Too bad...quote:Op maandag 17 december 2007 17:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een weekje zonder PS3Call of Duty 4
Volgens mij zijn ze wereldwijd, 's morgens als ik terug ben van het krantenlopen zijn er iig genoeg Amerikanen online.quote:Op maandag 17 december 2007 17:33 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Too bad... [afbeelding] Dat is zo een beetje het enige spel dat ik nog speel, heb alle andere toppers uitgespeeld. [afbeelding]
Zijn de servers trouwens nu worldwide of regio gebonden? Ik wordt echt ziek als ik 10 minuten moet wachten totdat ik geen match vind om 1 uur 's nachts, en als ik dan even rondje druk en EXACT dezelfde mode kies hij er binnen 2 seconden is. Kutsysteem, had dan ook gewoon een lijst gezet.
Ja kut is dat.quote:Op maandag 17 december 2007 17:33 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Zijn de servers trouwens nu worldwide of regio gebonden? Ik wordt echt ziek als ik 10 minuten moet wachten totdat ik geen match vind om 1 uur 's nachts, en als ik dan even rondje druk en EXACT dezelfde mode kies hij er binnen 2 seconden is. Kutsysteem, had dan ook gewoon een lijst gezet.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 17 december 2007 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel eindelijk in Full HDNet Uncharted (demo) even gespeeld en het ziet er echt verbluffend uit
Dat is hun verwachting ja. Totaal anders dan dat het aantal daadwerkelijk is gehaald.quote:Op maandag 17 december 2007 16:21 schreef Mindstate het volgende:
Toch nog 11 miljoen verkochte PS3´s trouwens:
http://www.xgn.nl/ps3/nie(...)oen-verkochte-ps3s-/
En ingame XMB? nee natuurlijk nietquote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef unioz het volgende:
MORGEN KOMT DE 2.10 UPDATE!!!
met divx, vc-1, blu-ray 1.1 support
Ja beetje een typoquote:Op maandag 17 december 2007 20:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is hun verwachting ja. Totaal anders dan dat het aantal daadwerkelijk is gehaald.
uncharted heb ik te ruilquote:Op maandag 17 december 2007 01:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb hem te ruil liggen... wat heb je in de aanbieding?
De man die zijn games nooit bewaardquote:Op maandag 17 december 2007 23:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
uncharted heb ik te ruilwat heb jij dan
Goed nieuwsquote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef unioz het volgende:
zie PM...quote:Op maandag 17 december 2007 23:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
uncharted heb ik te ruilwat heb jij dan
lekker hequote:Op dinsdag 18 december 2007 02:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
zie PM...
Damn, ik ben volgens mij bij het einde van Ratchet & Clank... maar dit is een redelijk frustrerend gevecht.
quote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef unioz het volgende:
externe HDD, memory stick, you name it.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:08 schreef Slappy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan je films op de hard schijf zetten?
Vertel anders ook ff wat je ervan vind, ik moet namelijk nog wachten tot vanaafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |