Ik noem je geen holocaustontkenner, maar je neemt er ééntje wel serieus. Het lijkt me niet dat je dat echt wilt, daarom kun je je ook het beste distantieren van Hufschmid en zijn vriendjes. Er zijn genoeg neutrale bronnen te vinden die tijwels hebben bij de officiele lezingquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:12 schreef Torah het volgende:
[..]
Goed, maar noem mij geen Holocaust ontkenner Terecht, want dan sla je de plank volledig mis. Ik heb hier het nodige van de geschiedenis van WOII in huis en weet ook dondersgoed van verhalen van mijn ouders wat er is gebeurd. Daar is geen twijfel over mogelijk. Eigenlijk wil ik nog een keer naar Auswitch om het ook met eigen ogen te zien.
Ik ben gewoon een uit het klei getrokken Hollandse boerenjongenquote:Maar ik had nog een vraag (zie ander draadje) over je afkomst, maar daar kan je wellicht beter hier op antwoorden.
Luister voor de grap eens naar zijn wekelijkse radio/tv uitzendingen, hij loopt daar alleen maar te kankeren over de joden, 9/11 en de holocaust.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:15 schreef Torah het volgende:
[..]
Ik ken Hufschmid eigenlijk voornamelijk van:
http://video.google.nl/videoplay?docid=1336167662031629480&q=PAINFUL+DECEPTIONS&total=186&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
En kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat hij daarin gezegd heeft dat joden het hebben gedaan. Het is me in ieder geval niet opgevallen.
Ik lees dat daar helemaal niet dat hij beweert dat de gaskamers volgens hem niet bestaan hebben, ik lees daar wel dat hij zichzelf NIET als n holcaust ontkenner ziet en de term onjuist vind.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:06 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zie de link van Atuin-hek, er is trouwens nog veel meer te vinden over Hufschmid's denkbeelden. Hij ziet zichzelf ook als een holocaustontkenner en hij gelooft niet in het bestaan van gaskamers, dat heeft ie in 2006 gezegd.
Ik snap de vgl niet, 'n holocaust ontkenner kan van zichzelf zeggen dat hij geen holocaust ontkenner is, maar de.................................... en dan ?quote:Een kaalkopje zal ook niet gauw zeggen dat hij racist is, maar de zwarten hebben het wel altijd gedaan.
Tsja, maar de Holocaust heeft werkelijk niets met 9/11 te maken of je moet de Amerikaanse Holocaust in Irak erbij gaan slepen of de Israelische angst dat ze nukes van Iran verwachten of de Israelische wens om Iran te nuken. Dan noem ik zomaar maar één andere Holocaust die aan de gang is en twee die mogelijk volgen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik noem je geen holocaustontkenner, maar je neemt er ééntje wel serieus. Het lijkt me niet dat je dat echt wilt, daarom kun je je ook het beste distantieren van Hufschmid en zijn vriendjes. Er zijn genoeg neutrale bronnen te vinden die tijwels hebben bij de officiele lezing.
[..]
Ik ben gewoon een uit het klei getrokken Hollandse boerenjongen.
Linkje?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:23 schreef Terecht het volgende:
[..]
Luister voor de grap eens naar zijn wekelijkse radio/tv uitzendingen, hij loopt daar alleen maar te kankeren over de joden, 9/11 en de holocaust.
http://untrue_madhouse.bl(...)-sadder-i-wrote.htmlquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:29 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik lees dat daar helemaal niet dat hij beweert dat de gaskamers volgens hem niet bestaan hebben, ik lees daar wel dat hij zichzelf NIET als n holcaust ontkenner ziet en de term onjuist vind.
Ik kan je natuurlijk op je woord geloven maar, ik zou wel graag n bron hebben voor dit soort beweringen.
http://911review.com/denial/holocaust.htmlquote:By 2006 Hufschmid was describing himself as a Holocaust denier. Several of his articles published in iamthewitness.com blame the 9/11 attack on Zionists and Jews. Hufschmid even describes The American Free Press , which apparently fired Christopher Bollyn, as connected to the Zionist "criminal network". In his more recent (and increasingly vitriolic) rants, Hufschmid consigns ever more people to the criminal network.
Hufschmid zegt in jouw quote dat ie geen holocaustontkenner is, maar dat is ie dus duidelijk wel.quote:[..]
Ik snap de vgl niet, 'n holocaust ontkenner kan van zichzelf zeggen dat hij geen hollocaust ontkenner is, maar de.................................... en dan ?
Dit komt toch aardig dicht in de buurt:quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:29 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik lees dat daar helemaal niet dat hij beweert dat de gaskamers volgens hem niet bestaan hebben, ik lees daar wel dat hij zichzelf NIET als n holcaust ontkenner ziet en de term onjuist vind.
quote:You prove that the Holocaust is true
The American government has a collection of thousands of photos going back to the 1800's. I looked through every photo of the Nazi camps that I could find, but I could not find a single photo of a gas chamber for killing people. And the only ovens I could find were tiny.
Is there another archive that has photos of the Spielberg-style ovens and gas chambers? Or is it possible that the government never bothered to put those photos on the Internet?
If you believe the official Holocaust story, then you prove that it really happened as the government claims. Show us the photos, and explain the contradictory aspects of the prison camps, such as why the Nazis went to so much trouble to protect the prisoners from lice and typhus.
I looked through the evidence, and it looks like a big hoax. Show me where I'm making mistakes. .
Wel een interessante link. Maar wat is Hufschidt zijn achtergrond zelf precies en tegen welke Joden schopt hij eigenlijk? Kan me niet voorstellen dat hij ze op één hoop veegt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:44 schreef Terecht het volgende:
[..]
http://www.erichufschmid.net/
Knock yourself out.
Veel complotters willen anders maar al te graag 9/11 en de holocaust als een joods/zionistisch complot portretteren, voorbeelden te over.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:31 schreef Torah het volgende:
[..]
Tsja, maar de Holocaust heeft werkelijk niets met 9/11 te maken of je moet de Amerikaanse Holocaust in Irak erbij gaan slepen of de Israelische angst dat ze nukes van Iran verwachten of de Israelische wens om Iran te nuken. Dan noem ik zomaar maar één andere Holocaust die aan de gang is en twee die mogelijk volgen.
quote:Straks ga je nog in de ankers als de naam Paul Wolfowitz in het draadje voorbij komt. Vaak komen de termen anti-semiet weer om de hoek zeilen, terwijl Wolfowitz dan niet beoordeeld wordt om zijn afkomst, maar om zijn daden.
Ik ben geen jood nee, waar wil je nou naartoe?quote:Een uit het klei getrokken Hollandse boerenjongen kan overigens ook zijn pre-roots ergens anders hebben waar zand overheerst of aan een zwart geblakerd binnen meer. Zegt dus nog niet alles, zoals je omschrijft.
Laten we het erop houden dat als je een beetje serieus wilt zijn in de 9/11 discussie (of welke discussie dan ook) het misschien niet het meest verstandige idee is om met Hufschmid als bron aan te komen kakken, mee eens?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:50 schreef Torah het volgende:
[..]
Wel een interessante link. Maar wat is Hufschidt zijn achtergrond zelf precies en tegen welke Joden schopt hij eigenlijk? Kan me niet voorstellen dat hij ze op één hoop veegt.
Dat is mij helemaal bekend.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
Veel complotters willen anders maar al te graag 9/11 en de holocaust als een joods/zionistisch complot portretteren, voorbeelden te over.
Tot op zekere hoogte Terecht, nogmaals het gaat mij om zijn inhoud, waar ik het deels mee eens ben. Er zijn meer anti-joodse 9/11 bronnen te vinden, dat weet je zelf ook. Staat daar iets in waar ik achter sta, dan gebruik ik dat als bron, niet vanwege de bron zelf, maar om de inhoud.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:59 schreef Terecht het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat als je een beetje serieus wilt zijn in de 9/11 discussie (of welke discussie dan ook) het misschien niet het meest verstandige idee is om met Hufschmid als bron aan te komen kakken, mee eens?
In de buurt ? verre van.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dit komt toch aardig dicht in de buurt:
[..]
Dat is jpuw mening.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:42 schreef Terecht het volgende:
Hufschmid zegt in jouw quote dat ie geen holocaustontkenner is, maar dat is ie dus duidelijk wel.
Hij zegt wel meer daar:quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:18 schreef Resonancer het volgende:
[..]
In de buurt ? verre van.
Op deze pagina zegt hij dat er " lots of photos " van zijn;
http://www.erichufschmid.net/StopNaziCoverup.html
quote:Likewise, we are fools if we waste our time arguing about the Holocaust when we only have a few crummy photographs.
Tell the Jews to open up those Nazi camps, and allow us to analyze the gas chambers, the graveyards, the ovens, and all the other evidence.
If the Jews refuse to let us see the evidence, we should dismiss their Holocaust as a hoax.
quote:The Jews are not protecting the truth, either. Rather, they are protecting Jewish crimes, Jewish lies, Jewish deception, and Jewish atrocities.
quote:I've looked at the WW2 photographs, but photographs of empty rooms and dead bodies do not prove the Holocaust story is true.
quote:Conclusion
The Holocaust should be considered a hoax until the Jews prove otherwise. The burden of proof is on them, not me or you. Don't be a sucker!
Ik ben het met Terecht eens. Hufschmidt's uitspraken die ik op die pagina's lees, ademen duidelijk "holocaust-ontkenner" uit.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:21 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat is jpuw mening.
Nogmaals de vraag,
Waarom zit hij nog niet in de gevangenis als wat hij doet (holocaust ontkenning)strafbaar is ?
Misschien 's n topic erover openen want ik denk dat de mod's deze niet FB reactie's niet op prijs stellen.
De holocaust ontkennen is niet strafbaar in de Verenigde Staten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:21 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat is jpuw mening.
Nogmaals de vraag,
Waarom zit hij nog niet in de gevangenis als wat hij doet (holocaust ontkenning)strafbaar is ?
Misschien 's n topic erover openen want ik denk dat de mod's deze niet FB reactie's niet op prijs stellen.
Er zit een verschil tussen iemand die persé joodse/zionistische inmenging bij 9/11 wilt zien zoals Hufschmid, en zaken die mogelijk kunnen wijzen op joodse/zionistische invloed bij 9/11.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:12 schreef Torah het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte Terecht, nogmaals het gaat mij om zijn inhoud, waar ik het deels mee eens ben. Er zijn meer anti-joodse 9/11 bronnen te vinden, dat weet je zelf ook. Staat daar iets in waar ik achter sta, dan gebruik ik dat als bron, niet vanwege de bron zelf, maar om de inhoud.
Een belangrijk deel van de geloofwaardigheid van een bron hangt af van de achtergrondquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:12 schreef Torah het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte Terecht, nogmaals het gaat mij om zijn inhoud, waar ik het deels mee eens ben. Er zijn meer anti-joodse 9/11 bronnen te vinden, dat weet je zelf ook. Staat daar iets in waar ik achter sta, dan gebruik ik dat als bron, niet vanwege de bron zelf, maar om de inhoud.
Laat die logica ook 's op de (eerste) 9-11 commissie leden los of op de getuigenissen daar gedaan door de overheidsfunctionarissen. Of op de getuigenissen verkregen na martelingen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een belangrijk deel van de geloofwaardigheid van een bron hangt af van de achtergrondAnders selecteer je simpelweg op wat in je straatje past (of loop je iig een grote kans dat te doen).
Dat is wel verschillend, maar voor de betrokkenheid op zich maakt het weer niet uit. Kan natuurlijk zijn dat hij er in zijn oordeel wel naar toe werkt, terwijl een ander het zijdelings tegenkomt. Ik kom zoiets dus tegen (George Washington Bridge als voorbeeld) en zet daar dan mijn vraagtekens bij.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:32 schreef Terecht het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen iemand die persé joodse/zionistische inmenging bij 9/11 wilt zien zoals Hufschmid, en zaken die mogelijk kunnen wijzen op joodse/zionistische invloed bij 9/11.
Mmm, ik denk dat het wel even belangrijk is, dat het uitgesproken is Resonancer en om daar een apart draadje over te openen lijkt me niet wenselijk i.v.m. stoorzenders ed. De modjes kunnen dit draadje ook opschonen als de discussie helder is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:21 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat is jpuw mening.
Nogmaals de vraag,
Vermoeiend ventje ben je ook he, je blijft als een 6 jarig kind maar vragen stellen waarop je het antwoord al weet. Hou je nou niet zo van de domme. Ik heb er alles wel over gezegd, en naar mijn bescheiden mening kan iedereen met een beetje gezond verstand zien dat Hufschmid geen frisse jongen is. En ja, zijn minachting voor joden is algemeen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:54 schreef Torah het volgende:
[..]
Dat is wel verschillend, maar voor de betrokkenheid op zich maakt het weer niet uit. Kan natuurlijk zijn dat hij er in zijn oordeel wel naar toe werkt, terwijl een ander het zijdelings tegenkomt. Ik kom zoiets dus tegen (George Washington Bridge als voorbeeld) en zet daar dan mijn vraagtekens bij.
Ik heb nu een video op zijn site bekeken, maar haal daar nog niet echt Holocaust ontkenning uit.
Maar Terecht andere vraag: noemt Hufschmidt uitsluitend de Mossad/Zionisme/etc als daders of noemt hij ook anderen in zijn betoog? Zoals gezegd, ik heb alleen Painfull Deceptions van hem bekeken, dus verder niet gekeken naar zijn dader analyse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |