Er rijden (zoals denk ik overal in Oorstenrijk) gewoon Skibussen waar je met je Skipas gebruik van kan maken. Deze bussen zijn echter overvol op de tijden dat iedereen vertrekt. Dus ga of heel vroeg, voor de drukte, of laat (wat natuurlijk weer zonde is). De beste optie is om zelf met de Auto te gaan. Volop parkeerplek en pendelbussen van de parkeerplek naar de liften bij Kaprun.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:44 schreef GenesiZ het volgende:
Thanks Flippe voor de uitleg. Ik hoorde dat het 15min rijden was naar de lift, dus dat zal kaprun wel zijn inderdaad.
Ik heb zelf ook Burton Moto's met speedlacing dus ik ken het welquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:54 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik heb ook Salomon boots gepast en ook deze sluiting geprobeerd.
Je hoeft dan niet meer te veteren, maar trekt je veters tussen die sluiting en je veters kunnen niet meer terug. Dus vast is vast. Bij veters gaan ze altijd weer wat losser zitten en bij zit systeem niet.
De eerste twee bussen in Kaprun in het hoogseizoen zijn vrijwel 'leeg'.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:07 schreef Flippe het volgende:
[..]
Er rijden (zoals denk ik overal in Oorstenrijk) gewoon Skibussen waar je met je Skipas gebruik van kan maken. Deze bussen zijn echter overvol op de tijden dat iedereen vertrekt. Dus ga of heel vroeg, voor de drukte, of laat (wat natuurlijk weer zonde is). De beste optie is om zelf met de Auto te gaan. Volop parkeerplek en pendelbussen van de parkeerplek naar de liften bij Kaprun.
Waar blijven de foto's!quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:35 schreef unioz het volgende:
Net een bataleon goliath 161W + burton P1 gekocht
Oh ja. Ik heb mijn strap-ervaringen nog niet teruggekoppeld.quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:35 schreef unioz het volgende:
Net een bataleon goliath 161W + burton P1 gekocht
Ik zal volgende week een fotootje maken. Ik ben nu niet thuis.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:53 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik heb even gekeken op mijn Burton Triads en ik zie helemaal geen verschil tussen de verschilllende plates.
Hoe kan je dat verschil zien?
Misschien moeten jullie eens wat minder als wijven gaan rijden.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:00 schreef Kentaro het volgende:
Ik denk dat XL zijn schroeven volgende keer door een man moet laten aandraaien
Gisteren gewoon er helemaal overheen gekeken. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:07 schreef GenesiZ het volgende:
Op je burton plates zit een schuimrubberlaag die dezelfde structuur heeft als de rest van je binding. Hierdoor loopt hij mooier door en heb je iets meer demping. Bij de normale 4x4 plates heb je deze schuimlaag niet waardoor de schroeven blijkbaar makkelijker los gaan.
Moet ik wel vermelden dat het mij nog niet gelukt is om mijn schroeven los te laten trillen met mijn Cartels op een F2 plank
Custom X 164 Modeljaar 2006. Bindingen Cartels 2006 Medium. Board is na vorige week vers gewaxt en kanten zijn geslepen. Er zitten wel wat lichte gebruikssporen op maar niks meer dan wat lichte krasjes. Board wil ik 225 voor hebben en de bindingen 100.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:34 schreef WaSTeiL het volgende:
Dat is een Burton Custom X in de maat ergens rond de 165 denk ik? Uit welk jaar?
Wat wil je er voor hebben? Ik zou het eigenlijk niet moeten doen, maar ben wel geintresseerd.
Is dat linksonder de lift van Crap Sogn Gion naar Curnius? Moeilijk te zien zo.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:21 schreef Kentaro het volgende:
Ik had in Laax het probleem dat ik steeds mijn bindingen kwijt was
[ afbeelding ]
Ja super gebied dat Laax. Burton European Open is ook rond die tijd dat jij gaat geloof ik. En er lag inderdaad veel sneeuw maar er zijn veel boarders dus de hunt is er wel groot. Ik geloof dat je gelijk hebt met de lift. Je begint bij de gondel en dan door dit bos kom je weer bij de lift.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat linksonder de lift van Crap Sogn Gion naar Curnius? Moeilijk te zien zo.
(Ja, ik ken Laax op m'n duimpjeKom er al bijna 10 jaar achtereen)
Ligt wel veel sneeuw zeg!Stuk beter dan afgelopen jaar.
19 januari sta ik ook weer in Laax, helaas maar voor 3 dagen, maar goed. NK Snowboraden is dan ook weer in Laax.
5 januari een week naar Val Tho, kan niet meer wachten!
Maar eerst zondagavond nog ff naar Landgraaf.
Burton Open is net afgelopen als wij aankomen.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:14 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ja super gebied dat Laax. Burton European Open is ook rond die tijd dat jij gaat geloof ik. En er lag inderdaad veel sneeuw maar er zijn veel boarders dus de hunt is er wel groot. Ik geloof dat je gelijk hebt met de lift. Je begint bij de gondel en dan door dit bos kom je weer bij de lift.
Dat eitje vanuit het dal in Laax (daar kun je kiezen of grote gondel of cabinelift) is Larnags en eindpunt is Curnius. Vanaf daar kun je met die stoeltjeslift verder naar boven (naar Crap Sogn Gion). Jij bedoelt denk ik vanuit Curnius links van het restaurant naar beneden, die is leuk idd. Al heel vaak gedaan, alleen nog nooit in de poeder.quote:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn favoriete afdaling is als je die lift tegen over deze lift neemt, dat eitje wat zegmaar met een knik door naar boven gaat. En dan vanaf boven gezien links aanhouden. Daar kun je off piste en je komt uiteindelijk weer bij een grote gondel uit.
Dat stukje heb ik volgens mij nog nooit gedaan.quote:Onder die gondel door terug off piste terug is dan ook wel leuk. Dan kom je weer op hetzelfde punt uit.
Dalafdaling naar Flims is idd niet spannend, zitten hele lange vlakke stukken tussen.quote:Die afdalingen vanuit de gondel vanuit Flims vielen me een beetje tegen. Die vanuit die gammele lift, de 3? richting de glacier zegmaar, die vond ik wel super. Dat je die kam op kan en steeds en stukje verder kan indroppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |