abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55241324
Poule C:
1e - Fides
2e - Beschouw

Poule D:
Eigen poule dus geen score
pi_55245226
Poule C:
1. Fides
2. Pekel

Beschouw heeft een prachtig team op de been weten te brengen met een paar prachtige culthelden. Helden die zeker geeerd moeten worden, maar voetballend moeten ze het soms af leggen tegen andere voetballers. Methodmich heeft ook een paar hele mooie spelers op het veld staan. Voetballend zit het meestal wel in orde, al twijfel ik over Trezeguet, Jong en Pires. Op Camacho na zitten er in het team teveel zachte spelers. Hoeft niet altijd een nadeel te zijn, maar wel in deze poule waar elk ander team genoeg spelers hebben om oorlog te maken.
Pekel een nipte 2e plaats. Achterin is de zwakke plek van dit elftal, wel een van de betere doelmannen ooit,, maar toch zul je genoeg doelpunten tegenkrijgen. Het maken lukt echter wel makkelijk denk ik zo, dus vandoor de 2e plaats.
De eerste plaats was duidelijk voor Fides. Hele mooie spelers, waar ik alleenv an het centrum achterin niet helemaal weg van ben. Later zouden de 2 spelmakers je kunnen opbreken maar nu nog lang niet. Voorin een mooi trio uit het verleden. Zullen in deze poule genoeg doelpunten maken, maar ik ben benieuwd hoe ze het doen als ze tegen een betere verdediging komen te staan. Hier zeker de verdiende 1e plaats en kan verder komen dit toernooi.

Poule D
1. Colplay
2. Divine Jester

Yeahinho en Schimpie zaten er dicht bij een volgende ronde. Yeahinho heeft zeker een aantal mooie spelers, maar achterin ziet het er wat wankel uit en Finidi en Dillen zijn geen absolute top. Daarop heb je het helaas verloren. Schimpie heeft heel veel mooie sterren uit het Engelse voetbal naar voren gebracht en is ook een prachtig team. Dit is meer een gevoelskwestie. Ik ben niet zo'n fan van het Engelse voetbal, dus vandaar deze keuze. Doet echter niks af aan het team.
Divine Jester heeft een mooi middenveld, waardoor hij genoeg punten pakt om door te gaan naar de volgende ronde. Minpuntje is de verdediging en keeper. Hiervan is alleen Thuram 'Beste team ooit' waardig in mijn ogen.
Colplay is hier de duidelijke nbummer 1. Doelpunten zijn goedkoop voor dit team, zeker in deze poule. Mooie middenveld. Zwakke puntje is de verdediging, Ruggeri is daar een heel groot pluspunt. Mattheus had ik heel op het middenveld gezien. Heeft kansen om een mooie eindplaats te bereiken dit toernooi.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_55249082
Het valt me nu pas op, maar het is toch Matthäus ipv Mattheus?
  donderdag 13 december 2007 @ 17:58:41 #29
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_55250208
Poule C

1 Fides
2 Beschouw

Poule D

1 Colplay
2 Yeahinho
pi_55250567
quote:
Op donderdag 13 december 2007 17:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het valt me nu pas op, maar het is toch Matthäus ipv Mattheus?
Lothar Matthäus inderdaad.
pi_55272736
quote:
Op donderdag 13 december 2007 14:49 schreef Steven184 het volgende:

Methodmich heeft ook een paar hele mooie spelers op het veld staan. Voetballend zit het meestal wel in orde, al twijfel ik over Trezeguet, Jong en Pires. Op Camacho na zitten er in het team teveel zachte spelers. Hoeft niet altijd een nadeel te zijn, maar wel in deze poule waar elk ander team genoeg spelers hebben om oorlog te maken.
Waarom twijfel je voetballend over Trezeguet, Jonk en Pires?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55273054
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

Waarom twijfel je voetballend over Trezeguet, Jonk en Pires?
Hmm, Trezeguet heb ik al sinds hij voetbalt. Hij overtuigt mij op een of andere manier niet. Zijn cijferts zijn prima in orde, maar ik mis wat op een een of andere manier. Ik denk dat het aan mij ligt. Pires en Jonk vind ik zeker meer dan goed, maar niet top. Jonk vond ik altijd wat lankmoedig En dat bedoel ik dan uiteraard in vergelijking met Mazzola, Didi, Kopa, Michel en Junior. (Spelers uit je team en je poule).
pi_55273626
Poule C:
1: Beschouw: Met spelers als Gatusso, Matt Le Tissier , Nobby Stiles en Rik Coppens heb je mijn hart al gestolen. Al had je Franck Grandel op het doel gezet je zou 1e in de poule blijven bij mij.
2: Fides: Zeer uitgebalanceerd elftal en die aanval , 1 van de potentiele winnaars van dit spel.

Poule D:1 Colplay: Vooral het centrale verdedigingsduo vind ik ijzersterk. En met Pele toch wel 1 van de grootste allertijden in je team.
2: Divine Jester: De as met Vieira en Charlton op het middenveld mag zeker niet onderschat worden.
Ben alleen niet helemaal zeker van het feit dat je maar 3 verdedigers hebt waarvan er maar 1 van wereldklasse is.
  zaterdag 15 december 2007 @ 00:20:47 #34
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55282876
quote:
Op donderdag 13 december 2007 14:49 schreef Steven184 het volgende:
Poule C:
1. Fides
2. Pekel

Beschouw heeft een prachtig team op de been weten te brengen met een paar prachtige culthelden. Helden die zeker geeerd moeten worden, maar voetballend moeten ze het soms af leggen tegen andere voetballers. Methodmich heeft ook een paar hele mooie spelers op het veld staan. Voetballend zit het meestal wel in orde, al twijfel ik over Trezeguet, Jong en Pires. Op Camacho na zitten er in het team teveel zachte spelers. Hoeft niet altijd een nadeel te zijn, maar wel in deze poule waar elk ander team genoeg spelers hebben om oorlog te maken.
Pekel een nipte 2e plaats. Achterin is de zwakke plek van dit elftal, wel een van de betere doelmannen ooit,, maar toch zul je genoeg doelpunten tegenkrijgen. Het maken lukt echter wel makkelijk denk ik zo, dus vandoor de 2e plaats.
De eerste plaats was duidelijk voor Fides. Hele mooie spelers, waar ik alleenv an het centrum achterin niet helemaal weg van ben. Later zouden de 2 spelmakers je kunnen opbreken maar nu nog lang niet. Voorin een mooi trio uit het verleden. Zullen in deze poule genoeg doelpunten maken, maar ik ben benieuwd hoe ze het doen als ze tegen een betere verdediging komen te staan. Hier zeker de verdiende 1e plaats en kan verder komen dit toernooi.

Poule D
1. Colplay
2. Divine Jester

Yeahinho en Schimpie zaten er dicht bij een volgende ronde. Yeahinho heeft zeker een aantal mooie spelers, maar achterin ziet het er wat wankel uit en Finidi en Dillen zijn geen absolute top. Daarop heb je het helaas verloren. Schimpie heeft heel veel mooie sterren uit het Engelse voetbal naar voren gebracht en is ook een prachtig team. Dit is meer een gevoelskwestie. Ik ben niet zo'n fan van het Engelse voetbal, dus vandaar deze keuze. Doet echter niks af aan het team.
Divine Jester heeft een mooi middenveld, waardoor hij genoeg punten pakt om door te gaan naar de volgende ronde. Minpuntje is de verdediging en keeper. Hiervan is alleen Thuram 'Beste team ooit' waardig in mijn ogen.
Colplay is hier de duidelijke nbummer 1. Doelpunten zijn goedkoop voor dit team, zeker in deze poule. Mooie middenveld. Zwakke puntje is de verdediging, Ruggeri is daar een heel groot pluspunt. Mattheus had ik heel op het middenveld gezien. Heeft kansen om een mooie eindplaats te bereiken dit toernooi.
ik kwam tot precies dezelfde conclusie, daarom sluit ik me hierbij aan
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55287818
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 16:49 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Hmm, Trezeguet heb ik al sinds hij voetbalt. Hij overtuigt mij op een of andere manier niet. Zijn cijferts zijn prima in orde, maar ik mis wat op een een of andere manier. Ik denk dat het aan mij ligt. Pires en Jonk vind ik zeker meer dan goed, maar niet top. Jonk vond ik altijd wat lankmoedig En dat bedoel ik dan uiteraard in vergelijking met Mazzola, Didi, Kopa, Michel en Junior. (Spelers uit je team en je poule).
Mwah, okee. Maar ik denk dat zeker qua Pires er de laatste jaren weinig flankspelers zijn geweest met zo'n rendement als in zijn beste jaren bij Arsenal. Altijd goed voor meer dan 10 goals in de PL en een hoop assists.
www.thuisuiteten.nl
pi_55308805
Ook hier kan nog de hele dag gestemd worden.
pi_55316417
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 11:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

Mwah, okee. Maar ik denk dat zeker qua Pires er de laatste jaren weinig flankspelers zijn geweest met zo'n rendement als in zijn beste jaren bij Arsenal. Altijd goed voor meer dan 10 goals in de PL en een hoop assists.
Aangezien ik Pires in begin van deze eeuw weinig in de PL heb gezien(Houd niet zo van Engels voetbal), maar vooral in CL en later pas weer in zijn laatste jaar Arsenal, waar hij niet zo goed was, ben ik hierdoor nog even langs alles gegaan. Begin van deze eeuw even heel wat wedstrijden van Arsenal langsgegaan. En zeker zoals hij in 2001/2002 in speelde had ik het gewoon bij het verkeerde eind. Hij komt niks tekort om in een van deze 32 teams te zitten. Mijn excuses voor het eerste verkeerde oordeel.
pi_55316507
Poule C
Beschouw: ( 2 pt) Goede mengeling van Oud en recenter.
pekel ( 1 pt): Van Beveren in de goal, Ronaldo en Eusebio voorin. Gewoon een lekker elftal

Poule D
1. Colplay (2 pt.)
2. Yeahinho (1 pt.)

Lastige keuze hier, maar deze twee komen op mij gewoon het sterkst over
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_55330309
Uitslag.

1
2
3
4
5
Poule C   1   2   Totaal
Fides   16   4   36
Beschouw   6   12   24
pekel   1   6   8
MethodMich   1   2   4

Fides en Beschouw gaan door.

1
2
3
4
5
Poule D   1   2   Totaal
Colplay    20   6   46
Yeahinho   4   10   18
DivineJester   2   8   12
Schimpie   0   2   2

Colplay en Yeahinho gaan door.
pi_55330479
Jammer, maar congrats aan iedereen die door is, ben benieuwd naar de confrontaties in de tweede ronde.
pi_55338476
20 eerste plaatsten voor Colplay, terecht ook. Gaat ver komen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55343629
Zonde, maar ja.

Het waren een paar mooie maanden.
www.thuisuiteten.nl
pi_55371991
Belachelijk.
Hoi.
pi_55372131