Laten we allemaal Karin, Bianca en Maurice wegstemmen! (als ze de volgende X genomineerd worden tenminste) Ik wordt helemaal staplegek van die super sukkels! Ik denk dat ze met z'n drieen overlegd hebben, over wie ze weg zouden stemmen!
Nou, dat waren Bart en Sabine dus..........
Laag!
Reden:
Maurice is nog niet echt met iets interresants gekomen. Alleen wat als een schoothondje achter KArin aanhobbelen. En over Karin heb ik ook mijn twijfels...Eerst vond ik het wel leuk hoe ze sommige mensen aansprak. Maar sinds de Donderdag uitzending hoe ze tegen Bianca reageerde weet ik het niet meer. In plaats van dat ze haar een beetje troostte zei ze op een botte manier: Waarom huil je nou zo erg...( of ligt het nu aan mij?) Dat gaf mij stof om na te denken...terug naar de avond waar ze zo kinderachtig tegen Mona en Sabien deed.
Bianca wordt steeds meer mijn favoriet...Af en toe paranoia op een comische manier...
quote:
op 10-23-1999 om 08:38 PM schreef Laura 2000 het volgende:
Hey Guyz!Laten we allemaal Karin, Bianca en Maurice wegstemmen!
(als ze de volgende X genomineerd worden tenminste) Ik wordt helemaal staplegek van die super sukkels! Ik denk dat ze met z'n drieen overlegd hebben, over wie ze weg zouden stemmen!
Nou, dat waren Bart en Sabine dus..........
Laag!
En al zouden ze hebben overlegd wie ze weg zouden stemmen, wat dan nog? Is dat bij wet verboden of zo?
Volgende nominatieronde: Mona eruit. Ze heeft geluk dat ze deze ronde overleefd heeft, maar dat geldt niet voor de volgende keer!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |