nee, niet vanuit Curnius, maar vanuit Nagens (heb het even opgezocht) en dan kom je uit bij de gondel die naar Grauberg gaatquote:Op woensdag 26 december 2007 16:38 schreef FlowDesign het volgende:
Dat eitje vanuit het dal in Laax (daar kun je kiezen of grote gondel of cabinelift) is Larnags en eindpunt is Curnius. Vanaf daar kun je met die stoeltjeslift verder naar boven (naar Crap Sogn Gion). Jij bedoelt denk ik vanuit Curnius links van het restaurant naar beneden, die is leuk idd. Al heel vaak gedaan, alleen nog nooit in de poeder.
Nee die is vrij suf, die bedoelde ik met dalafdaling naar Flims. Met die kam bedoelde ik als je vanuit La Siala start, langs de zwarte 26quote:Dalafdaling naar Flims is idd niet spannend, zitten hele lange vlakke stukken tussen.
Bedoel jij met die kam die oude grote gondel helemaal rechts op de bergen? Cassons?
Dat is ongeprepareerd zwart/geel. Die heb ik ook nog nooit gedaan.
ben ook in Solden geweest, daar ligt de mooiste afdaling ever en hij komt nog bij een restaurantje uit ookquote:Volgend jaar gaan we waarschijnlijk naar Sölden i.p.v. Laax. Na 10 jaar wil ik wel weer eens iets andersDesalniettemin is Laax wel een gaaf gebied waar het sterft van de boarders. Ze noemen het niet voor niets het boardersparadijs van Europa
Ik heb niet eens een reactie op mijn hilarisch exemplaar....quote:Op donderdag 27 december 2007 12:50 schreef ForumGek het volgende:
Veel plezier man ! Vergeet niet de befaamde restaurant foto na powder-run te maken !
Ben wel benieuwd naar de verhalen over Zell am See...quote:Op donderdag 27 december 2007 12:39 schreef GenesiZ het volgende:
Woei, nog een uurtje en dan de auto in naar Zell am See, lekker genieten van mijn gratis wintersport
Ah die ken ik wel. Die is best cool bij goede sneeuw.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:48 schreef Kentaro het volgende:
[..]
nee, niet vanuit Curnius, maar vanuit Nagens (heb het even opgezocht) en dan kom je uit bij de gondel die naar Grauberg gaat
[..]
Daar was ik vorig jaar met m'n vriendinnetje die net een week kon snowboarden en toen moesten we ontzettend haasten om nog terug naar Laax te kunnen komen en het waaide snoeihard en alles was ijs.quote:Nee die is vrij suf, die bedoelde ik met dalafdaling naar Flims. Met die kam bedoelde ik als je vanuit La Siala start, langs de zwarte 26
[..]
Is het dan (o.a. prijstechnisch gezien) handig om in Obergurgl een huisje te nemen voor heel de familie?quote:ben ook in Solden geweest, daar ligt de mooiste afdaling ever en hij komt nog bij een restaurantje uit ookAls je in Solden zit moet je naar Obergurgl gaan (als er poeder ligt) dat is een klein dorpje in de buurt daar en daar kun je super door de bossen knallen
Je hebt in allebei de plaatsen accomodatie van verschillende prijsklasse. Het mooie van Obergurgl is dat het heel hoog ligt met veel off piste mogelijkheden en dat het relatief onondekt is door boarders http://db.intermaps.com/im/skimaps/obergurglquote:Op donderdag 27 december 2007 18:42 schreef FlowDesign het volgende:
Is het dan (o.a. prijstechnisch gezien) handig om in Obergurgl een huisje te nemen voor heel de familie?
Touw onder je schroeven, haak aan je schoenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:41 schreef WaSTeiL het volgende:
Dat koordje gaat echt niet om mijn been passen en ik heb geen dikke kuiten. Voor mijn hand is het al bijna te klein. De foto is ook bijna op werkelijke grootte. Het enige wat ik me kan bedenken is dat je dit vastmaakt aan een normale leash voor het snel losmaken.
Dat is zeker wel handig i.c.m. mijn houten been. Jammer genoeg is dat niet mijn voorste been.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:43 schreef XL het volgende:
[..]
Touw onder je schroeven, haak aan je schoen
Marktplaats?quote:
ja. linkje. ik haal hem er wel snel af nu, je wilt niet weten hoeveel mailtjes ik heb gehad/krijgquote:
Ik wilde net zeggen dat je er te weinig voor vroeg voor op marktplaats. Ze betalen daar debiele prijzen voor planken. Je hebt ze echter al aan het bieden gekregen. 400 euro is een betere prijs. Je had er echter nog meer uit kunnen halen met het twee weken verhaalquote:Op donderdag 27 december 2007 20:15 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ja. linkje. ik haal hem er wel snel af nu, je wilt niet weten hoeveel mailtjes ik heb gehad/krijg
http://www.marktplaats.nl(...)-burton-cartels.html
Veel rek ziet er niet meer in denk ik. En als je te lang wacht haken eerdere bieders weer af. Ook moet je hem elke dag omhoog bellen voor 1.30 per keer.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:17 schreef XL het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat je er te weinig voor vroeg voor op marktplaats. Ze betalen daar debiele prijzen voor planken. Je hebt ze echter al aan het bieden gekregen. 400 euro is een betere prijs. Je had er echter nog meer uit kunnen halen met het twee weken verhaal
Burton Custom X + Burton Cartel is natuurlijk wel driedubbele woordwaarde op marktplaats.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:24 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Veel rek ziet er niet meer in denk ik. En als je te lang wacht haken eerdere bieders weer af. Ook moet je hem elke dag omhoog bellen voor 1.30 per keer.
Oja die 325 was een fok vrienden prijs..
Ik betwijfel het. Ik heb ook wel eens te lang gewacht. Los van die onzekere uitkomst moet je er ook veel tijd insteken. Maar dat van die driedubbele woordwaarde is zeker.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:36 schreef XL het volgende:
[..]
Burton Custom X + Burton Cartel is natuurlijk wel driedubbele woordwaarde op marktplaats.
Je hebt er een goede prijs voor, maar ik denk dat je 500,- had gered.
Nee, je moet het juist t.e.a.b of laag aanbieden dan denken ze dat ze goedkoop kunnen scoren. Ze denken een koopje te kunnen scoren en in hun hoofd hebben ze al de omschakeling gemaakt dat ze het willen. En als mensen eenmaal iets willen dan komt het er, en verliezen ze het oorspronkelijk idee (het koopje) uit het oog. verkooptactics nummer 13quote:Op donderdag 27 december 2007 20:47 schreef WaSTeiL het volgende:
Wat je ook verkoopt op Marktplaats moet je minstens voor 150% meer aanbieden dan je wil krijgen.
Je noemt geen bedrag. Gewoon t.e.ab. of moet snel weg, wegens omstandigheden whatever.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:55 schreef WaSTeiL het volgende:
En dan gooi je uiteindelijk nog een bedrag er bovenop omdat je een foutje zou hebben gemaakt in de advertentie?
Marktplaatsadvertenties waar geen richtprijs wordt genoemd interesseren mij meestal niet als anderen iets vergelijkbaars aanbieden met een prijs. In het geval van jouw ex-board is dat natuurlijk niet het geval.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:04 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Je noemt geen bedrag. Gewoon t.e.ab. of moet snel weg, wegens omstandigheden whatever.
Alleen wel een klein gebied zo te zien. Weinig kilometers piste.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:56 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Je hebt in allebei de plaatsen accomodatie van verschillende prijsklasse. Het mooie van Obergurgl is dat het heel hoog ligt met veel off piste mogelijkheden en dat het relatief onondekt is door boarders http://db.intermaps.com/im/skimaps/obergurgl
Maar als je (of de familie) Hollandse 'gezelligheid' zoekt en lekker veel pistes dan is Solden te prefereren.
Hoe minder piste hoe meer off pistequote:Op donderdag 27 december 2007 22:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Alleen wel een klein gebied zo te zien. Weinig kilometers piste.
Sölden is op een kwartier rijden ofzo? Koop je dan een skipas voor alle gebieden daar in de buurt incl. Sölden?
Dus als ik het goed begrijp, je koopt een x-daagse pas voor één van de twee gebieden en voor iedere dag dat je in het andere gebied wilt skiën/boarden betaal je ¤ 10 extra.quote:GEMEINSAMER SKIPASS SÖLDEN - OBERGURGL/HOCHGURGL
Der gemeinsame Skipass für die Skigebiete Sölden und Obergurgl-Hochgurgl inkludiert nunmehr insgesamt 67 Liftanlagen und 257 Pistenkilometer.
Der Skipass ist für 5 - 14 Tage erhältlich, wobei 1 Skitag im jeweils "anderen" Skigebiet möglich ist.
Erhältlich ist der neue Skipass ab Dezember bis Saisonsende an allen Verkaufsstellen der Bergbahnen Sölden und der Bergbahnen Obergurgl-Hochgurgl.
Allgemeine Bestimmungen
der gemeinsame Skipass Sölden-Obergurgl/Hochgurgl muss bereits bei Kauf an der Kassa deutlich definiert werden, ein Nachkauf zu bereits gekauften Skipässen im jeweiligen Gebiet ist nicht möglich
Gemeinsamer Skipass ab 5 Tage bis 14 Tage Laufzeit möglich
beim Kauf in Obergurgl/Hochgurgl innerhalb der Laufzeit des Skipasses ist 1 Skitag in Sölden nach freier Wahl möglich
beim Kauf in Sölden innerhalb der Laufzeit des Skipasses ist 1 Skitag in Obergurgl/ Hochgurgl nach freier Wahl möglich
erhältlich ab Dezember bis Saisonende
der Skipass wird an allen Verkaufsstellen in Sölden, Längenfeld, Obergurgl und Hochgurgl ausgegeben
es gelten die Tarifbestimmungen der jeweiligen Liftgesellschaften
Preise
Zum jeweilig gültigen Tarif (lt. Preisliste Bergbahnen Sölden bzw. Obergurgl/Hochgurgl) ist folgender Zuschlag für den Skipass Sölden-Gurgl zu entrichten:
Erwachsene, Jugendliche, Senioren
¤ 10,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |