BSOL, wie is wereldreiziger ook alweer? Stijn of Frans?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda gaat zichzelf demonteren .......
[ afbeelding ]
verantwoording leggen bij brian en amanda? goed ideequote:Op woensdag 12 december 2007 00:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, het is op de streams. Dus is het een item.
De verantwoording ligt bij degenen die dit doen, en degenen die dit toelaten en aanmoedigen.
Stijn, de bijnaam van Frans was Stokbroodquote:Op woensdag 12 december 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
BSOL, wie is wereldreiziger ook alweer? Stijn of Frans?
Stijnquote:Op woensdag 12 december 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
BSOL, wie is wereldreiziger ook alweer? Stijn of Frans?
Dank! Ben even in discussie met iemand die zegt dat het Polo is.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stijn, de bijnaam van Frans was Stokbrood
De echte naam van Polo is Marco .......quote:Op woensdag 12 december 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dank! Ben even in discussie met iemand die zegt dat het Polo is.
Alles wordt gestuurd, dat is wel duidelijk door het Huub en Lieke verhaal van vandaag...quote:Op woensdag 12 december 2007 00:11 schreef riri het volgende:
en het is procentueel gezien gewoon onmogelijk dat er nooit mensen binnenkomen die versterking bieden aan Huub,Lieke en Jaap en er altijd wel zijn voor Amanda en Brian....dat kan niet anders dan dat dat gestuurd wordt
Daarom.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De echte naam van Polo is Marco .......
Stijn is toch aka Marco Polo, de wereldreiziger?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dank! Ben even in discussie met iemand die zegt dat het Polo is.
Maar wordt met Marco (Polo) dan niet die wereldreiziger bedoeld?? Soms krijgen zelfs bijnamen een bijnaam.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De echte naam van Polo is Marco .......
De bijnaam wereldreiziger is ontstaan toen Flens uitleg had gegeven waarom Stijn niet aanwezig was. Hij zou lange tijd op vakantie gaan, een wereldreis. Al snel was het de bewoners duidelijk dat hij aan de kant was gezet en toen werd het wereldreiziger.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarom.
Maar daar werd de link Polo/Wereldreiziger gelegd.
Maak me niet warriger dan ik al ben!quote:Op woensdag 12 december 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wordt met Marco (Polo) dan niet die wereldreiziger bedoeld?? Soms krijgen zelfs bijnamen een bijnaam.
Marco Polo was immers een wereldreiziger
Gaf zojuist al de uitleg van het ontstaan.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wordt met Marco (Polo) dan niet die wereldreiziger bedoeld?? Soms krijgen zelfs bijnamen een bijnaam.
Marco Polo was immers een wereldreiziger
Neuh.. jij zegt dat het Stijn is...quote:Op woensdag 12 december 2007 00:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gaf zojuist al de uitleg van het ontstaan.
Ze gebruiken Polo ook nog steeds, maar die is soms ook Rik. Om het even ingewikkelder te maken!quote:Op woensdag 12 december 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.. jij zegt dat het Stijn is...
Ik denk dat het Marco is die in eerste instantie Polo genoemd wordt en inmiddels een andere bijnaam heeft omdat van de bijnaam Polo bekend is wie er bedoeld wordt...
Nee, dat zijn twee verschillende personen.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:16 schreef kissa het volgende:
[..]
Stijn is toch aka Marco Polo, de wereldreiziger?
En wie zijn dan Lisette en Frans Jan bijgenaamd Mr T.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat zijn twee verschillende personen.
Marco (alias Polo) kwam voor het eerst ter sprake toen hij nog een assisten was in het hokje. Hij was degene die de gitaar-taart voor Huub had aangenomen en via Palma aan Brian had laten afgeven. Marco werd toen vaak genoemd omdat hij alle e-mail deed met Nowlive.
Huub haalt vaak Stijn erbij om aan te geven dat in die tijd de relatie en samenwerking met 'achter' nog prettig verliep. Hij heeft het gevoel dat het hokje destijds eerlijk was en nu niet meer. Zoals Huub wel eens zegt : "Zodra je 'achter' bent, is het spel even voorbij en ben je in de echte wereld".quote:Op woensdag 12 december 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
Maar als Stijn aan de kant gezet is (zijn "vakantie" werd immers een wereldreis omdat hij aan de kant gezet was) waarom zouden ze het er dan nu regelmatig over hebben??
Stijn aan de kant gezet maar weer terug?
Die Lisette is er al een tijdje. Ik kan me herrineren dat ze 'n keer in de slaapkamer liep om een van de dames naar 'achter' te brengen na een grote ruzie. Ze is een ietwat forse dame. Frans Jan is volgens mij een producent, redelijk nieuw, en staat vrij dicht bij Flens.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En wie zijn dan Lisette en Frans Jan bijgenaamd Mr T.
Daar gaan Huub en Lieke dus verhaal morgen halen.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die Lisette is er al een tijdje. Ik kan me herrineren dat ze 'n keer in de slaapkamer liep om een van de dames naar 'achter' te brengen na een grote ruzie. Ze is een ietwat forse dame. Frans Jan is volgens mij een producent, redelijk nieuw, en staat vrij dicht bij Flens.
Ja, dat begreep ik ook. Maar wat wil Huub daarmee bereiken ? Wat voor waarde heeft het antwoord van iemand, die niet eerlijk is, als je hem beschuldigd niet eerlijk te zijn ?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar gaan Huub en Lieke dus verhaal morgen halen.
Beetje warrig allemaal met die arts. Enerzijds zeggen ze allemaal dat ze er veel aan gehad hebben en aan de andere kant geloven ze niet zoveel van hem ....... Een soort dealer van z'n eigen merk pillen.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:35 schreef Prospera het volgende:
Lieke: volgens hem zit ik tegen een ondergewicht aan.
Dank, maar ik vind het erg verwarrendquote:Op woensdag 12 december 2007 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat zijn twee verschillende personen.
Marco (alias Polo) kwam voor het eerst ter sprake toen hij nog een assistent was in het hokje. Hij was degene die de gitaar-taart voor Huub had aangenomen en via Palma aan Brian had laten afgeven. Marco werd toen vaak genoemd omdat hij alle e-mail deed met Nowlive.
Ik heb hm in 2006 al gezien.. de premiere op internet..quote:Op woensdag 12 december 2007 00:38 schreef Prospera het volgende:
Ik heb vanavond the Secret gezien vanavond
Ik zou acuut weg zijn daarquote:Op woensdag 12 december 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Plasma-bericht : Over een kwartier bedtijd .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |