Daar gaat deze stemming uiteindelijk toch overquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:08 schreef Taurus het volgende:
Nouja, wat ik wel hoop, wat nog een enigszins goeie afloop zou geven aan deze draak van 'n beslissing, is dat Lieke nu weer helemaal goed is met Huub en Jaap. Want dat vind ik 'n prettiger gezicht dan Lieke met Selene 'n beetje in 't midden hangend.
Dit was toch niet perse blokken van Selene, je kunt het ook gunnen aan Amanda noemen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat eerste snap ik inderdaad ook niet, maar dat laatste vat ik heel anders op. Brian en Amanda zijn echt niet pissig hoor, die staan te juichen>
1. selene staat aan hun kant
2. het publiek staat aan hun kant (dit blokken van selene slaat nergens op)
3. ze hebben voer om Lieke te pesten, dat dit niet haar eigen keuze was en dat ze slecht met vriendinnen is
Drie punten voor Brian en Amanda, gefeliciteerd
logisch, ze proberen al dagen Lieke los te weken van selene omdat ze niet te vertrouwen is. Dat is nu gelukt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:09 schreef Ziet het volgende:
jaap en huub hebben genoten!
Ik snap het niet. Het is toch helemaal van de baan nu? Uitje gaat toch gewoon niet door?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit was toch niet perse blokken van Selene, je kunt het ook gunnen aan Amanda noemen.
Ja, maar het gaat nu alleen maar over het blokken van Selene.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit was toch niet perse blokken van Selene, je kunt het ook gunnen aan Amanda noemen.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snap het nu toch schat, dit is weer een briljante opzet van die KutFlens. De toneelhaak voor Lieke staat al klaar en Brian en Amanda spelen vrolijk mee. En we hebben het nu over een gastspeler......snap jij het nog?
Yup.... borrel ingeschonken en de chips staat klaar.... game on....quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:12 schreef ericahysterica het volgende:
amanda gaat ze even afmaken hahahahahah
mensen zijn jullie er klaar voor?![]()
![]()
jawel met uitsluiting van selenequote:Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Het is toch helemaal van de baan nu? Uitje gaat toch gewoon niet door?
Lieke gaat met Amanda toch?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Het is toch helemaal van de baan nu? Uitje gaat toch gewoon niet door?
Je windt je altijd zo op, over de streamers en hun gedachten. Het kan toch niet zo zijn dat wij interessanter zijn dan de bewoners? De storm, ik voel nog geen briesje. Lighten up, we zijn allemaal liefdevolle zuivere wezens.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vermaak me best met jullie![]()
Wie wind zaait,zal storm oogsten heb ik gelezen.
Dat is kut. Waarom geeft Lieke dat nou aan Amanda? GVDquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jawel met uitsluiting van selene
Het ging om een meerderheidsstemming, er was geen redden aan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is kut. Waarom geeft Lieke dat nou aan Amanda? GVD
Een stom argument is ook moeilijk te begrijpen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:14 schreef ericahysterica het volgende:
selene gaat over de zeik ze jankt bijna.
lieke je hebt het nu 30 keer uitgelegd laat het toch meid daar zijn ze veel te stom voor
Lieke?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
En wie zorgt weer voor leuke streams?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Een stom argument is ook moeilijk te begrijpen.
Snap er geen bal van. De logées hadden toch geen stem? Lieke, Huub en Jaap hadden toch gewoon kunnen blokken dan? 3-2quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging om een meerderheidsstemming, er was geen redden aan.
Of je begrijpt het niet omdat jezelf te stom bentquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Een stom argument is ook moeilijk te begrijpen.
quote:
Mooie cap, zijne schijnheiligheid de kooi-goeroe met zijn diciepeltje.quote:
Brian (en misschien nog anderen) heeft zijn stem volgens mij niet uitgebracht. Dan is het toch ook geen geldige stemming.....?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Snap er geen bal van. De logées hadden toch geen stem? Lieke, Huub en Jaap hadden toch gewoon kunnen blokken?
Wat ik begrijp is dat ze wel voor het uitje heeft gestemt maar tegen dat Selene mee mocht.... uit principe....quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:17 schreef marky het volgende:
Maar als het 3-2 zou worden tegen Amanda dan kan Amanda toch fluiten naar haar uitje? Gastspelers hebben toch geen stemrecht?
Dat was een sterke!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:18 schreef Frasier het volgende:
Jaap tegen Selene: "Je gaat ook niet naar de film..." :
D!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |