abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55228275
quote:
Onzekerheid!Er heerst momenteel grote verwarring in de Villa. Brian en Lieke zijn vanmiddag opgehaald met een limousine, de rest achterlatend. Zij weten slechts dat ze om half zeven klaar moeten staan. Maar waarvoor? “We moesten om half zeven klaar staan”, vertelt Huub, wanneer hij met Jaap, Amanda en Selène in de keuken staat. “Dat betekent dus dat we weg gaan. Anders hoeven we toch nergens klaar voor te staan?”, concludeert hij zelf. Dan krijgt kok Jan-Willem een idee. “Er staat een piano in de hoek van de woonkamer. Misschien komt er een band?”, suggereert hij.

Deze oplossing zint de Miljonairs niet helemaal. Ze hebben het idee dat er veel meer aan de hand is. Wat staat er dan op het programma? Er staat de Miljonairs ongetwijfeld een grote verrassing te wachten. Wie weet maakt de nieuwe Miljonair vanavond wel zijn of haar opwachting…
Dat er uberhaubt iemand bijkomt is zeker. Maandagavond zou Guido uit Amersfoort immers de villa betreden, maar hij kreeg zijn borg niet rond.

Ik ben benieuwd hoe de andere miljonairs op hem of haar komst zullen reageren. Zullen ze collectief opstappen?
  woensdag 12 december 2007 @ 21:26:22 #2
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_55228418
Wat een lame kutprogramma is het ook he......

Als ik volgende maand in NL ben ga ik me eens verwonderen over de bagger aldaar.
pi_55245568
Nou, misschien vandaag dan?
pi_55246714
Wie gaat het nieuwe vriendje van Brian worden?

Ik gok dat de nieuwe bewoner van Surinaamse afkomst is, ooit meegedaan heeft aan Idols maar bleef steken in de voorrondes, een vriend(in) heeft werken bij de redaktie, ooit BIJNA een professionele basketballer was geworden, van Urban "muziek" houdt, nog nooit naar de streams gekeken heeft, en een heel oprecht persoon is
pi_55251780
Of een ex-kandidaat Beuaty and the Nerd of zo is.
pi_55253802
Dat is dan toch zeer oneerlijk , Huub heeft er al een jaar opzitten en ze hebben beide straks evenveel kans om te winnen?

Of mis ik iets ?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55258886
Nee, dat is inderdaad zo. En de nieuwe mag weg wanneer hij wil zonder verlies van zijn borg.
  vrijdag 14 december 2007 @ 01:20:40 #8
166728 Yodarius
Savior of the universe
pi_55260053
Nou wat ik altijd begrepen heb is dat de nieuwe deelnemer wel Minstens alsnog een jaar moet zitten voor het geld en twee jaar voor het huis. 2 jaar zal zeker niet haalbaar zijn, daarvoor programma zeker wel gestopt.

Het spel wordt er voor deelnemers zoals huub er wel langer door. Maar oneerlijk? Die nieuwe deelnemer heeft het als nieuwkomer het in de beginfase natuurlijk wel moeilijker.
hoi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')