abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207035
Hey Guyz!

Laten we allemaal Karin, Bianca en Maurice wegstemmen! (als ze de volgende X genomineerd worden tenminste) Ik wordt helemaal staplegek van die super sukkels! Ik denk dat ze met z'n drieen overlegd hebben, over wie ze weg zouden stemmen! Nou, dat waren Bart en Sabine dus.......... Laag!

pi_207036
Waarom denk je dat ze het hadden afgesproken? En Karin moet je helemaal niet wegstemmen, maar ik ben ook wel een beetje bevooroordeeld nu ik weet dat Karin een plaatsgenoot is.
pi_207037
Doe mij HUMMIE maar!
Wat en vertoning zoals ze de mensen terugroept als ze even staan te schreeuwen naar fans (?) aan de andere kant van de schutting. Het is de Berlijnse muur niet HUM!
Bij stichting AAP worden de inwoners nog menselijker behandeld.
Hummie moven en Youp van 't Hek derin samen met Finckers. Hebben de BB bewoners en wij ook eens lol!!!

zondag 24 oktober 1999 @ 01:34:00 #4
1171 deedz
Is it really?
pi_207038
en ze hadden groot gelijk met het 'wegstemmen' van sabbart... Je moet toch voor je eigen hachje gaan daar of niet? Ik persoonlijk zou me nogal gaan ergeren aan dat kleffe gedoe (wat van de kant van sab dan ook nog fake was)... Ik vind die drie juist wel geinig... Volgens mij spelen zij het spelletje het beste....
Humanity has the stars in its future, and that future is too important to be lost under the burden of juvenile folly and ignorant superstition. - Isaac Asimov
  zondag 24 oktober 1999 @ 01:42:00 #5
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_207039
Nou, doe mij Karin en MAurice maar.

Reden:
Maurice is nog niet echt met iets interresants gekomen. Alleen wat als een schoothondje achter KArin aanhobbelen. En over Karin heb ik ook mijn twijfels...Eerst vond ik het wel leuk hoe ze sommige mensen aansprak. Maar sinds de Donderdag uitzending hoe ze tegen Bianca reageerde weet ik het niet meer. In plaats van dat ze haar een beetje troostte zei ze op een botte manier: Waarom huil je nou zo erg...( of ligt het nu aan mij?) Dat gaf mij stof om na te denken...terug naar de avond waar ze zo kinderachtig tegen Mona en Sabien deed.

Bianca wordt steeds meer mijn favoriet...Af en toe paranoia op een comische manier...

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_207040
quote:
op 10-23-1999 om 08:38 PM schreef Laura 2000 het volgende:
Hey Guyz!

Laten we allemaal Karin, Bianca en Maurice wegstemmen! (als ze de volgende X genomineerd worden tenminste) Ik wordt helemaal staplegek van die super sukkels! Ik denk dat ze met z'n drieen overlegd hebben, over wie ze weg zouden stemmen! Nou, dat waren Bart en Sabine dus.......... Laag!

En al zouden ze hebben overlegd wie ze weg zouden stemmen, wat dan nog? Is dat bij wet verboden of zo?

pi_207041
Ik houd ook steeds meer van Bianca; ze is na haar zenuwinzinking op de dag dat Mona erbij kwam veel 'menselijker' geworden. En Karin vind ik ook nog steeds geweldig. Ze heeft Bart toch goed opgevangen na het vertrek van zijn stoeipoes?

Volgende nominatieronde: Mona eruit. Ze heeft geluk dat ze deze ronde overleefd heeft, maar dat geldt niet voor de volgende keer!!!

pi_207042
Ik geloof niet dat er afspraken zijn gemaakt tussen Bianca, Karin en Maurice, maar duidelijk is wel dat ze een sterk blok vormen. Mona werd bij de laatste ronde gespaard, maar zal zeker de 3 stemmen van het genoemde trio gaan pakken bij de volgende ronde. Ik had het idee dat Bart nu gespaard zal worden, maar zijn veto over de kat heeft 'm natuurlijk niet geliefd gemaakt bij Bianca. Karin en Maurice zullen wel Bart sparen en moeten voor hun 2e nominatie een keuze maken tussen Ruud en Willem. Ze zullen de kok nog niet vermoorden, dus ik denk dat Ruud (eindelijk) ook stemmen gaat krijgen...
  zondag 24 oktober 1999 @ 14:52:00 #9
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_207043
Als ze werkelijk afspraken gemaakt zouden hebben dan zorgt V. er wel voor dat dit uitgezonden zal worden. Zeker als een van hen een nominatie krijgt.
Dan verspelen ze hun krediet bij het publiek en worden er op die manier uitgewerkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')