Waarom op de harde schijf, je kan ze toch ook direct vanaf dvd/cd afspelen? Het is niet alsof de blurayspeler veel lawaai maakt...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:51 schreef JDizzle het volgende:
2.10 ownt! DVD's vol met video's gaan zometeen allemaal op de harde schijf.
De wat oudere DivX codering is 3.10 / 3.11 en dat doet deze dus niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:46 schreef SuperFruitig het volgende:
mmm hij speelt niet AL mn oude divx, maar dat ligt waarschijnlijk aan mn divx files, nice update, ik kan nu wel filmpjes van internet halen
Mooi wit is niet lelijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Fuck mijn kapotte sixasis, zodra die van sony binnen is gaat het linearect marktplaats/ebay op.
Morgen een trotse bezitter van een:
[ afbeelding ]
Zolang het bij ''kwijlen'' blijftquote:
ik kan inmiddels bevestigen dat hij ook uitstekend paprikachips-bestendig is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zolang het bij ''kwijlen'' blijft
Hoeveel gig?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Geen laadtijden in PS3-versie DMC4.
Wel een installatie van 45 minuten
Maar wel een filmpje over het verhaal tot nog toe
Kan natuurlijk ook, had ik niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarom op de harde schijf, je kan ze toch ook direct vanaf dvd/cd afspelen? Het is niet alsof de blurayspeler veel lawaai maakt...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik kan inmiddels bevestigen dat hij ook uitstekend paprikachips-bestendig is.
is voor zover ik weet nog niet in de NL winkel te krijgen. Behalve importshops.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:42 schreef JDizzle het volgende:
Trouwens, die Dual Shock 3, is dat alleen in de gameshop van Twente of ook rond Den Haag? Wil zelf wel overal een bezoekje brengen, maar het is zo verdomd koud. :/
Online besteld via Ebay ofzo ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Fuck mijn kapotte sixasis, zodra die van sony binnen is gaat het linearect marktplaats/ebay op.
Morgen een trotse bezitter van een:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef unioz het volgende:
MORGEN KOMT DE 2.10 UPDATE!!!
met divx, vc-1, blu-ray 1.1 support
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |