abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55212980
Wordt spannend in mijn poule. Alleen Laaglawaai doet niet echt mee om de punten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55220012
Poule G:

1) EnGCatjuh
2) tong80
(mcyodogg, je achterhoede mist net de glans van de aanval en middenveld)

Poule H:

1) Gordon Shumway
2) Tarado
pi_55220385
Poule H
1. Vaduz
2. golfer
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55221551
Poule G

1 EnGCatjuH
2 tong80

Poule H

1 Golfer
2 Vaduz
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 12 december 2007 @ 21:40:28 #30
67205 Colplay
How you doin??
pi_55228886
Poule G:

1. tong80, leuk team met veel goede spelers
2. EnGCatjuh, eveneens veel grootheden, maar net iets minder als die van tong.

mcyodogg komt in mijn ogen in deze poule net iets te kort en het team van Karrel is met Fraser, Van Gobbel en Affelay niet goed genoeg.

Poule H:

1. Tarado
2. Golfer

Ontzettend moeilijke poule met vier goede teams. Deze twee krijgen de voorkeur omdat ik niet overtuigd ben van de voorhoede van Vaduz en denk dat de balans bij Gordon Shumway niet goed genoeg is om van de andere twee te winnen.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_55229462
1. Tong80
2. EnGCatjuh

3 Teams die erg aan elkaar gewaagd zijn maar het team van mcyodogg komt in mijn ogen net iets tekort om het te winnen van de andere twee. Het team van Karrel komt kwaliteit tekort om zich te mengen in deze titanenstrijd. Tong heeft een prachtig team met geweldige namen en toch ervoor gezorgd dat er een aardige balans in het team zit. Op de nul zal het team wel niet spelen maar zoals een andere redelijke voetballer ooit zei: "Als je meer scoort dan de tegenstander dan win je" En zo is het maar net bij het team van Tong. EnGCatjuh gaat het ook redden omdat ik zijn team net wat hoger inschat dan het team van mcyodogg, vooral achterin vind ik het team van EnGCatjuh net wat beter staan.

1. Tarado
2. Vaduz

Wederom een erg leuke poule! Tarado wordt uiteindelijk nipt groepswinnaar mede dankzij zijn ijzersterke defensie! Vaduz eindigt daar vlak achter. Heb voor zijn team gekozen omdat hij heeft laten zien dat er met spelers van de afgelopen jaren ook een erg goed team valt te maken! Hulde daarvoor.
Koning.
pi_55229582
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:40 schreef Colplay het volgende:
denk dat de balans bij Gordon Shumway niet goed genoeg is om van de andere twee te winnen.
Heb in het begin gewoon teveel naar de namen gekeken dan naar de posities.
Maar krijg toch nog aardig wat stemmen in de poule des doods
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  woensdag 12 december 2007 @ 22:21:40 #33
67205 Colplay
How you doin??
pi_55230290
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Heb in het begin gewoon teveel naar de namen gekeken dan naar de posities.
Maar krijg toch nog aardig wat stemmen in de poule des doods
Kan me dat ook wel voorstellen, want verschillen zijn klein. En denk dat er meer zijn die pas op het eind naar de balans zijn gaan kijken. Ondanks dat heb je er toch nog een leuk team van weten te maken.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_55238241
Poule H
Vaduz
Tarado

Lekker poule voor mij zeg...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_55240068
Volgens mij vindt iedereen van zichzelf dat 'ie in de poule des doods zit.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_55241486
Poule G:
1e - Mcyodogg
2e - Tong80

Poule H:
1e - Tarado
2e - Gordon Shumway
pi_55242446
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
En ze vallen allemaal wel reuze mee. Er is maar een poule waar het echt vrij spannend is tussen 3 ploegen, en twee of drie waar het tussen 2 ploegen voor de tweede plek gaat.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 december 2007 @ 13:11:12 #38
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55242737
G
1. EC
2. TOng80

H
1. Vaduz
2. Golfer
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 13 december 2007 @ 13:51:27 #39
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55243791
Poule G:
1e - Tong80
2e - Mcyodogg

Poule H:
1e - Tarado
2e - Gordon Shumway
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55244594
quote:
Op donderdag 13 december 2007 13:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

En ze vallen allemaal wel reuze mee. Er is maar een poule waar het echt vrij spannend is tussen 3 ploegen, en twee of drie waar het tussen 2 ploegen voor de tweede plek gaat.
Vertel, hoe zijn de tussenstanden .

Overigens vind ik poule H qua teams het meest de poule des doods. Daar zullen gewoon teams uitgaan die in andere poules meer dan zat kans hadden om door te gaan.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 13 december 2007 @ 14:40:53 #41
67205 Colplay
How you doin??
pi_55244994
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zit niet echt in de poule des doods, maar dat komt gewoon omdat ik mijn eigen team heel erg goed vind
pi_55246160
Poule G.
1. Tong80
2. EngCatjuh

Was niet heel moeilijk kiezen hier. Karrel heeft een paar mooie spelers in zijnt eam zitten van wereldklasse, maar spelers als van Gobbel, Fraser, Affelay en De Wit missen gewoon de kwaliteit om echt mee te doen. Meer kan ik daar niert echt over zeggen. Mcyodogg heeft een paar prachtige spelers, maar in mijn ogen iets te Chelsea-minded. Wel de beste keeper van de laatste jaren, Cech, een een van de beste middenvelders van de laastste jaren met Lampard. Maar overall is het toch net niet.
EngCatjuh heeft mooie spelers toch op verkeerde positie's gezet. Kanu is een echte 9, Van de Kuijlen is geniaal in om achter de spits te spelen. Wim Jansen was beste als middenvelder dan als libero. Maar je gaat wel door. Twee mooie backs, 2 mooie buitenspelers doenm het hem. En ik ga ervan uit dat Kanu en van der Kuijlen slim genoeg te zijn om de aanwijzing van hun coach aan hun laars te lappen en in het veld van positie te wisselen.
Tong wint hier de poule, meeste complete team in deze poule, maar zet aub Jorgino rechtsback en Brehme linksback. Met Laudrup, Puskas, Keegan, Happel en Garricha een paar grote spelers weten te verzamelen, waar de 1e vier ook nog echt in een team kunnen spelen. Hoort in deze poule gewoon door te gaan.

Poule H
1. Tarado
2. Gordon_Shumway

De poule des doods? Daar lijkt het wel op. Prachtige team zitten er in deze groep. Golfer heeft een prachtige mix van jong en oud, Vaduz heeft een mooi team van spelers van de afgelopen jaren, het team van Gordon scoort overal en het team van Tarado zal heel, heel weinig doelpunten tegen krijgen. Moeilijkste keuze van alle poules. Het was echt letten op de minpunten. Allen zouden waarschijnlijk in een andere poule op een 1e of 2e plek terecht zijn gekomen.

Vaduz prachtig hoe je een team hebt gemaakt van grote voetballers van de afgelopen jaren, maar hier gaat het om kleine verschillen. Ik geloof niet in de backs van je team en Alex, Ribery en Gomes hebben in mijnb ogen nog niet genoeg laten zien om hier echt mee te komen. Daarnaast mist het middenveld hardheid, wat goed van pas had kunnen komen. Maar wees trots op je team.
Golfer, ook jij mag trots zijn op je team. Een mooie balans gevonden, maar ook hier geven kleine minpuntjes de doorslag. Trabelsi, Djorkaeff en Greaves lijken mij voor deze poule niet goed genoeg, terwijl ik vrees dat Vasovic en Laseroms in deze poule niet alle spitsen gaan tegenhouden. Cudicini, Krol, Gerrard, Masopust, Suker en Resenbrink zijn prachtige keuzes, maar het is helaas net niet goed genoeg.
Gordon. Tsja het was een lastighe keuze, ook bij jou ben ik niet van de verdeding overtuigd. Alleen Nilton Santos heeft in mijn ogen de echte topkwaliteit. Maar met Neeskens ervoor en het aantal kwaliteitsaanvallers dat je in huis hebt moet je genoeg doelpunten kunnen maken om het op te kunnen vangen. Riva, Kubala, Henry zullen er genoeg maken op aangeven van Luis Suarez.
Tarado heeft een defensie die thuishoort in de beste 3 defensies van de 32 teams, alleen baal ik ervan dat hij Bergomi linksback heeft gezet. Het is toch echt een centrale of rechtsback. Maar achterin staat meer dan genoeg kwaliteit en ook de keeper is fabuleus. Het middenveld is erg sterk. Voorin een mooi duo, maar kan Altobelli ook scoren tegen verdedigers van het allerhoogste niveau. Daar heb ik mijn twijfels over, maar beste balans uit de poule.
pi_55246562
Gomes is misschien wel de beste keeper van dit moment.
pi_55247650
quote:
Op donderdag 13 december 2007 15:27 schreef Steven184 het volgende:
En ik ga ervan uit dat Kanu en van der Kuijlen slim genoeg te zijn om de aanwijzing van hun coach aan hun laars te lappen en in het veld van positie te wisselen.
Ze hebben de vrijheid te wisselen natuurlijk.
quote:
Op donderdag 13 december 2007 15:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En m'n moeder heeft een baard.
pi_55247749
quote:
Op donderdag 13 december 2007 16:21 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ze hebben de vrijheid te wisselen natuurlijk.
[..]

En m'n moeder heeft een baard.
Moet ze zich laten laseren.
pi_55248491
quote:
Op donderdag 13 december 2007 15:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lijkt me iets overdreven. Cech, Casillas en Buffon zijn in mijn ogen nog steeds beter. Voor Gomes zijn ontwikkeling moet hij gewoon lekker naar het buitenland, hier zal hij niet beter worden.
  donderdag 13 december 2007 @ 17:58:16 #47
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_55250195
Poule G:

1. tong80
2. mcyodogg

Poule H:

1. Golfer
2. Gordon_Shumway
pi_55262071
quote:
Op donderdag 13 december 2007 16:51 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Lijkt me iets overdreven. Cech, Casillas en Buffon zijn in mijn ogen nog steeds beter. Voor Gomes zijn ontwikkeling moet hij gewoon lekker naar het buitenland, hier zal hij niet beter worden.
Is ook iets overdreven, maar zeggen dat Gomes niet mee kan komen is ook wat overdreven.
pi_55262927
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 09:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Is ook iets overdreven, maar zeggen dat Gomes niet mee kan komen is ook wat overdreven.
Hij is misschien na 10 keepers de beste van de wereld.

Dus het is een beetje onzin dat je beweert dat gomes - misschien wel - de beste keeper van de wereld is.
pi_55264728
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 09:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Nee, je mist even waar het hier omgaat. Gomes is een geweldige keeper, dat is gewoon een ding dat zeker is. Maar we hebben hier van doen, zeker in poule H, van doen met teams die allemaal heel goed in elkaar steken. En dan worden er dingen beslist op kleine verschillen. Neem nou de keepers in deze poule. Golfer heeft Fabio Cudicini. Deze Black Spider was jarenlang de vaste nummer 1 van AS Roma en AC Milan. Speelde een hele belangrijke rol in de Europacup 1 overwinning van Milan in '69, ongelooflijk wat die man tegenhield in de kwartfinalewedstrijden tegen Celtic. Gordon Banks hoef ik niet uit te leggen hoop ik en ook Ronnie Hellstrom was een geweldenaar. In de jaren '70 een van de beste keepers die er rondliep. Niet een keeper van spectaculaire katachtige bewegingen, maar wel eentje die altijd op de juiste plek stond. Daardoor zag het er allemaal zo makkelijk uit. Daarnaast heel sterk in het snel voorzetten van het spel. In tegenstelling tot deze mannen heeft Gomes nog niet zoveel bewezen. Gomes kan nog groeien, heeft veel in zijn mars, maar heeft nog niet zoveel laten zien als bovenstaande heren.

Daar gaat het hier om. Het gaat hier niet over goede voetballers. Hier gaat het om de beste voetballers ooit, de absolute top. En daar hoort Gomes nog niet bij. Het is heus niet dat ik hem slecht vind, ik ben zeer gecharmeerd van Gomes en vind het zonde van hem dat hij heeft bijgetekend bij PSV. Maar om hem nu al in te schalen bij de beste keepers ooit, nee sorry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')