Klopt, maar bij deze een 512MB, 1GB neem ik mee over.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:54 schreef poepeneesje het volgende:
Standaard zit er toch een 1GB kaartje bij? Startbod 150 euro.
Er zit standaard geen MicroSD bij. Nagenoeg bij geen enkele non-branded Pocket PC Phone Ed. of Smartphone!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:54 schreef poepeneesje het volgende:
Standaard zit er toch een 1GB kaartje bij?
Ik heb er al één en daar zat toch echt een 1GB MicroSD bij (HTC Touch, geen sim-lock en non-branded).quote:Op donderdag 13 december 2007 00:26 schreef Fockker het volgende:
[..]
Er zit standaard geen MicroSD bij. Nagenoeg bij geen enkele non-branded Pocket PC Phone Ed. of Smartphone!
Heerlen? Goh daaar heb ik ook nog zo'n 8 jaar gewoond![]()
Bij deze zit er blijkbaar een 512MB bij, kan je weinig aan veranderen.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:49 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik heb er al één en daar zat toch echt een 1GB MicroSD bij (HTC Touch, geen sim-lock en non-branded).
Wie zegt dat ik iets wilde veranderenquote:Op zondag 16 december 2007 18:46 schreef spone het volgende:
[..]
Bij deze zit er blijkbaar een 512MB bij, kan je weinig aan veranderen.
en dat is een waarheid als een koe. Groter heb ik ze nog niet bijgeleverd gezienquote:Op zondag 16 december 2007 18:46 schreef spone het volgende:
[..]
Bij deze zit er blijkbaar een 512MB bij, kan je weinig aan veranderen.
Maar die Touch Dual heeft dan wel geen wifi meer!quote:Op maandag 24 december 2007 23:13 schreef GemMagic het volgende:
De nieuwe Touch revisie wordt geleverd met 1gb microsd en is tevens voorzien van 128mb geheugen ipv 64.
Je snapt er echt daadwerkelijk niets vanquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:15 schreef Fockker het volgende:
[..]
Maar die Touch Dual heeft dan wel geen wifi meer!
Natuurlijk snap ik er niets van, echt helemaal nietsquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:53 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Je snapt er echt daadwerkelijk niets van.
Dat laatste lijkt mij nogal logisch, al was het alleen al vanwege de naam. "Enhanced"de nieuwe uitvoering van de gewone touch MET wifi. En de Dual, oftewel de P5500 (HTC Nike, was al een poosje aangekondigd) zonder wifi!quote:De HTC P3450 Touch wordt standaard geleverd met 1 MicroSD, daarnaast is de HTC Touch Dual niet hetzelfde als de HTC P3450 Touch Enhanced.
-xxx-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |