Verkochte PS2's/PSPs zijn zeer goed voor Sony. Elke PSP koper is tevens een potentiele PS3 koper, althans er zitten voordelen aan en zijn wellicht eerder geneigd om dan ook een PS3 te halen ipv een 360. En hoe meer $ voor Sony, hoe meer ze pompen in de PS3. Althans, de PS2 verkoopt zichzelf, en krijgt gewoon tuned down ports van huidige spellen (werkt nog perfect) en hun focus ligt op de PS3. Dus lijkt me indirect alleen maar goed nieuwsquote:Op zondag 16 december 2007 09:46 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
De titel is wel een beetje een soort instinkertje aangezien het over alle playstation hardware gaat en niet alleen de PS3.
Met een creditcard kan je lijkt me wel gewoon content uit de US store kopen toch? Weet ik niet zeker hoor, maar dacht het wel.quote:Op zondag 16 december 2007 16:36 schreef Kremers het volgende:
[..]
Het is niet mogelijk als inwoner van buiten de US om content te kopen in de US store, je kunt alleen demos downloaden.
En dat free-roam gedoe vind ik ook niet zo heel erg interessant...Nogal gejat van GTA en het voegt i.d.d. niets toe....
Nope, gaat nietquote:Op zondag 16 december 2007 18:32 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Met een creditcard kan je lijkt me wel gewoon content uit de US store kopen toch? Weet ik niet zeker hoor, maar dacht het wel.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:56 schreef Slappy het volgende:
Weet iemand nog handig programma voor films te streamen via je Pc?
Tversity gebruik ik nu
Films lopen traagquote:
Zet je downloads eens uit danquote:Op zondag 16 december 2007 20:06 schreef Slappy het volgende:
[..]
Films lopen traag![]()
En ik heb via kabel en alleen 1 pc op het netwerk zitten
nog een keer Uncharted, want die andere twee zijn niet echt de moeite waard.quote:Op zondag 16 december 2007 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb Uncharted nu op een half uurtje na uit.
Wat moet ik nou spelen![]()
Jericho? Kane & lynch?
HELP ME
guitar hero? call of duty online? skate al gespeeld?quote:Op zondag 16 december 2007 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jericho? Kane & lynch?
HELP ME
Tsja dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 16 december 2007 20:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Call of duty heb ik al uitgespeeld , Skate ben ik niet zo'n fan van
CoD online gaan, klaar.quote:Op zondag 16 december 2007 20:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Call of duty heb ik al uitgespeeld , Skate ben ik niet zo'n fan van
Jericho is nog best tof! misschien niet voor de volle prijs maar als hem 2de hands ergens op de kop kunt tikken is het goed te doenquote:Op zondag 16 december 2007 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jericho? Kane & lynch?
HELP ME
Drivers?!quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:47 schreef janrad het volgende:
Zijn er mensen die een stuurtje gebruiken op de ps3 ? Ik vraag me namelijk af of dat naar behoren werkt en of je nog iets van drivers moet instaleren ofzo.
ik doe hem natuurlijk ruilenquote:Op zondag 16 december 2007 20:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jericho is nog best tof! misschien niet voor de volle prijs maar als hem 2de hands ergens op de kop kunt tikken is het goed te doen
Klopt, redelijk nieuwquote:Op zondag 16 december 2007 20:40 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Drivers?!![]()
![]()
Jij moet nieuw zijn met consoles.
UT3 is volgens mij al te koop op het net... is dat misschien iets. Ik vermaakt me voorlopig nog met COD4 online. Maar die had jij geloof ik al verkocht.. is het nietquote:Op zondag 16 december 2007 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jericho? Kane & lynch?
HELP ME
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |