"O wat leuk, waar gaat de reis naartoe?"quote:Op woensdag 12 december 2007 14:50 schreef MevrouwKoRn het volgende:![]()
*Ziet KIM al lopen met 1 hand aan kinderwagen, andere hand de koffer met spullen*
Oh Jelief, daar ben ik al zovaak achter gekomen en ik blijf teveel meenemen.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:00 schreef Jelief het volgende:
Wacht maar tot je de eerste keer met vakantie gaat met je kindje. Ik kan je garanderen dat je maar net de helft nodig hebt van wat je mee hebt genomen
Helaas denkt de -voorlopig enige- leverancier in NL daar anders overquote:Op woensdag 12 december 2007 20:29 schreef Greys het volgende:Die roze uit de OP!
En k_i_m, die is omgerekend 'maar' 225 euro he (die 325 was toch dollars?) dus dan klinkt het al een stuk minder....
Die vind ik nu echt leuk! lekker stoer, en je kan hem later ook als gewone tas gebruiken, een soort Ugg tasquote:Op woensdag 12 december 2007 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was er heilig van overtuigd dat ik een Kitsch en Kitchen tas wilde, maar toen ik eenmaal wist dat het een jochie zou worden vond ik daar ineens helemaal niks meer aan.
Heb nog een schuine blik geworden op de Oilily tassen, die met dat hertje vond ik ook erg leuk maar ik vond ze simpelweg te duur.
Ik heb nu deze, het merk is Wallaboo
[ afbeelding ]
heerlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 20:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Helaas denkt de -voorlopig enige- leverancier in NL daar anders over.
Ik ben eruit. Als ik er dan toch voor zwicht, moet het wel een lime groene ( http://www.poshtots.com/c(...)asp?product_id=16363 ) zijn, want die past qua kleur heel mooi bij de kinderwagen. Maarrrrr, die staat niet op de site. Dus ik ga eens informeren of ze ook aan die lime groene kunnen komen. Als dat gaat lukken, dan doe ik het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |