Er rijden (zoals denk ik overal in Oorstenrijk) gewoon Skibussen waar je met je Skipas gebruik van kan maken. Deze bussen zijn echter overvol op de tijden dat iedereen vertrekt. Dus ga of heel vroeg, voor de drukte, of laat (wat natuurlijk weer zonde is). De beste optie is om zelf met de Auto te gaan. Volop parkeerplek en pendelbussen van de parkeerplek naar de liften bij Kaprun.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:44 schreef GenesiZ het volgende:
Thanks Flippe voor de uitleg. Ik hoorde dat het 15min rijden was naar de lift, dus dat zal kaprun wel zijn inderdaad.
Ik heb zelf ook Burton Moto's met speedlacing dus ik ken het welquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:54 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik heb ook Salomon boots gepast en ook deze sluiting geprobeerd.
Je hoeft dan niet meer te veteren, maar trekt je veters tussen die sluiting en je veters kunnen niet meer terug. Dus vast is vast. Bij veters gaan ze altijd weer wat losser zitten en bij zit systeem niet.
De eerste twee bussen in Kaprun in het hoogseizoen zijn vrijwel 'leeg'.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:07 schreef Flippe het volgende:
[..]
Er rijden (zoals denk ik overal in Oorstenrijk) gewoon Skibussen waar je met je Skipas gebruik van kan maken. Deze bussen zijn echter overvol op de tijden dat iedereen vertrekt. Dus ga of heel vroeg, voor de drukte, of laat (wat natuurlijk weer zonde is). De beste optie is om zelf met de Auto te gaan. Volop parkeerplek en pendelbussen van de parkeerplek naar de liften bij Kaprun.
Waar blijven de foto's!quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:35 schreef unioz het volgende:
Net een bataleon goliath 161W + burton P1 gekocht
Oh ja. Ik heb mijn strap-ervaringen nog niet teruggekoppeld.quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:35 schreef unioz het volgende:
Net een bataleon goliath 161W + burton P1 gekocht
Ik zal volgende week een fotootje maken. Ik ben nu niet thuis.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:53 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik heb even gekeken op mijn Burton Triads en ik zie helemaal geen verschil tussen de verschilllende plates.
Hoe kan je dat verschil zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |