.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat precies begrijpt Lieke niet aan het in 1 huis wonen samen en geen kant op kunnen?
Lieke is niet onredelijk en wil een situatie creeren waarbij ze niet weer terugvallen in de problemen van afgelopen week.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat precies begrijpt Lieke niet aan het in 1 huis wonen samen en geen kant op kunnen?
Moet wel een echte Amsterdammer zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Nachtburgermeester van Amsterdam)
Dat was Herman Brood, er is nog geen vervanger , vacature staat nog steeds open, iets voor Huub?![]()
Voor zijn moeder is zij te jong, maar voor zijn vriendin denk ik te oudquote:
En dat is precies waar Lieke op uit is..quote:
Zaterdag wellicht?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke trekt niet meer, Huub trekt niet meer.. En ze voelen (zich) kut.Dat wordt een knal . Waarvan weet ik nog niet , maar druk bouwt zich op.
Lieke lijkt inmiddels wel weer lekker aan te sluiten bij Amanda en Brian, of zie ik dat verkeerdquote:Op woensdag 12 december 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke trekt niet meer, Huub trekt niet meer.. En ze voelen (zich) kut.Dat wordt een knal . Waarvan weet ik nog niet , maar druk bouwt zich op.
Ooit gehoord van liefde?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Voor zijn moeder is zij te jong, maar voor zijn vriendin denk ik te oudZe kijken niet zo nauw daar geloof ik, als er maar haar op zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |