abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206989
Wie weet wanneer de bewoners weer moeten nomineren? en wat denken jullie over wie wie gaat nomineren?
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_206990
Voor de volgende nominatieronde zie: http://cybolic.com/bb/

Voor wat betreft wie wie stemt zou ik nog geen uitspraak over durven te doen.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_206991
Als het zelfde schema wordt aangehouden zoals we dat bij de tweede ronde zagen dan is a.s. zaterdagmiddag de nominatie(alleen te zien op de streams)en de beelden op TV zien we dan op de maandag daarop.
pi_206992
Ik dacht dat er vanaf nu iedere 2 weken gestemd moest worden
  zondag 24 oktober 1999 @ 12:09:00 #5
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_206993
Bianca zal nu in ieder geval zeker Bart gaan nomineren, als wraak voor het veto van hem tegen het in huis nemen van een kat.
Het lijkt erop dat Mona erg goed is in het bonden met mensen, een beetje roddelen hier een beetje pappen daar, en dat ze daardoor aan veel nominaties zal ontsnappen. Kunnen we (het publiek, ik bel uiteraard niet) haar nog niet wegstemmen.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_206994
Hoi DiEr, wij denken dat je gelijk hebt en dat de bewoners voor de korte termijn-strategie gaan. Noodgedwongen, want hoeveel wijzer word je nou in zo'n kort tijdsbestek? Bianca neemt wraak op Bart voor zijn anti-poezen lobby, Bart pakt Willem terug omdat hij hem (tot zijn verbazing) had genomineerd, Mona zet haar tanden in Bianca omdat zij haar grotendeels negeert, Karin grijpt alsnog haar kans om Mona de nek om te draaien (ze zei laatst tegen Bart dat ze eigenlijk op Mona had willen stemmen, de hielenlikster!)
Jammer dat de bewoners nog steeds niet in de gaten hebben dat Ruud de onzichtbare rol van Maurice heeft overgenomen: Ruud sjokt wat rond, wrijft wat over zijn buik, sluit zijn ogen weer eens langdurig, maakt wat rochelgeluiden en mompelt iets onverstaanbaars - en zo boemelt hij langzaam maar zeker naar de finish. HIJ is de man die eruit moet! Is ook leuk voor het groepsproces: de Gebraden Haan wordt afgeserveerd, hoe kan dat nou?!
Ze leven daar in dat huis in de misplaatste veronderstelling dat Ruud de Grote Publiekslieveling is, en alleen al daarom durven ze hem niet te nomineren. Wij hopen met heel ons hart dat de anarchie losbreekt in Almere - WEG met RUUD!
Een schizofreen is nooit alleen
pi_206995
Weg met Ruud??
Ech nie!

Ons Ruudje moet blijven, 'MAURICE (zuig me) DE HUICHELAAR' mot eruit

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  zondag 24 oktober 1999 @ 12:55:00 #8
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_206996
Ik heb hier tegenstrijdige gedachten over... Aan de ene kant zou het mooi zijn om Ruud het pand te zien verlaten ivm de rustgevende factor die hij in het geheel speelt. Als je dan alleen de 'eikels' (Bianca en Bart samen, das lachen) overlaat dan wordt het nog feest op de buis...

Echter !! Dat betekent dan ook dat een van die 'eikels' er vandoor gaat met de 2,5 ton en dat gun ik ze natuurlijk niet, en tja, Ruud of Willem gun ik die wel...

moeilijk...moeilijk...

<P>
  zondag 24 oktober 1999 @ 13:03:00 #9
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_206997
Two Sisters, ik denk dat jullie redenering dat de bewoners Ruud niet zullen nomineren omdat hij "de Grote Publiekslieveling" is, straks ook wel eens de andere kant op kan werken. Ruud nomineren omdat ze denken dat hij toch niet weggestemd zal worden is al eens ter sprake geweest in het huis en zal naarmate het moeilijker wordt om te nomineren waarschijnlijk een steeds grotere rol gaan spelen. Al zullen de bewoners dat dan wel in een andere onederbouwing proberen te verdoezelen.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_206998
Het is heerlijk te zien dat onze voorkeur voor de diverse bewoners extreme vormen aanneemt. Gaat het soms zover komen dat de diverse groepen afspreken om elkaar, gelijk de supporters Ajax/Feyenoord, te treffen in Almere. Om aldaar al vechtend de winnaar te bepalen??? Het is, ook al heb ook ik mijn bedenkingen, maar een spelshow met een winnaar aan het eind.
  † In Memoriam † zondag 24 oktober 1999 @ 16:30:00 #11
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_206999
Ruud en Willem zijn nu zo'n eenheid dat de anderen het wel uit hun hoofd laten een van hen te nomineren.
Bovendien als die twee samenzijn in de tuin hun dagcommnentaar geven is dat zo kostelijk dat VOO wel zal weten te voorkomen dat ze worden genomineerd (zoals bij Mona).Ik weet alleen niet of VOO wel beseft hoe leuk hun collumns eigenlijk wel zijn,bijna doordevil niveau.
The future is after you
  zondag 24 oktober 1999 @ 17:06:00 #12
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_207000
otaku-san, kun je dan ook een weergave geven van het dagcommentaar van Ruud en Willem? Daar ben ik erg benieuwd naar.

† In Memoriam † zondag 24 oktober 1999 @ 17:13:00 #13
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_207001
Een aantal keren samen in de tuin, in het donker. wat ze precies zegden kan ik me niet meer herinneren (alleen dat ik het leuk vond is me bij gebleven).De dag na Sabines vertrek toen ze elkaar dikkemaatjeschap verklaarden, commentaar op sabine , bart.
Raak vind ik de uitspraken van zowel Ruud als Willem.Als ze samen zijn zijn ze op hun best want het is duidelijk dat ze elkaar inspireren. Let er eens op. Misschien dat Doordevil wel een paar goede voorbeelden heeft.

-------

The future is after you
pi_207002
De bewoners nomineren nu de personen die ze niet liggen, maar zitten ze er niet om 2½ ton op te strijken?
Het zal er wel op uitdraaien dat b.v. Bart en Mona de volgende zijn die genomineerd worden, maar ze zouden degene moeten nomineren die in hun ogen een kanshebber is.
Als Ruud en Willem door ze genomineerd zouden worden betekend dat dus dat er zoiezo een publiekslieveling uit zou gaan.
  maandag 25 oktober 1999 @ 22:00:00 #15
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_207003
Ik vind dit toch wel een belangrijk onderwerp. Van het nomineren hangt toch het verdere verloop van het programma af. (Mmm, klinkt een beetje serieus, maar goed)
Ik ben een beetje uit de losse pols aan het kansberekenen geslagen en tot de volgende prognose gekomen:

Bart nomineert Bianca en Mona
Bianca nomineert Bart en Mona
Mona nomineert Bianca en Karin
Karin nomineert Bart en Mona
Maurice nomineert Mona en Bianca
Ruud nomineert Maurice en Karin
Willem nomineert Maurice en Mona
Dat maakt:
Mona 5x
Bianca 3x
Bart 2x
Karin 2x
Maurice 2x
Ruud en Willem geen nominaties

Reacties uiteraard welkom

P.S. Prognoses onder voorbehoud van veranderingen

pi_207004
Aaaaah.... mogen we weer nomineren (of eigenlijk nominaties voorspellen!!). Vorige keer zat ik redelijk fout, dus hecht aan onderstaand rijtje maar niet al te veel waarde..

Bart: Bianca + Willem
Maurice: Mona + Ruud
Willem: Bart + Karin
Ruud: Karin + Bart
Karin: Mona + Ruud
Bianca: Mona + Bart
Mona: Bianca + Maurice

Stemmen vallen dus redelijk gespreid. Mona en (toch weer) Bart moeten het gevecht aan om de kijkersgunst, wat Mona verliest.

† In Memoriam † maandag 25 oktober 1999 @ 23:26:00 #17
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_207005
quote:
op 10-25-1999 om 10:00 PM schreef DiEr het volgende:
<snip>
Bart nomineert Bianca en Mona
Bianca nomineert Bart en Mona
Mona nomineert Bianca en Karin
Karin nomineert Bart en Mona
Maurice nomineert Mona en Bianca
Ruud nomineert Maurice en Karin
Willem nomineert Maurice en Mona
Dat maakt:
Mona 5x
Bianca 3x
Bart 2x
Karin 2x
Maurice 2x
Ruud en Willem geen nominaties

Reacties uiteraard welkom

P.S. Prognoses onder voorbehoud van veranderingen

Bijna mee eens :
Ruud nomineerd "Boomschors met Alpinopet" en Mona
Bianca nomineerd Maurice en Mona

De heren hebbenbesloten dat ze ervoor gaan met de weekopdracht, wie zich in hun ogen onvoldoende inzet krijgt een stem

The future is after you
  maandag 25 oktober 1999 @ 23:33:00 #18
374 beelzebub
master of disaster
pi_207006
Ik denk dat ook veel van de weekopdracht zal afhangen en dat vooral de dames het zullen moeten ontgelden, die hebben al een paar keer de weekopdracht verknald.
pi_207007
Hmmm,

Bart: Bianca en Karin
Bianca: Bart en Mona
Karin: Bart en Mona
Maurice: Bart en Mona
Mona: Bianca en Maurice
Ruud: Karin en Mona
Willem: Bianca en Maurice

Ruud 'durft' Bianca niet te noemen,
Willem wil niet nog een keer op Bart stemmen
De '3' stemmen ook deze ronde samen.

ff kijken
Bart: 3x
Bianca: 3x
Karin: 2x
Maurice: 2x
Mona: 4x
Ruud: 0
Willem: 0

There is no Blue Sky
  maandag 25 oktober 1999 @ 23:53:00 #20
1236 python
For the time being
pi_207008
quote:
op 10-25-1999 om 10:56 PM schreef Kozzmic het volgende:
Aaaaah.... mogen we weer nomineren (of eigenlijk nominaties voorspellen!!). Vorige keer zat ik redelijk fout, dus hecht aan onderstaand rijtje maar niet al te veel waarde..

Bart: Bianca + Willem
Maurice: Mona + Ruud
Willem: Bart + Karin
Ruud: Karin + Bart
Karin: Mona + Ruud
Bianca: Mona + Bart
Mona: Bianca + Maurice

Stemmen vallen dus redelijk gespreid. Mona en (toch weer) Bart moeten het gevecht aan om de kijkersgunst, wat Mona verliest.

Zoals het er naar uit ziet zla Mona inderdaad verliezen. Volgens de huidige cijfers op de site van
http://www.komodo-services.com/portal/bb/index.shtml

is in elk geval Mona de klos.

Bart
12.8%

Ruud
4.34%

Karin
14.32%

Maurice
8.89%

Willem
3.04%

Bianca
23.43%

Mona
33.19%

461 mensen stemden

pi_207009
Oke probeer ik het ook:

Bianca: Bart (poezen-drama) en Mona (doen niets met elkaar)
Mona: Maurice (vorige keer ook) en Bianca (zie boven)
Maurice: Bart (liggen telkens met elkaar overhoop en is directe concurrent) en Mona (denk ik)
Bart: Willem (door de laatste nominatie) en Bianca (vanwege het gezeur over die kat)
Willem: Bianca en Karin ("weg met de vrouwen, lekker met de mannen onder elkaar + Mona)
Karin: Mona (tja, waarom?) en Ruud (praat te veel over sex)
Ruud: Maurice en Karin (de rest zijn "maatjes" van hem)

Denk ik...hoewel ik van sommigen nog niet zeker ben.

pi_207010
Ik denk dat we niet moeten vergeten dat Bart, wanneer hij opnieuw bij de genomineerden zit. Het kan altijd. Hij, als de produktie niet manupuleerd, bij het grote kijkerspubliek nog wel de nawerkende effecten zal merken van het bedonderd zijn door Sabine. De vorige keer was de stemverhouding zo ver uit elkaar dat indien de produktie gemanupuleerd had, het zou zijn opgevallen. Wanneer deze keer de uitslag dichter op elkaar zit, komt die mogenlijkheid weer in het beeld. Ik denk dat het voor het programma aardig is als de verhouding man/vrouw een beetje in takt blijft. Denk de produktie er ook zo over????
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 10:15:00 #23
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_207011
Ik vind het nu een stuk minder duidelijk dan de vorige keren. Bart maakt denk ik nog wel een grote kans om genomineerd te worden, hoewel ik hem een stuk aangenamer vind dan toen Sabine er nog was. Mona misschien ook wel, hoewel die toch redelijk weet te bonden met iedereen. Karin heeft bij tijd en wijlen een behoorlijke irri-factor, dus die behoort ook nog tot de mogelijkheden. De rest zal denk ik niet (vaak) genomineer worden, maar de verschillen zullen klein zijn.

Dus toch maar een gokje: Bart en Mona

pi_207012
Ik maak me niet zo druk om de keuze van de bewoners alswel om de keuze van ons keutelvolkje! Ook ik had een hekel aan Sabimbo, maar om haar weg te stemmen terwijl Bart ook genomineerd is???}
Waarom wordt er gekozen voor saaiere televisie? Wanneer beseft men hoe saai een Ruud of Willem wel niet is?
Karin begint ook al zo saai te worden, maar ze heeft wel spektakel in zich.
Maurice?
Wie is dat?
Ooooh, zit die ook in het huis?
Bianca en Mona staan tenminste nog garant voor een heftige ruzie, al haren trekkend, ook al is dat volgens B. totaal onverantwoord. Alsjeblieft, laten we deze twee erin houden. Wat geeft het nou hoe afschuwelijk ze zijn, we moeten toch iets te zeiken hebben. Heerlijk, die braakgevoelens die al bij me opkomen als ik denk aan een Mona in een legging!!
Jongens, gebruik je stem voorzichtig en laten we van BB geen koffietijd maken.
Saving the world in style...at least they say....
  † In Memoriam † dinsdag 26 oktober 1999 @ 12:04:00 #25
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_207013
Misschien is dit meer iets voor Voer voor Psychologen maar ik denk dat Bart deze ronde buiten schot blijft.
Zelfs Bianca gaat het niet aandurven hem opniew met een nominatie te tracteren.Stel hij wordt weer niet weggestemd dan heb je een hele moeilijke situatie,net nu hij weer bezig is zich in de groep te nestelen. Daar krijgt hij voldoende krediet door om deze ronde door te kunnen komen.Mona staat wat mij betreft voorop daarna Bianca,Karin en Maurice ex equo
The future is after you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')