quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:25 schreef Deliah het volgende:
Gewoon in de tuin begraven.
De onderbuurman dan of ergens anders... er is vast wel ergens een tuin beschikbaar om een kadotje in achter te laten.quote:
Dus...?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:21 schreef LasTeR het volgende:
Wat is er nou voor een waarde om de kat op een begraafplaats te begraven... Ik kan best begrijpen dat het een heel lief beestje was waar je erg aan gehecht was, maar zelfs mensen begraven vind ik niet zo nodig. Ik ben niet zo'n verfent begraafplaatsen bezoeker.
Geen beschikking over een tuin.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:25 schreef Deliah het volgende:
Ja, 300km verderop. En laatstgenoemde zijn hierboven aan het pokeren.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:28 schreef Ticootje het volgende:
Hebben je ouders geen tuin, of je opa en oma??
Ja, dan kun je lachen wanneer er gemeentewerkers in dat plantsoen aan het spitten zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 11:35 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ik zou hem dan gewoon in het plantsoen oid begraven.
Niet te opvallend, maar jij weet dan wel waar hij ligt.
Heb jij dan wel eens gemeentewerkers aan het werk gezienquote:Op maandag 17 december 2007 11:41 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ja, dan kun je lachen wanneer er gemeentewerkers in dat plantsoen aan het spitten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |